Szachy - zapisy i dyskusje 285363 830

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 2.08.2012 roku

Wyświetleń 285363

Odpowiedzi 830

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem

Duke Nukem
Gry (themodders@telegram)

Szachy - zapisy i dyskusje
#760 2018-04-17, 22:27(Ostatnia zmiana: 2018-04-18, 18:13)
@Duke Nukem @KornikS w jakich godzinach można was złapać?

16-19 lub po 22.

Każdego dnia również.
 
 

KornikS

KornikS

Użytkownicy
posty104
Propsy72
NagrodyV
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
@Sawik Każdego dnia od 17.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
@Sawik @KornikS @Duke Nukem - kiedy rozegracie swoje mecze? Macie problem by się zgadać? Komu mam zaspamować komunikatory? :D

Co do grupy B, to Sculler zrezygnował. W takim razie Sculler, @MajkeI i @Żelazko mieli by po 2 pkt. Zważywszy na to, że w bezpośrednim starciu Żelazko pokonał MajkeI, to Żelazko by awansował. Jeśli macie czas i chęci, by zagrać ponownie dogrywkę między wami, to napiszcie.

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
@Sawik @KornikS @Duke Nukem - kiedy rozegracie swoje mecze? Macie problem by się zgadać? Komu mam zaspamować komunikatory? :D

Sawik niech napisze kiedy można go złapać i zagrać tę partyjkę, bo najwyraźniej jemu mnie czy KornikS'a nie udało się złapać  :F.

Ja się naprawdę dostosuję, a KornikS chyba również.
 
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Specjalnie na rzecz turnieju wziąłem tydzień wolnego w pracy - od wtorku jestem dostępny przez 8 dni.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Specjalnie na rzecz turnieju wziąłem tydzień wolnego w pracy - od wtorku jestem dostępny przez 8 dni.

Jeżeli pasuje Ci to dla mnie wtorek 16 lub wcześniej w formacie BO3.
 
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
@Majkel  gramy jutro?
Ja mam czas we wtorek
Powinienem dać radę jak nie zapomnę.  :P

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
@Sawik @KornikS @Duke Nukem - kiedy rozegracie swoje mecze? Macie problem by się zgadać? Komu mam zaspamować komunikatory? :D

I?

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem

Duke Nukem
Gry (themodders@telegram)

Szachy - zapisy i dyskusje
#770 2018-05-07, 22:57(Ostatnia zmiana: 2018-05-07, 23:08)
@Sawik @KornikS @Duke Nukem - kiedy rozegracie swoje mecze? Macie problem by się zgadać? Komu mam zaspamować komunikatory? :D

I?

Ja proponowałbym każemu: https://steamcommunity.com/id/DukeNukemBalls/

Daję steama gdyby ktoś oprócz Adanosa chciałby mi przyspamować. Problem zgadać się mamy na pewno, ale tak jak pisałem ja mam czas od 16 do 22 nie zawsze tutaj wchodzę i patrzę, ale na steamie za to jestem prawie non stop.
 
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
@Majkel nie udało się nam zagrać. Może sobota o 20 lub 21?

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
@Majkel nie udało się nam zagrać. Może sobota o 20 lub 21?

W ogóle mi wypadło z głowy. W sobotę mam zjazd, może być niedziela wieczorem?
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Niedziela moze byc o 20.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ma ktoś jakieś namiary na KornikS'a? Zdaje się mijamy się na forum.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
To jeszcze po jednym meczyku w grupie i skończymy rozgrywki grupowe po dwóch miesiącach. :lol2: Szachowe szaleństwo. :D

@KornikS, @Sawik, @Żelazko, @MajkeI - czekamy na ostatnie mecze grupowe. :D

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
To jeszcze po jednym meczyku w grupie i skończymy rozgrywki grupowe po dwóch miesiącach. :lol2: Szachowe szaleństwo. :D

@KornikS, @Sawik, @Żelazko, @MajkeI - czekamy na ostatnie mecze grupowe. :D
@Majkel to może w sobotę albo niedzielę? Przyznaje że tym razem mi się zapomniało.  :lol:

KornikS

KornikS

Użytkownicy
posty104
Propsy72
NagrodyV
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Niedziela o 8?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

KornikS

KornikS

Użytkownicy
posty104
Propsy72
NagrodyV
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
8 rano czy wieczorem? Bo rano raczej nie dam rady.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry