Haxball 33786 124

O temacie

Autor Luk

Zaczęty 15.10.2012 roku

Wyświetleń 33786

Odpowiedzi 124

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Haxball
#20 2012-10-16, 18:16(Ostatnia zmiana: 2012-10-16, 18:21)
Ja! Albo nie, nie mam szans  :lol:
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=G3vFi4ZLHIM
[/media]

Bez ciebie nie idę :ok:

Jak dobierzesz drużyny?
Losowo
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
Cytuj
Luk
Sawik
Ezzam
Hwep
Muttley
Lotnik
Zoom
choć nie gwarantuję, że będę miał chęci i czas :D
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Cytuj
Luk
Sawik
Ezzam
Hwep
Muttley
Lotnik
Zoom
Baggio
Jeśli znajdę się w odpowiednim miejscu i czasie to zagram : D
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Dajcie jakiś link do tej gry a może też zagram :F
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Dupa na lapku mi nie działa, a komp mi padł więc obejdę się smakiem. xD
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Dupa na lapku mi nie działa,

[suchy eto]: spróbuj na sedesie
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
[suchy Luk]: eto(obojętnie który). Grasz z nami
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Skoro mamy już paru chętnych to wypadałoby pomyśleć nad formułą meczów. Ja proponuję 2x5 minut ze zmianą połów. Co o tym myślicie?
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Cytuj
Luk
Sawik
Ezzam
Hwep
Muttley
Lotnik
Zoom
Baggio
davish(na 80%)
Ja proponuję 2X10 ze zmianą połów
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Jak dla mnie 10 minut to za długo, jestem za 2x5  :wink:

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Udowodnienie wygranej zwyczajowo screenem, nie?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Ta, przy Haxie to mogę nawet Bandicama załączyć (i co większe faile wrzucać tutaj).
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Po co screeny? Jest wbudowana opcja nagrywania. Całe faile będą widoczne  :lol:   :ok:  

10 min. jak dla mnie to dobry czas, jeżeli ustawimy limit punktowy(np. 10 goli to wygrana. Jeżeli chcecie 5 min. to polecam usunięcie limitu punktów
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A trzeba coś z lagiem zrobić, bo jak nie to ja stawiam serwer na swoich grach :lol:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fraser
  • Gość
Zagrałbym z wami, gdybym miał na czym.
Poza tym istnieje możliwość nagrywania filmików z meczy, które potem można wrzucić na haxballtube.
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Dla mnie wystarczyłaby opcja potwierdzania wyniku screenem.
a raczej dwoma, w końcu gramy ze zmianą połów
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Haxball
#37 2012-10-21, 15:14(Ostatnia zmiana: 2012-10-21, 15:22)
Hmmm... Skoro davish rezygnuje to zaraz zacznę losowanie tabeli


Hwep    VS Lotnik

Muttley VS Sawik

Ezzam   VS Baggio

Luk     VS Zoom

Jak chcecie mogę zrobić tabelkę.
Teraz ustalmy jaki mamy na to czas. Proponuję tydzień
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.

Gerry Rafferty
O.D.A.L.

Haxball
#38 2012-10-21, 15:20(Ostatnia zmiana: 2012-10-21, 15:21)
Cytuj
Luk
 Sawik
 Ezzam
Hwep
 Muttley
 Lotnik
 Zoom
 Baggio
 davish(na 80%)

Nie wiem czemu znów ktoś coś twierdzi ze zamierzam się w waszych turniejach udzielać choć nigdzie niczego takiego nie napisałem, żebyście się później nie rzucali "łeeeeee hwep się nie stawił/ze mnom nie grał"
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Haxball
#39 2012-10-21, 15:23(Ostatnia zmiana: 2012-10-21, 15:24)
Cóż... W takim razie Lotnik musi przejść Walkowerem, bo będzie nie równo, chyba, że znajdzie się ktoś chętny.(Davish wczoraj mówił, że nie ma internetu)
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry