Fotografie 194879 750

O temacie

Autor Buła

Zaczęty 13.03.2012 roku

Wyświetleń 194879

Odpowiedzi 750

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Exposure Time30 ms
Filter TypeND3
Dark FrameInstant
Site NameTenerife
Telescope Type NameGalaxy
Telescope NameGalaxy Camera


Znowu bawię się w robienie zdjęć w kosmośie, na rozgrzewkę księżyc.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.








 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

gothic1210
  • Gość
Świetne zdjęcia.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ostatnie zdjęcie jest najlepsze :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Poszedł props :ok: Powiesz ile taki aparat kosztuje?
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
dwa, nikon d90 i d7000 oba można kupić niedrogo na allegro. d90 sobie jednak podaruj, bo to szrot.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ten piorun jest mega  O_O
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
przy tym zgasło światło podczas wesela


 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Poszedł props :ok: Powiesz ile taki aparat kosztuje?
W przypadku większości zdjęć (oprócz makro) to głównie nie zasługa aparatu czy drogich obiektywów, tylko wczesnego wstawania, łażenia po dziwnych miejscach o dziwnych porach oraz znajomość różnych technik, w tym tego, jak działa światło ;)
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
dwa, nikon d90 i d7000 oba można kupić niedrogo na allegro. d90 sobie jednak podaruj, bo to szrot.
Sprawdziłem, na przyszłość precyzuj że niedrogo jak na nikona, bo poczułem się naprawdę biednie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

Fotografie
#690 2015-03-10, 18:30(Ostatnia zmiana: 2015-03-10, 22:50)
porównując dwa skrajne przypadki d600 i d90

image quality  94.0 vs 73.0
color depth  25,1 bits vs 22,7 bits
dynamic range  14,2 EV vs 12,5 EV

jak widać jednak aparat ma znaczenie, ostrość obiektywu też, żaden z tych co łażą po górach i robi półamatorsko i profesjonalnie zdjęcia na których chce zarabiać nie chodzi z byle czym, na koniec dodaj do tego obróbkę w lightroom.

także kyro ma rację że trzeba łazić i czaić się po krzakach, niekoniecznie musi to być turbonikon ale to ułatwia sprawę. pomaga banalne zachwycanie się przyrodą itp :D


 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

gothic1210
  • Gość
Wrzuciłem kilka swoich zdjęć na wallhaven. Jakieś porady w związku z przygotowaniem takiego zdjęcia pod tapetę? 
http://alpha.wallhaven.cc/user/gothic1210/uploads
 

gothic1210
  • Gość
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
dzisiaj w nocy, nie mogłem się skupić na graniu w wiedźmina.

 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Fotografie
Te neony wygladają jak jakiś sabat czarownic :D
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
robiłem z ręki, 8 sekund naświetlania dlatego są poruszenia. w sumie na kilkadziesiąt zdjęć, wyszło z 5-6 z błyskawicą
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138


Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Świetne zdj znalazłem.

http://pl.dreamstime.com/ko-pangnan-pool-resort-zdjęcie-stock-imagefree192210
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
google potrafi zneleźć dużo ładniejszych fotek pod hasłami tits and pussies xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
google potrafi zneleźć dużo ładniejszych fotek pod hasłami tits and pussies xD

Hahaha  :lol2:
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry