[Wspólne granie] Company of Heroes 153367 774

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 18.02.2012 roku

Wyświetleń 153367

Odpowiedzi 774

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Dziś graliśmy, ale bez Ciebie się nie udało doprowadzić do końca, synchro error xD
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Trzeba nową wersję Animusa zainstalować xD

ebi
  • Gość
Przeglądałem teraz oferty na allegro i zdaje się, że kod na steam jest droższy od wersji pudełkowej gry :lol2:. Jak to jest.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Uważaj, możesz kupić single player only.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
No coś o tym wiem :wstyd:

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
By ożywić temat: 
http://cloud-2.steampowered.com/ugc/1099167936594975542/147090B05D9E083255B2E636AB7D01B10B3F3AC8/
Oczywiście wymaga to wytłumaczenia, Azteka wywaliło, a Ali stracił wolę walki i wyszedł z gry po tym jak go anihilowałem :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102355904/4p_vire%20river%20valley.2013-10-31.22-15-10.rec
Zachęcam do sprawdzenia, mój najlepszy mecz brytolami :D Rozwaliliśmy z gościem niemców, mających na koncie 70 zwycięstw i jedynie 5 porażek :D Polecam zwrócić szczególną uwagę, na podkładane ładunki wybuchowe, którymi wręcz wygraliśmy :D
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
20:49 - Aztek: jak sie wczoraj gralo w coha? : D
20:49 - Aztek: widzialem, ze wlaczyles ale nie mialem czasu zapytac xD
20:50 - Bug: nie grało się
20:50 - Bug: oglądało się twój replay
20:50 - Bug: dobra robota
20:50 - Aztek: aha :3
20:50 - Aztek: dziekuje ; D
20:50 - Bug: w chuj mie się podobało
20:50 - Bug: kiedy przesunąłeś swoich komandosów
20:51 - Bug: specjalnie w taki sposób żeby pg weszli na ten ładunek próbując ich ścigać
20:51 - Aztek: nie wiesz jak cieszylem morde
20:51 - Aztek: kiedy zauwazylem, ze zmierzaja w jego kierunku xD
20:52 - Aztek: ladunek przy bazooce byl dobrym pomyslem
Polecam raz jeszcze xD
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Powrót do Coha po kilku miesiącach przerwy. Jakby co Aztek jest tu tylko nickiem, 3/4 gry jako bot, co jak widać nie przeszkadzało w wygraniu.
Screen z gorącymi pozdrowieniami od Sawika :D

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zazdroszczę cierpliwości do tych opóźnień.
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Jakimś dziwnym trafem po Twoim wyjściu ustały.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Hmm, widzę, że wróciliście do teatru drugowojennych działań :D Może też wkrótce wrócę xD

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Jako, że właśnie ruszyła świąteczna kampania, a działania wojenne nasiliły się, więc każda armia jest mile widziana w naszych szeregach :D

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Trochę chujowy moment sobie wybraliście, bo parę dni temu spatchowali gierkę i wszystko na nowo zaczęło się pierdolić. Znalezienie serwerów graniczy z cudem.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Znaczy się, jak zwykle Sega spieprzyła sprawę? Szkoda THQ :(

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Dobra oficjalnie przyznaję, że nowy patch zajebiście ssie pałke, a to co się teraz dzieje w podczas meczy to kpina. Hehe "Błąd Synchronizacji", "Błąd Synchronizacji""Błąd Synchronizacji", "Błąd Synchronizacji"...

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://db.tt/qC2IUNb1
Walka z hordami brytoli za pomocą kilku oddziałów PE :D
 


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poprawiłem. Ale mam nadzieję, że zrobisz z nich użytek :lol2:
Jakiś meczyk, skoro już jesteś?
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry