Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3413482 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3413482

Odpowiedzi 7445

gothic1210
  • Gość
Świetnie oby tak dalej. Czy mi się zdaję czy poprawiłeś nieco grafikę i rozdzielczość tekstur?
Tak. Podstawowe tekstury otoczenia są nowe. resztę sobie można uzupełnić Freeedy Textures Pack, ale to na własną rękę już.
 

krzysiek666

krzysiek666

Użytkownicy
posty123
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ku*wa, wszystkie sloty zajęte, co za gówno to sendspace. Już lepiej było wrzucic na multiupload.nl, tam nie ma takiego ograniczenia.

No nareszcie można pobrać.

Gdzie jest posążek Klina i klinga Wilka? W solucji piszę że jest na jakiejś półce skalnej, ale ja tam znalazłem tylko miecz sędziego, alkohol i jeszcze coś ale żadnej klingi.
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak coś jeszcze poprawiacie/dodajecie do moda czy coś, to może ten temat się Wam przyda do czegoś:
http://themodders.org/index.php?/topic/18678-questy-rady-i-pomysly-dla-tworcow-wszystkich-modow/
 
Elo

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Ja czekam z niecierpliwością na 1.4.
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Już niedługo bronię magisterkę więc dubbing ruszy pełną parą. Pzdr.
 

gothic1210
  • Gość
No a ja akurat kończę uzupełnienia misji i pozostałe dialogi. Niedługo będą gotowe do nagrywania wszystkie kwestie. Błędów poprawiliśmy już bardzo dużo. Doszło sporo nowych zadań i drobnych spraw. Na pewno będzie duża różnica w porównaniu do 1.2.  :ok:
 

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cóż bardzo kibicuje temu projektowi. Póki jeszcze można  chcę zasugerować parę drobnych innowacji w finalnej wersji :

1. Przekopiowanie z Golden Moda minizadania związanego z  wrzeszczącym kopaczem Kylem przez którego chatę wszyscy przechodzą a my możemy załatwić mu nowe lokum.
2.Sugerowałem  już wprowdzenie dzików występujących w Gothic II NK i modzie Mroczne Tajemnice. Możnaby analogicznie postąpić z aligatorami , których tekstury są w plikach Gothica II i wykorzystano je MT. Możnaby było spotkać je w akwenie koło zawalonej wieży Xardasa a ich skóra byłaby niezwykle cenna w handlu.
3. W orginalnym Gothiku jest kilka imiennych postaci , które nie mają nic do powiedzenia np. w NO - Kosa , Orik i siedzący cały czas w swojej chacie szkodnik Bruce. Możnaby dać im symboliczne dialogi by jakoś się wyróżniali.
4. W serii Gothic występuje pewien błąd związany z tym gościem http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Gestath występuje w dwójce i twierdzi iż był więźniem w kolonii pod barierą choć w jedynce go nie było. Możnaby go wprowadzić a robiłby to czym chwali się w dwójce( był ponoć najemnikiem a zajmował się myślistwem i często był poza obozem).

PS. Oczywiście ja tylko sugeruje. Wiem , że wielką zaletą tego projekty jest to , że można takie sprawy przekonsultować. :ok:
 

KUBII

KUBII

Użytkownicy
posty22
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
W sumie ja też chętnie zobaczyłbym Gestatha w jedynce, byłby to pewnego rodzaju smaczek :D  Poza tym naprawdę świetna jest ta modyfikacja i spędziłem sporo czasu nad nią, ma coś takiego co przyciąga, a nie każda modyfikacja umie tak wciągnąć ;] Czekam na finalną wersje.

PS. Witam wszystkich forumowiczów.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Cytuj
3. W orginalnym Gothiku jest kilka imiennych postaci , które nie mają nic do powiedzenia np. w NO - Kosa , Orik i siedzący cały czas w swojej chacie szkodnik Bruce. Możnaby dać im symboliczne dialogi by jakoś się wyróżniali.

Nie wiem czy Bruce to ten czy nie ten szkodnik, ale przed jednym nas ostrzegano, że do nowych się doczepia czy coś w ten deseń. Nie wiem jak jest ostatecznie w tym modzie, ale mógłby na przykład próbować nam wpierdolić po tym jak otrzymujemy ziele do rozdania.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Skoro tak to moznaby wprowadzic zadanie z tym... no... GILBERTEM, O! Co takiego zrobil, ze musial uciekac ze starego obozu. A co do tych postaci typu Bruce, Kosa, Orlik to mozna by jakies zadania dla nich powprowadzać (np. zeby zostac najemnikiem albo cos). No i zawsze brakowalo mi questów w Kotle przed Wolna Kopalnia.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

gothic1210
  • Gość
Bruce jest już związany z zadaniem. Konkretnie jest ochroniarzem jednego z paserów (patrz zadanie z Tukashem). Gilbert to samo. Jest już użyty do zadania.
Cytuj
1. Przekopiowanie z Golden Moda minizadania związanego z wrzeszczącym kopaczem Kylem przez którego chatę wszyscy przechodzą a my możemy załatwić mu nowe lokum.
Noctur kiedyś już to proponował, ale gdzieś mi zginęło w natłoku innych spraw. Dzięki za przypomnienie.
Cytuj
3. W orginalnym Gothiku jest kilka imiennych postaci , które nie mają nic do powiedzenia np. w NO - Kosa , Orik i siedzący cały czas w swojej chacie szkodnik Bruce. Możnaby dać im symboliczne dialogi by jakoś się wyróżniali.
Co do Kosy mam już pewne plany. Chcę go wmieszać w spór z magnatem-strażnikiem Blizną. Nad Gestahem też się pomyśli.

Wiele postaci z oryginalnej gry w moim modzie ma rozwinięte dialogi i historię. Chociażby przekręty Świstaka z przed lat na których bazuje kilka zadań itd.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Przecież z golden moda można by wyciągnąc też sprawę scattiego i fletchera oraz huna i corda a nie tylko samego kyle, no chyba ze Gothic1210 przewidział inne powiązania dla tych postaci lub własne rozwiniencia:P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A co ma Huno wspolnego z Cordem? Takie pytanko.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A co ma Huno wspolnego z Cordem? Takie pytanko.
Razem byli w Kolonii.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Drakus150

Drakus150

Użytkownicy
posty16
Propsy6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja proponuję dodanie misji z Wrzodem.
Niby upierdliwy i każdy(chyba) go od razu leje, ale jakby
po kilku zagadaniach rozpoczynał questa, to by ludzie przestali
sobie z niego ,,ruchomy cel" robić.


Poza tym można by zrobić coś takiego jak wyścig, rozmawiało by się z jakimś kolesiem co się chwali że np. jest najszybszy w obozie, proponujesz mu wyścig. dajesz np.100 br i rozpoczyna się wyścig, jak wygrasz odzyskujesz swoje 100br i jego 100br.
Zasady były by takie że macie ustalony teren (przed wyścigiem pokazywany kamerą) i musicie nie wychodząc z owego terenu dostać się do sędziego.
Jeżeli wyszło by się przegrywałoby się walkowerem, to samo tyczy się pobiciem(lub zabiciem) drugiego zawodnika lub sędziego.


I jeszcze jedno, może by tak zrobić na jakiś arenach walki na pięści, te same zasady co na arenie ale bez zbroi, broni, amuletów itp.
 

KUBII

KUBII

Użytkownicy
posty22
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wpadł mi do głowy pewien pomysł bo jeśli wrzód się do kogoś przyczepi, a ten go nie pobije, zabije, lub ucieknie to wie, że po paru tekstach wrzoda mówi
Spoiler
"Kilku facetów bez przerwy próbuje mnie pobić. Paskudni ludzie z Nowego Obozu! Bandziory jedne! Następnym razem powiem im, że kto ze mną zadziera, będzie miał z tobą do czynienia! To ich nauczy!" a potem jeszcze :"Ale się zdziwią ci z Nowego Obozu, jak im powiem, jakiego mam obrońcę! Posikają się ze strachu! Ale będzie fajnie. Normalnie zabijają ludzi bez mrugnięcia okiem, ale teraz będą musieli dobrze się zastanowić."
A z tego można zrobić użytek i np. w NO paru szkodników będzie się czepiać bezimiennego że chce ich pobić za wrzoda lub wlepić jakiegoś questa, czyli np. zamordowanie wrzoda tak, aby wyglądało to na samobójstwo, a zleceniodawcą mogą być ci szkodnicy :D  Choć to oczywiście propozycja i nie każdy musi się ze mną zgadzać.
 

gothic1210
  • Gość
Wpadł mi do głowy pewien pomysł bo jeśli wrzód się do kogoś przyczepi, a ten go nie pobije, zabije, lub ucieknie to wie, że po paru tekstach wrzoda mówi
Spoiler
"Kilku facetów bez przerwy próbuje mnie pobić. Paskudni ludzie z Nowego Obozu! Bandziory jedne! Następnym razem powiem im, że kto ze mną zadziera, będzie miał z tobą do czynienia! To ich nauczy!" a potem jeszcze :"Ale się zdziwią ci z Nowego Obozu, jak im powiem, jakiego mam obrońcę! Posikają się ze strachu! Ale będzie fajnie. Normalnie zabijają ludzi bez mrugnięcia okiem, ale teraz będą musieli dobrze się zastanowić."
A z tego można zrobić użytek i np. w NO paru szkodników będzie się czepiać bezimiennego że chce ich pobić za wrzoda lub wlepić jakiegoś questa, czyli np. zamordowanie wrzoda tak, aby wyglądało to na samobójstwo, a zleceniodawcą mogą być ci szkodnicy :D  Choć to oczywiście propozycja i nie każdy musi się ze mną zgadzać.
Nie lepiej przyprowadzić wrzoda do NO na wpierdol? :D
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Lepsze będzie jeśli pozwolimy mu biegać za nami 5 albo 10 godzin to dostaniemy coś w zamian ;X Dla wytrwałych :D
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

KUBII

KUBII

Użytkownicy
posty22
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie lepiej przyprowadzić wrzoda do NO na wpierdol? :D
W sumie można i tak :D
 


0 użytkowników i 17 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry