witam po kilkumiesiecznej przerwie.
pracuję nad dodatkowymi obrażeniami do łuku, własciwie poziom obrażeń w trakcie nakładania wyświetla sie właściwie, jednak w ekwipunku mam kolejno wartości sprzed nabicia poziomu.
:INSTANCE ItRw_Bow_Long_04a (C_Item)
{
name = "Łuk Vincenta";
mainflag = ITEM_KAT_FF;
flags = ITEM_BOW;
material = MAT_WOOD;
value = 360;//180;
//damageTotal = 52;
damagetype = DAM_FLY|DAM_FIRE;
damage[DAM_INDEX_FIRE] = dam_firebow;
damage[DAM_INDEX_FLY] = dam_flybow;
munition = ItAmArrow;
cond_atr[2] = ATR_DEXTERITY;
cond_value[2] = 37;//32
visual = "ItRw_Bow_Long_04.mms";
description = name;
TEXT[0] ="Obrażenia łuku zwiększa poziom postaci.";
TEXT[1] = "Obrażenia od ognia"; COUNT[1] = dam_firebow;
TEXT[2] = "Obrażenia siły odrzutu"; COUNT[2] = dam_flybow;
TEXT[4] = NAME_Dex_needed; COUNT[4] = cond_value[2];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
on_equip = Equip_ItRw_Bow_Long_04a;
//on_unequip = UnEquip_ItRw_Bow_Long_04a;
};
FUNC VOID Equip_ItRw_Bow_Long_04a()
{
PrintScreen (ConcatStrings ("Obrażenia siły ogniowej:", IntToString(dam_firebow)),9,81,"FONT_OLD_10_WHITE.TGA",4);
PrintScreen (ConcatStrings ("Obrażenia siły odrzutowej:", IntToString(dam_flybow)),9,84,"FONT_OLD_10_WHITE.TGA",4);
//PrintScreen ("Obrażenia siły odrzutowej:", x1skill,y1skill,"FONT_OLD_10_WHITE.TGA",4);
PrintScreen ("H", 3,80,"PAWBUJ2.TGA",4);//MIECZ
};