Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3413503 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3413503

Odpowiedzi 7445

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A ja mysle, ze dodanie stworow z Gothica 2 byłoby dobrym pomyslem. Wkoncu gornicza dolina jest czescia Khorinis, nie ma tam jakiegos innego klimatu, biomu itd, ani tym bardziej nie powinno byc fauny i flory osobnej.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

MrSzymon345

MrSzymon345

Użytkownicy
posty127
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mozna dodac np.dzika.Sam chce go w przyszlosci dodac w swoim modzie.
 

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig

Ventrue
DreamVader

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#802 2013-07-12, 23:31(Ostatnia zmiana: 2013-07-13, 02:35)
Skoro GEngine się gryzie z ER, to jest może szansa, że zaimplementujesz niektóre ze zmian przez te poprawkę wprowadzanych?
 

gothic1210
  • Gość
Tak z dobrych wieści to mogę powiedzieć, że obóz myśliwych został skończony. Oferuje kilku nowych npc oraz 17 naprawdę fajnych zadań pobocznych. Teraz bierzemy się za parę questów związanych z magami i artefaktami. Dojdzie jeszcze kilka mniejszych rzeczy i znowu testujemy ;)
 

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Będziesz używał bajerów zmajstrowanych przez Budzisa -  Budzis Skrypt Mod w Edycji Rozszerzonej?
 

gothic1210
  • Gość
Będziesz używał bajerów zmajstrowanych przez Budzisa -  Budzis Skrypt Mod w Edycji Rozszerzonej?
Tylko niektóre. Co do tego GeEngine zapomniałem odpowiedzieć, ale nie będę tego robić.
 

Drakus150

Drakus150

Użytkownicy
posty16
Propsy6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie mogę się doczekać.
A kiedy skończysz tego moda zrobisz edycję rozszerzoną do gothic 2nk?


Ps. Pewnie już za póżno na dawanie pomysłów ale co tam.
Proponuję dodanie w starej i nowej(tak chyba nazywała się kopalnia w no) kopalni szkieletów                            z kilofami i z ubraniem kreta/spodniami kopacza.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Proponuję dodanie w starej i nowej(tak chyba nazywała się kopalnia w no) kopalni szkieletów z kilofami i z ubraniem kreta/spodniami kopacza.



Em... po co?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Drakus150

Drakus150

Użytkownicy
posty16
Propsy6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Em... po co?

To kopalnie, nie?
Więc chyba powinni być tam nieumarli kopacze nie?
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
To kopalnie, nie?
Więc chyba powinni być tam nieumarli kopacze nie?
Nie?
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
dlaczego nie mogą być umarli?
 

Wyzysk11

Wyzysk11

Użytkownicy
posty728
Propsy34
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przestancie dodawac te pomysly, bo jesli tak dalej pójdzie to mod nie wyjdzie w tym roku xdd
A grać się chce ! Chcica jest !
Powodzenia w pracy : )
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
To kopalnie, nie?
Więc chyba powinni być tam nieumarli kopacze nie?


Czemu w calkowicie zywych kopalniach i opanowanych przez ludzi z Nowego oraz Starego obozu, do tego gdzie nie było ani troche magii żadnej, mają byc nieumarli kopacze? Wytlumacz mi swoją dziwną, zawiłą logike, bo tego nie rozumiem (i jak widze, wiekszosc takze).
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Wyzysk, dawanie pomysłów nie oznacza tego, że wszystkie one pojawią się w modzie. Co nie zmienia faktu, że się z tobą zgadzam. Autor moda ma na pewno zaplanowane co chce wprowadzić czy zmienić.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Czemu w calkowicie zywych kopalniach i opanowanych przez ludzi z Nowego oraz Starego obozu, do tego gdzie nie było ani troche magii żadnej, mają byc nieumarli kopacze? Wytlumacz mi swoją dziwną, zawiłą logike, bo tego nie rozumiem (i jak widze, wiekszosc takze).

bo tytany
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Were, zero magii? A ruda? :mellow:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Dajcie spokój. Wiem co mam zrobić i się tym zajmę. Mamy z Nocturenm listę rzeczy do zrobienia i powoli z niej wykreślamy kolejne pozycje (zrobione/niepasujące). Myślę, że będziecie zadowoleni z nowej wersji.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Were, zero magii? A ruda? :mellow:


Jeszcze nie slyszalem o takim przypadku w CALEJ sadze Gothic, ze w kopalniach pracowaly szkielety bo ruda :lol2:  W returningu to jest, ale jest to przynajmniej wyjasnione jakos ciekawie, z tego co pamietam.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Drakus150

Drakus150

Użytkownicy
posty16
Propsy6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jeszcze nie slyszalem o takim przypadku w CALEJ sadze Gothic, ze w kopalniach pracowaly szkielety bo ruda :lol2:  W returningu to jest, ale jest to przynajmniej wyjasnione jakos ciekawie, z tego co pamietam.
:lol2:  
Nie pracowały, atakowałyby nas, ATAKOWAŁY.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
:lol2:  
Nie pracowały, atakowałyby nas, ATAKOWAŁY.

1. To nie krypta.
2. Jeśli takowy kopacz nie został zjedzony, to prawdopodobnie jego ciało zostało wynoszone z kopalni, aby nie wywołać skażenia biologicznego na terenie kopalni.
3. Ruda w kopalni jest raczej w stanie surowym, tzn. ma jakąś część energii, ale jest wyzwalana przez magię.
4. Do ożywienia szkieletu potrzebna jest czarna magia, czy w kopalni mieszka jakiś Xardas?
5. Kopalnie nie są nie wiadomo jakim labiryntem korytarzy, więc szkielety prędzej czy później zostałyby zniszczone przez ludzi.
6. Im więcej pomysłów, tym dłuższy czas oczekiwań na moda.
 


0 użytkowników i 15 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry