Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2996175 7439

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2996175

Odpowiedzi 7439

kacperxxxd

kacperxxxd

Użytkownicy
posty12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeden pan odkrył za co bezi trafił do koloni przeglądając skrypty.Zauważył , że Diego ma dość dużo opcji dialogowych i postanowił je przetłumaczyć.Wybierając odpowiednią opcje możemy dostać +3 do siły,zręczności lub 3 many.Może by wprowadzić taką opcje do gry w początkowej rozmowie z Diego?Było by fajnie ;DOto link http://www.gothicgry.fora.pl/gothic-i,9/za-co-trafil-do-kolonii-gorniczej,87-60.html
3 post.Czyli już wiadomo za co trafił heheh :DPolecam to wprowadzić :DW 4 lub 5 poście jest przetłumaczone.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Fajnie, tylko szkoda że to już dawno zostało wprowadzone do ER  :facepalm:
 

kacperxxxd

kacperxxxd

Użytkownicy
posty12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To czemu ja tego nie mam ;D?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2155
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie, nadal nie wiadomo za co trafił.

Jest parę opcji dialogowych to fakt, z których wynika między innymi, że wydał wspólnika/głosił prawdę etc. Chociaż jest to easter egg, wątpię żeby to była prawda.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
To czemu ja tego nie mam ;D?

Bo będzie w 1.4?  :F

@ DOWN Bo autor ER 1.4 mówił  :pokerface: :ayfkm:
 

kacperxxxd

kacperxxxd

Użytkownicy
posty12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
lo kurwa, masz lepszą pisownie niż ja :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
gdyby poziom trudności od początku dawał nam w dupę jako gracze od razu się do niego dostosujemy
Outlander, Tizgar ma rację. Zastąp wszystkie potwory trollami, golemami i smokami.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Na razie to ten mod mnie tak wkurwia, że naprawdę... Czasem to żałuję, że nie rozwijałem CM tylko pakowałem się w ten pisany nierozwojowym kodem, poplątany mod. 
Mam kolejnego dużego buga z AI orków (które nie było modyfikowane). Jak im coś odbije to zaczynają się wszyscy napierdalać. Modowanie G1 to tragedia. LeGo napisane przez chickena też nie działa (tzn fjuczery podobne jak w CZ działają, ale gra crashuje przy zapisie...)
Jak się wkurzę to to jebnę (3 raz :lol:), tym razem ostatecznie. 
 

Mayonezorro

Mayonezorro

Użytkownicy
Niewiedza jest błogosławieństwem.
posty85
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Niewiedza jest błogosławieństwem.
Szczerze mówiąc to już skup się na tym CM, bo było zwyczajnie dobre. A im więcej contentu wstawisz do Content Moda tym lepiej. Tym bardziej w obliczu fuzji z Ludźmi z Górniczej Doliny jest to dobry pomysł. Tylko tej gildii bandytów szkoda :/
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie, nie porzucaj. To chyba jedyny dobry mod do G1 ktory mial szanse wyjsc.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

gothic1210
  • Gość
Ale to jest tak źle zrobione, że nie widzę sensu tego rozwijać. Na razie robię sobie przerwę na okres adwentu, a Nocturn niech se z tym robi co chce. 
 

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Nieeeeeeeeeeeeeeeeee - czekam od kwietnia żeby przejść całą trylogie gothica na uber rozwiniętych modach a tu 2 raz taka przerwa. Coś se zrobić można :/
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
To nie dodawaj tych rzeczy, Lego i innego gówna przez które crashuje, orków zastąp czymś innym i wydaj moda.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2155
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To nie dodawaj tych rzeczy, Lego i innego gówna przez które crashuje, orków zastąp czymś innym i wydaj moda.

No tak, proponuję zamiast orków wstawić tyle samo, ale goblinów.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
 T_T

Jak dla mnie niepotrzebnie było dodawanie lego bo gra świruje przez to.
 

gothic1210
  • Gość
LeGo nie ma. Błąd jest w AI Gothica. 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ale gdybyś porzucił ER, to mam nadzieję że zawartość ER by była w CM?  ;(
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wierzę, że jednak się nie poddasz i ostateczna wersja modyfikacji ujrzy światło dzienne. Dla mnie, i pewnie dla wielu innych osób, jest to projekt na który najbardziej czekam i na który w ogóle warto czekać. Wytrwałości!
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skoro mod sprawia takie problemy to może lepiej te ciekawsze rzeczy i zadania przenieść do Content Moda? W sumie oba mody mają takie samo zadanie, więc można by je połączyć.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry