Dubbing do Złotych Wrót 193027 603

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 24.05.2012 roku

Wyświetleń 193027

Odpowiedzi 603

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Ale jak to z tymi save'ami będzie? BTW. Skoro czekali tak długo to poczekają jeszcze. Zwłaszcza, że został im tylko dubbing! Nie lepiej poczekać?
 

Spartakus

Spartakus

Użytkownicy
posty52
Propsy2
  • Użytkownicy
Jak chcesz to czekaj. Ja, wole odrazu pograć. Już wystarczająco dużo czasu czekam na część pierwszą, a słyszałem że ma być trzy części ...
 

Menthor

Menthor

Użytkownicy
posty21
Propsy46
  • Użytkownicy
Słyszałem że projekt zmierza do końca, ale wciąż są jakieś rzeczy nie halo itp. Jakbyście potrzebowali jeszcze kogoś do nagrania jakiś postaci, to mogę się tym zająć. Parę osób może mnie kojarzy i mój głos. Jakby co to mogę podesłać parę próbek :D
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
ok maja byc 3 czesci dajmy na to na 1 czesc czekamy 5 lat to kolejne 5 i 5 japierdole jak bede mial emeryture to zagram
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
ok maja byc 3 czesci dajmy na to na 1 czesc czekamy 5 lat to kolejne 5 i 5 japierdole jak bede mial emeryture to zagram
Tak, bo oni się w to tyle bawić będą.
Zakładam że część druga wyjdzie nie dłużej niż po roku, w najgorszym wypadku półtora, potem, straci to sens.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Będą dwie części. Pierwsza powinna wyjść w ciągu kilku miesięcy, druga nie wiem za ile, zależy ile osób będzie pomagać. W pierwszej będzie dostępny Jarkendar oraz część Elei, w drugiej cała Elea.

@Menthor
Próbki można wysyłać na dubbingzw@gmail.com

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Będą dwie części. Pierwsza powinna wyjść w ciągu kilku miesięcy, druga nie wiem za ile, zależy ile osób będzie pomagać. W pierwszej będzie dostępny Jarkendar oraz część Elei, w drugiej cała Elea.

To już lepiej jak zrobicie tak, że pierwsza część to tylko Jarkendar a druga to tylko Elei. To będzie dziwne jak ci nagle przerwie grę w tym samym miejscu w którym ją zaczniesz podczas robienia czegoś dziwnego. No chyba, że na końcu części pierwszej wydarzy się coś co pasuje na koniec 1 części.
 

xDominik

xDominik

Użytkownicy
posty222
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
To już lepiej jak zrobicie tak, że pierwsza część to tylko Jarkendar a druga to tylko Elei. To będzie dziwne jak ci nagle przerwie grę w tym samym miejscu w którym ją zaczniesz podczas robienia czegoś dziwnego. No chyba, że na końcu części pierwszej wydarzy się coś co pasuje na koniec 1 części.


Właśnie bardzo dobrze że w pierwszej części będzie dostępny tylko odłamek Elei... Dzięki temu będzie się chciało czekać na drugą część ( będzie tzw. niedosyt i będzie się chciało wiedzieć co dalej)... Tak jakby ktoś dał ci kawałek ciasta a tobie by on bardzo posmakował i czekał być na kolejną porcję( albo na całą resztę :)  )... Chyba wiesz o co mi chodzi...
 
LET'S ROCK!

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
No coś w tym jest. A tak w ogóle, skoro został wam tylko dubbing to czemu wpadliście na pomysł dzielenia moda?
 

compl

compl

Użytkownicy
posty21
Propsy9
  • Użytkownicy
Z tego co wiem, to z Eleą jest jeszcze tyle do zrobienia, że Sentarion zdecydował podzielić moda na dwie części, by móc w końcu wydać to co robił przez ostatnie parę lat i by ludzie nie musieli tyle czekać.
Oprócz Dubbingu zostało chyba parę rzeczy. Wprowadzenie rutyn i coś ludzie wspominali o Górniczej Dolinie.
 

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
A co to są te rutyny?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Hahah jebłęm

Rutyna -Czynność NPC (Przykładowo npc idzie spać itd)

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Hahah jebłęm
Czemu? Nie każdy musi znać kulisy powstawania modów, by się nimi interesować.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Czemu? Nie każdy musi znać kulisy powstawania modów, by się nimi interesować.
Co to rutyna? Popaść w rutynę, rutynowa kontrola. Rutyna to normalny polski wyraz, nie jest to stricte skryptowe.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Słowo rutyna nie wzięło się od Gothica. Rutyna to czynność wykonywana co najmniej raz dziennie.
Proste? Proste.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Myślę że zrozumiał ;d

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Smolo

Dubbing do Złotych Wrót
#536 2013-05-19, 00:25(Ostatnia zmiana: 2013-05-19, 06:45)
Dobrze, że podzielą moda na dwie części. Jak wyjdzie 1 z nich to podejrzewam, że zagra w nią bardzo dużo ludzi. Letsplayerzy dodatkowo rozsławią go jeszcze bardziej, wtedy na bank znajdzie się sporo osób, które będą chciały pomóc w dokończeniu i być może nawet symbolicznie wynagrodzą jego twórcom ich wieloletnią pracę pro bono przez zakładkę "wsparcie"...

@down no właśnie będzie większa szansa odnalezienia takich osób, tym bardziej że raczej druga część ukazałaby się gdzieś tak rok później(bo inaczej nie miałoby to sensu). Przez ten czas raczej nikt by się nie znudził z powodu przeciągających się prac przez kilka lat, bo w taką ilość osób można by to skończyć nawet w parę miesięcy.
 
Elo

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
znajdzie się sporo osób, które będą chciały pomóc w dokończeniu
Znaleźć osoby to nie problem. Znaleźć rzetelne, pracowite i uzdolnione osoby, to jest problem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Słowo rutyna nie wzięło się od Gothica. Rutyna to czynność wykonywana co najmniej raz dziennie.
Proste? Proste.

No wiesz. Różnie bywa. Czasami ludzie nazywają coś tak, co wcale nie oznacza to co nam się wydaje. Ale tak, teraz już wiem

Cytuj
etsplayerzy dodatkowo rozsławią go jeszcze bardziej,
[/size]


Nie żebym reklamował, ale youtuber #msg1084627#msg1084627SilverekPolska#msg1084627#msg1084627 na pewno go nagra...także +10 do promocji moda.
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
:)  Gdyby nie dubb dawno by był :P moje zdanie :P ale wiecie.. to ja jestem przeciwny dubbingom :P nie wszscy są, jednym się podoba innym nie :)  Ja zapewne i tak będę grał bez
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry