Szachy - zapisy i dyskusje 361720 830

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 2.08.2012 roku

Wyświetleń 361720

Odpowiedzi 830

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To może po meczu z meatem, jakieś 21:30?
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Szachy - zapisy i dyskusje
#141 2012-08-07, 21:09(Ostatnia zmiana: 2012-08-07, 21:10)
KUŹWA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WYWALIŁO MNIE!!!!!!!!! (A tak dobrze mi szło  :[   :[   :[   :pokerface:   :pokerface:   :pokerface:   :pokerface:  )
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dobra, gramy, chodź, jestem na serwie  :lol2:
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
huhaha, wygrałem


właź, znaj moją łaskę.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
nie no, drugi raz się nie dam. to jakiś trolling.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Dobra. Chyba muszę dać valkower. Jeżeli mnie 2 rozłączyło. Zanim rozegram kolejne mecze, proszę, żeby moi oponenci ze mną grali na końcu do czasu poprawy łącza
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
spróbuj szczęścia!
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Szachy - zapisy i dyskusje
#147 2012-08-07, 21:19(Ostatnia zmiana: 2012-08-07, 21:21)
sort of wygrałem, niesatysfakcjonujące. Szkoda mi marnować ten fajny ruch który tam zrobiłem (a Ty uczyniłeś go jeszcze milszym dla mnie). Jak już nie zagramy to "wygrałem", ale chyba jeszcze to rozegramy.


@down
inaczej, KIEDYŚ to jeszcze rozegramy. Za parę dni czy coś.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Szachy - zapisy i dyskusje
#148 2012-08-07, 21:20(Ostatnia zmiana: 2012-08-07, 21:22)
Żeby 3 raz mnie rozłączyło? Najlepsze, że na pasku zadań nie pojawia się komunikat z powiadomieniem o rozłączeniu, ale faktem jest, że rano wogóle nie miałem neta. Coś mi chyba z Wi-fi szwankuje. Mogę spróbować szczęścia w piwnicy i poszukać kabla, żeby podpiąć router bezpośrednio do PC. Na razie jest jak jest

@UP
Postaram się, jak najszybciej zagramy. Fakt. Druga była lepsza dla ciebie, ale pierwsza już nie  :D
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Zębacz

Zębacz

Użytkownicy
posty101
Propsy54
  • Użytkownicy

Zębacz

Szachy - zapisy i dyskusje
#149 2012-08-07, 21:22(Ostatnia zmiana: 2012-08-07, 21:23)
Budzis możesz grać? Kyro to chyba niebardzo xd
 
Zębacz pasiasty, zębacz smugowy (Anarhichas lupus) – gatunek słonowodnej ryby okoniokształtnej z rodziny zębaczowatych.

 Osiąga do 150 cm długości, maksymalna odnotowana masa ciała wynosi 23,6 kg.  Ubarwienie zmienne, szarozielone, czarne lub rdzawobrązowe. W poprzek  ciała przebiega 10-15 ciemnych pasów zachodzących na płetwę grzbietową.

  Ryba o bardzo mocnych szczękach i zębach. Nie jest agresywna. Groźnie wyglądające zęby służą zębaczom do rozłupywania jeżowców, skorup twardych ślimaków, krabów i innych podobnych składników ich pożywienia.

  Po wewnętrznym zapłodnieniu samica składa ikrę na dnie. Samiec broni złożonej ikry do wylęgu larw. Poza okresem rozrodu przebywają samotnie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Przejebałem z Aztekiem (^.^)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
no ja już rozegrałem wszystkie swoje mecze :D  2 zwycięstwa i remis
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Przejabłem z sawikiem :D  teraz tylko smokmen :D
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Właśnie wróciłem do cywilizacji po dwóch dniach pobytu w górskiej chatce i grzania się przy kominku, niestety nie będzie mi dane zaznać jej na długo, bo zaraz znowu wyjeżdżam i wracam w poniedziałek. Przepraszam za utrudnienia :lol2:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://themodders.org/index.php?topic=17892.msg1048719#msg1048719

Ufam, że każdy się wyrobi. Póki co groźba nad zastąpieniem gracza wisi nad:
Buła, Luk, RafalBudzis oraz Żadna Głupia Spółgłoska.

Jeżeli nie zostaną rozegrane mecze między osobami, które już wcześniej rozegrały jakiś mecz - obie dostaną za owe po 0pkt.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Właśnie wróciłem do cywilizacji po dwóch dniach pobytu w górskiej chatce i grzania się przy kominku, niestety nie będzie mi dane zaznać jej na długo, bo zaraz znowu wyjeżdżam i wracam w poniedziałek. Przepraszam za utrudnienia :lol2:

Kiedy wracasz o której godzinie (podaj jakiego czasu  :lol2: ). Zacieram już ręce że dasz walkoverem.  :lol:

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Budzis możesz grać? Kyro to chyba niebardzo xd
masz moje gg a pytasz sie tutaj gratuluje :ok:

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Wrócił mi internet. Meat, Koziek, Niebieskooki- jestem dostępny. Czekam na propozycje czasu. Za tydzień wyjeżdżam i chciałbym mieć to już za sobą
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jak nagle wszyscy się ożywili :lol:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Pytam przy wszystkich, Smokmen, kiedy możesz grać? Trzy razy już mnie wystawiłeś : |
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry