Przywracanie kopii zapasowej 5833 18

O temacie

Autor Zębacz

Zaczęty 1.07.2012 roku

Wyświetleń 5833

Odpowiedzi 18

Zębacz

Zębacz

Użytkownicy
posty101
Propsy54
  • Użytkownicy

Zębacz

Przywracanie kopii zapasowej
2012-07-01, 14:27(Ostatnia zmiana: 2012-07-01, 14:48)
Jakiś czas temu zrobiłem sobię kopie zapasową systemu programem Acronis True Image, jednak był to trial i się skończył :C, chciałem sobie przywrócić system i wgl do tamtego stanu, jednak nie wiem jak to mam zrobić. Jest to jeden dysk podzielony na dwie partycje: C i D, ale jakiś debil zmienił D na Z i teraz wgl nie znajduje kopii zapasowej dla niego.
Co mam zrobić żeby to sobie wszystko ładnie przywrócić? I jeszcze takie pytanko: dałoby radę pominąć niektóre foldery które w tej chwili mam na dysku?
 
Zębacz pasiasty, zębacz smugowy (Anarhichas lupus) – gatunek słonowodnej ryby okoniokształtnej z rodziny zębaczowatych.

 Osiąga do 150 cm długości, maksymalna odnotowana masa ciała wynosi 23,6 kg.  Ubarwienie zmienne, szarozielone, czarne lub rdzawobrązowe. W poprzek  ciała przebiega 10-15 ciemnych pasów zachodzących na płetwę grzbietową.

  Ryba o bardzo mocnych szczękach i zębach. Nie jest agresywna. Groźnie wyglądające zęby służą zębaczom do rozłupywania jeżowców, skorup twardych ślimaków, krabów i innych podobnych składników ich pożywienia.

  Po wewnętrznym zapłodnieniu samica składa ikrę na dnie. Samiec broni złożonej ikry do wylęgu larw. Poza okresem rozrodu przebywają samotnie.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No to przywróć literkę D dla odpowiedniej partycji.
PPM na "(mój) komputer" > Zarządzaj > Magazyn\Zarządzanie dyskami > PPM na dysk > Zmień literkę :ok:
 

Zębacz

Zębacz

Użytkownicy
posty101
Propsy54
  • Użytkownicy
Dalej nie znajduje, ale jakoś przeżyje bez niego.Teraz czy da się zostawić niektóre foldery w spokoju przy przywracaniu, żeby zostały jak są?
 
Zębacz pasiasty, zębacz smugowy (Anarhichas lupus) – gatunek słonowodnej ryby okoniokształtnej z rodziny zębaczowatych.

 Osiąga do 150 cm długości, maksymalna odnotowana masa ciała wynosi 23,6 kg.  Ubarwienie zmienne, szarozielone, czarne lub rdzawobrązowe. W poprzek  ciała przebiega 10-15 ciemnych pasów zachodzących na płetwę grzbietową.

  Ryba o bardzo mocnych szczękach i zębach. Nie jest agresywna. Groźnie wyglądające zęby służą zębaczom do rozłupywania jeżowców, skorup twardych ślimaków, krabów i innych podobnych składników ich pożywienia.

  Po wewnętrznym zapłodnieniu samica składa ikrę na dnie. Samiec broni złożonej ikry do wylęgu larw. Poza okresem rozrodu przebywają samotnie.

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
tak. napisz bata z komenda
shutdown -r
i wrzuc do autostartu.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
tak. napisz bata z komenda
shutdown -r
i wrzuc do autostartu.
Ano, jednemu już pomogło (doradzał Aztek, potwierdzi), jeszcze tego samego dnia koleś przywrócił kopię zapasową systemu, a chyba o to ci chodzi (jakby co, całego tematu nie czytałem :D ).

Zębacz

Zębacz

Użytkownicy
posty101
Propsy54
  • Użytkownicy
Kopię zapasową to przywracać umiem :3 tylko zależy mi na tym aby nie przywracać wszystkiego, tylko "opuścić" niektóre foldery.
 
Zębacz pasiasty, zębacz smugowy (Anarhichas lupus) – gatunek słonowodnej ryby okoniokształtnej z rodziny zębaczowatych.

 Osiąga do 150 cm długości, maksymalna odnotowana masa ciała wynosi 23,6 kg.  Ubarwienie zmienne, szarozielone, czarne lub rdzawobrązowe. W poprzek  ciała przebiega 10-15 ciemnych pasów zachodzących na płetwę grzbietową.

  Ryba o bardzo mocnych szczękach i zębach. Nie jest agresywna. Groźnie wyglądające zęby służą zębaczom do rozłupywania jeżowców, skorup twardych ślimaków, krabów i innych podobnych składników ich pożywienia.

  Po wewnętrznym zapłodnieniu samica składa ikrę na dnie. Samiec broni złożonej ikry do wylęgu larw. Poza okresem rozrodu przebywają samotnie.

Zębacz

Zębacz

Użytkownicy
posty101
Propsy54
  • Użytkownicy
zniszczylizcie mi rzycie ter az nawed nie moge tibi włonczyci
 
Zębacz pasiasty, zębacz smugowy (Anarhichas lupus) – gatunek słonowodnej ryby okoniokształtnej z rodziny zębaczowatych.

 Osiąga do 150 cm długości, maksymalna odnotowana masa ciała wynosi 23,6 kg.  Ubarwienie zmienne, szarozielone, czarne lub rdzawobrązowe. W poprzek  ciała przebiega 10-15 ciemnych pasów zachodzących na płetwę grzbietową.

  Ryba o bardzo mocnych szczękach i zębach. Nie jest agresywna. Groźnie wyglądające zęby służą zębaczom do rozłupywania jeżowców, skorup twardych ślimaków, krabów i innych podobnych składników ich pożywienia.

  Po wewnętrznym zapłodnieniu samica składa ikrę na dnie. Samiec broni złożonej ikry do wylęgu larw. Poza okresem rozrodu przebywają samotnie.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Opowiedz nam o tym.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
zniszczylizcie mi rzycie ter az nawed nie moge tibi włonczyci
Chyba nie jesteś aż takim idiotą że ich posłuchałeś...  :mellow:  
zniszczylizcie  
rzycie  
nawed  
moge
włonczyci
Zmieniłem zdanie :facepalm:
Przecież już w samej komendzie (nie wspominając o krótkim sprawdzeniu informacji w necie) widać co to robi...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
sawik, ale ciebie latwo sie prowokuje, masakra :F
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Przywracanie kopii zapasowej
#10 2012-07-02, 21:03(Ostatnia zmiana: 2012-07-02, 21:04)
...albo post sawika to też beka. ależ płytko patrzysz na rzeczywistość wowoz : D

wiara w ludzi nigdy w mym sercu nie zginie
 

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&

Smokmen

Przywracanie kopii zapasowej
#11 2012-07-02, 21:04(Ostatnia zmiana: 2012-07-02, 21:20)
sawik, ale ciebie latwo sie prowokuje, masakra :F
To jest prawdziwa maskara  :ayfkm:  
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/77/My_Lai_massacre.jpg
Dobra zabiore ten obrazek i dam tylko link :F
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
sawik, ale ciebie latwo sie prowokuje, masakra :F
Nie zostałem sprowokowany, tylko nie lubię jak ktoś bezsensownie nabija się z idiotów mniej zdolnych osób, a wydaje mi się że Smokmen taką osobą jest i że was głupio posłuchał.
W sumie to już wcześniej miałem was o to kilka razy pytać , po co to robicie? Sprawia to wam przyjemność? Daje satysfakcje? Czy też jesteście tak żałośni w życiu prywatnym że potrzebujecie się wyżyć w internecie?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Daj spokój, przecież on (Zębacz, nie Smokmen) robi sobie jaja tak jak Eto. Tutaj akurat nikt nie bierze tego na poważnie, już sama ortografia w oczywisty sposób pokazuje że ta odpowiedź jest żartobliwa.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Daj spokój, przecież on (Zębacz, nie Smokmen) robi sobie jaja tak jak Eto. Tutaj akurat nikt nie bierze tego na poważnie, już sama ortografia w oczywisty sposób pokazuje że ta odpowiedź jest żartobliwa.
Akurat ortografia to ostatnia rzecz na którą radzę patrzeć, szczególnie na tym forum, oceniając czy ktoś jest poważny czy nie. Akurat o  Zębaczu myślę że on rzeczywiście jest idiotą, dlatego on to może brać na poważnie. Nie wiem, może źle go oceniam, ale z całą pewnością nie jestem w tej ocenie osamotniony i tu nie chodziło mi tyle o żart eto, którego użył już prawie każdy, tylko o to że głupie żarty się was trzymają, kiedyś możecie mieć z tym niemiły wypadek i coś naprawdę na huja narobić.
Nie zamierzam was tu umoralniać czy wygłaszać jakiś jebitnych przemówień, bo nie muszę, kiedyś się sami przekonacie, chociaż mam nadzieję że do tego czasu się opamiętacie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Nie zostałem sprowokowany, tylko nie lubię jak ktoś bezsensownie nabija się z idiotów mniej zdolnych osób, a wydaje mi się że Smokmen taką osobą jest i że was głupio posłuchał.
W sumie to już wcześniej miałem was o to kilka razy pytać , po co to robicie? Sprawia to wam przyjemność? Daje satysfakcje? Czy też jesteście tak żałośni w życiu prywatnym że potrzebujecie się wyżyć w internecie?
Dobra chyba muszę to wyjaśnić bo sytuacja robi się nieciekawa to co napisałem miało służyć pokazazaniu, że WWZ źle użył słowa masakra. Nikogo nie posłuchałem i nie chciałem cię prowokować. To tyle na ten temat.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Pisałem o Zębaczu, nie o Tobie, w tamtej wiadomości pomyliłem nicki.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
W takim razie zwracam honor.
 

Zębacz

Zębacz

Użytkownicy
posty101
Propsy54
  • Użytkownicy

Zębacz

Przywracanie kopii zapasowej
#18 2012-07-17, 20:34(Ostatnia zmiana: 2012-07-17, 20:35)
Cytuj
Nie zostałem sprowokowany, tylko nie lubię jak ktoś bezsensownie nabija się z idiotów mniej zdolnych osób, a wydaje mi się że Smokmen Zębacz taką osobą jest i że was głupio posłuchał.


Nie posłuchałem akurat dla twojej wiedzy, pozatym nie musiałeś edytować tego idioty :F


Temat można zamknąć, zrobiłem formata, mogę was odesłać najwyżej tutaj bo mam problema ;d  
http://themodders.or...wolny-internet/
 
Zębacz pasiasty, zębacz smugowy (Anarhichas lupus) – gatunek słonowodnej ryby okoniokształtnej z rodziny zębaczowatych.

 Osiąga do 150 cm długości, maksymalna odnotowana masa ciała wynosi 23,6 kg.  Ubarwienie zmienne, szarozielone, czarne lub rdzawobrązowe. W poprzek  ciała przebiega 10-15 ciemnych pasów zachodzących na płetwę grzbietową.

  Ryba o bardzo mocnych szczękach i zębach. Nie jest agresywna. Groźnie wyglądające zęby służą zębaczom do rozłupywania jeżowców, skorup twardych ślimaków, krabów i innych podobnych składników ich pożywienia.

  Po wewnętrznym zapłodnieniu samica składa ikrę na dnie. Samiec broni złożonej ikry do wylęgu larw. Poza okresem rozrodu przebywają samotnie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry