Ilość doświadczenia do następnego poziomu 8974 10

O temacie

Autor Bogdan Zwei

Zaczęty 7.12.2011 roku

Wyświetleń 8974

Odpowiedzi 10

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Witam. Otóż niektórzy chcieliby widzieć, ile doświadczenia brakuje im do następnego poziomu. Tzn. jeśli ma się 32 poziom (tak na przykład) i ma się 45786/89654 doświadczenia, to nikomu się nie chce liczyć, więc jest lepszy sposób.
Wystarczy dopisać od B_GivePlayerXP.d (znajdujący się w Gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\Story\B_Story) 3 linijki - jeden printscreen zaraz przed:

   B_Checklog ();

Jest to na samym początku pliku, a więc dopisujemy tylko to:

   var string concatText2;
   concatText2 = ConcatStrings(PRINT_XP, IntToString(hero.exp_next - hero.exp));
   PrintScreen   (concatText2, -1, 58, FONT_OLD_10_WHITE.TGA, 3);


Dzięki temu będziemy widzieli pod Doświadczenie + * Doświadczenie = *, ale to nie wszystko, do text.d (znajdujący się w Gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\Story) musimy wpisać jeszcze
const string PRINT_XP            = Doświadczenie do następnego poziomu = ;

Powinno to wyglądać tak:

   var string concatText2;
   concatText2 = ConcatStrings(PRINT_XP, IntToString(hero.exp_next - hero.exp));
   PrintScreen   (concatText2, -1, 58, FONT_OLD_10_WHITE.TGA, 2);

   B_Checklog ();




I gotowe, włącz grę (nowa gra) i zabij potwora lub jakiegoś innego npc! :)

Jeśli coś będzie niejasne, to pisać!

WAŻNE!!!: Jeśli dostaniemy lv up, to pojawi się Doświadczenie do następnego poziomu = * - NIE pokaże minusowego doświadczenia. :)

Pozdrawiam.



//Tutoriala NIE pozwalam kopiować!!!
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
zajebisty wszystkotrybi jak ta lala
leci props ;p
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Ciekawy pomysł, ale przyjemnie by było, gdyby przy otrzymaniu nowego poziomu nie było takich... niedoróbek.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Mógłbym nad tym popracować, ale teraz mam zamiar poprawić animacje do duali - więc za jakiś tydzień, może dwa to poprawię. :)



EDIT!!!: Niestety nie da się tego zmienić, próbowałem wszystkiego - nawet to robiłem 30 min. ;/ Trzeba będzie się z tym "pogodzić". :)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy
A co się pokazuje jeśli awansujesz? Cholernie duża/cholernie mała liczba? To wyeliminowanie tego jest kwestią jednego ifa.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Co do lv up - pokazuje, że potrzebujemy minusowy exp, a jak da się if, to nic się nie dzieje.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Co do lv up - pokazuje, że potrzebujemy minusowy exp, a jak da się if, to nic się nie dzieje.
Myślałeś o próbie mnożenia tego przez minus jeden? Wynik zwróci tą sammą wartość ale na plusie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Ilość doświadczenia do następnego poziomu
#7 2011-12-10, 22:20(Ostatnia zmiana: 2011-12-10, 22:26)
A nie lepiej zrobić tak:
var string concatText2;
if(add_xp + hero.exp > hero.exp_next){
concatText2 = ConcatStrings(PRINT_XP, IntToString((hero.exp_next +((hero.level+1)*500)) - hero.exp));
PrintScreen (concatText2, -1, 58, "FONT_OLD_10_WHITE.TGA", 3);
}
else{
concatText2 = ConcatStrings(PRINT_XP, IntToString(hero.exp_next - hero.exp));
PrintScreen (concatText2, -1, 58, "FONT_OLD_10_WHITE.TGA", 3);
};
Nie testowałem jak nie działa to przerobie.


Tam gdzie jest hero.level + 1 może być + 2.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
var string concatText2;
concatText2 = ConcatStrings(PRINT_XP, IntToString(hero.exp_next - hero.exp));
PrintScreen (concatText2, -1, 58, "FONT_OLD_10_WHITE.TGA", 3);

Ja bym dał to na koniec funkcji przed B_Checklog ();

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Cytuj
var string concatText2;
concatText2 = ConcatStrings(PRINT_XP, IntToString(hero.exp_next - hero.exp));
PrintScreen (concatText2, -1, 58, "FONT_OLD_10_WHITE.TGA", 3);


Ja bym dał to na koniec funkcji przed B_Checklog ();

I na pewno zadziała? Nie chce mi się na razie sprawdzać. xD


Cytuj
A nie lepiej zrobić tak:
var string concatText2;
if(add_xp + hero.exp > hero.exp_next){
concatText2 = ConcatStrings(PRINT_XP, IntToString((hero.exp_next +((hero.level+1)*500)) - hero.exp));
PrintScreen     (concatText2, -1, 58, "FONT_OLD_10_WHITE.TGA", 3);
}
else{
concatText2 = ConcatStrings(PRINT_XP, IntToString(hero.exp_next - hero.exp));
PrintScreen     (concatText2, -1, 58, "FONT_OLD_10_WHITE.TGA", 3);
};

Nie testowałem jak nie działa to przerobie.


Tam gdzie jest hero.level + 1 może być + 2.

Raczej nie zadziała, próbowałem podobnie i nic, spróbuję to za jakiś czas. :)


EDIT!!!!: Addanos wymiata! :)  Działa, 100% dobrze. :D

EDIT: Prawie zapomniałem, temat można zamknąć.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Już wszystko gotowe, nic dodać, nic ująć. Temat można zamknąć... xD
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry