Po pierwsze, zanim magia będzie wystarczająca upłynie sporo czasu. Zwłaszcza u nekromanty, tak do 3 kręgu to się wręcz walczy.
Po drugie bez nauki jakiegoś oręża będziesz miał problem choćby wilka zabić.
Po trzecie, z racji iż magowie dostają świetne kostury to warto uczyć eis broni 2h zamiast 1h.
Po czwarte, nauka oprawiania zwierzyny na każdy możliwy sposób jest dla maga koniecznością, nie jest opcjonalna.
najbardziej opłacalnym mistrzem dalej jest Harad. w zasadzie jedynym opłacalnym.
Na początek? kostur sędziowski cy jakoś tak. Jest to jedyna broń 2h wymagająca mało siły.
No i zanim zostaniesz nekromantą to z tego co pamiętam na niższych poziomach trudności można coś pod 20 poziom wycisnąć, na wyższych z racji ograniczonej ilości ekspa już niższy. więc początek gry tutaj to nie jest wcale 6-7.
Kradzież kieszonkowa i otwieranie zamków jest koniecznością.
No i ucząc sie broni 1h nie ma czegoś takiego, jak w podstawce, że po pewnym czasie zaczną wpadać punkty w 2h.
By zostać nekromantą potrzeba 100 punktów many i 40 intelektu, więc uważaj by nie zmarnować punktów w sposób blokujący ci grę. Np. zostając z 30 punktami mamy z wybitym całym Khorinis ze zwierzyny. z tym, że amulety się liczą z tego co pamiętam, więc nie trzeba mieć pełnej setki wbitej.