Dzień Screena 2012 58878 177

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 6.06.2012 roku

Wyświetleń 58878

Odpowiedzi 177

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Dzień Screena 2012
#80 2012-08-12, 08:05(Ostatnia zmiana: 2012-08-12, 08:07)
Tak sobie myślę, że w sumie szykuję się do zaprezentowania najnowszych postępów prac więc mógłbym jakiś mały przed pokaz urządzić na tym dniu screena. Ale jaki to ma sens? Screeny jakimi dysponuję po prostu miażdżą, lokacje są bardzo szczegółowo dopracowane i przesączone klimatem. Mój udział może co najwyżej pourywać dupy rywalą i sprawić im przykrość i jaki to ma sens XD.

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Ktoś musi te dupy pourywać - taka jest idea konkursów :D
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
W sumie kzw ma rację ale nikt mu nie zabroni startować. Ale też nie miał by za bardzo z kim walczyć bo nie sądzę by ktoś przygotował lepsze screeny od niego, jak jego świat jest lepszy od tych piranii.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Ale niech kzw pokaże screeny bo miło i przyjemnie sie na nie patrzy, i fakt zrobił lepszy świat od tego Piranhii :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
To tylko zostało oskryptowanie go lepiej od Piranhi? ;p
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ciekawy jestem co by było, gdyby świeżaki zaczęły dobierać się do DS. Mówię teraz o modach typu Krew z Nosa, i o reszcie świata.
Przynajmniej byłoby wesoło.


KZW - Pracowałeś ciężko to dupy pourywa, niech inni odbiorą to jako powód do szlifowania swoich modów. Twój start postawiłby ich pod presją, co zapewne zmusiłoby ich do wykonania lepszych screenów niż zamierzali (lub wycofania się).
A, nie ważne czy startujesz w DS czy nie, ale jak będziesz prezentował te screeny nie zapomnij o jednym - Toogle Desktop :lol:

Edek - Przyznaj że tak naprawdę cieszysz się że KZW zapewne nie wystartuje, bo to stawia Ciebie jako faworyta tegorocznego DS.


Swoją drogą, DS to tylko modyfikacje? Bo nie jestem pewien czy np. Vectis mógłby startować. Dla jasności, nie mam z tym, ani z żadnym innym, projektem nic wspólnego, pytanie czysto teoretyczne.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
KZW, jak się zdecydujesz startować, to daj znać.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Sawik coś w tym jest xD ale nie wiem co pokaże kaczka i ten nieznany team :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Sawik coś w tym jest xD ale nie wiem co pokaże kaczka i ten nieznany team :D
Co do kaczki to przemilczę... a co do Ścieżki, brali udział rok temu, team czipa, pracujący bez czipa. W sumie to wszystko u nich jest ściśle tajne łamane przez nie wiem, jednak wątpię by Ci zagrozili. Gotherem się nie przejmujesz nawet? Mógłbyś przynajmniej udawać... :D


W tym roku była jakakolwiek reklama? Oprócz tutaj i moich dwóch shoutów na stronie czipa?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Co do kaczki to przemilczę...
Zdziwisz się misiaku <3
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
pewnie nic ciekawego
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Dobra, będę chujem, zgłaszam się XD.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Szósty pucharek Ci się zmieści?

I w końcu jak to będzie z dawaniem pucharków? Tylko KZW czy cały Rzeka team?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Dzień Screena 2012
#93 2012-08-12, 23:52(Ostatnia zmiana: 2012-08-12, 23:53)
Jeśli nad modem pracuje cały team (a teraz już tak jest) pucharka nie powinien dostać nikt. W 2010 KZW dostał w ramach wyjątku, bo pracował nad modem wtedy jeszcze sam. Jeśli nad zawartością screenów z 2011 pracowało wiele osób, nie tylko on, uważam że został on przyznany niesłusznie. Gdyby honorowane miały by być też teamy (co jak dla mnie jest przesadą), to w całości, a wówczas powinien dostać swój zdaje się także team theSect.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Dzień Screena 2012
#94 2012-08-13, 00:03(Ostatnia zmiana: 2012-08-13, 00:04)
A to nie. KZW, możemy jednak olać DS.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Dzień Screena 2012
#95 2012-08-13, 00:05(Ostatnia zmiana: 2012-08-13, 00:20)
Łeee, to spadam. XD

Nie no żartuję, biorę biorę... ale ten "regulamin" wydaje się nie tyle dziwny co wręcz troszkę śmieszny.


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Rozumiem że nadal pozostajemy przy modach? Nie ma co liczyć na prezentacje projektów gier? W końcu w ostatnim roku dział od własnych gier się ruszył, wiadomo że Avallach i Edzio cośtam dłubie w Unity, Sulejmana może by szło namówić itd.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie widzę w tym nic dziwnego, albo pucharek powinien dostać cały team, albo nikt, nie widzę powodu żebyś miał dostać ty, a inni którzy pracowali nad screenami nie.
Skoro nikt nie dostanie pucharka, to właściwie jaki jest sens Dnia Screena?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Skoro nikt nie dostanie pucharka, to właściwie jaki jest sens Dnia Screena?
hajs dziwki i koks
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry