Witam,
W sumie problem może i trywialny, ale trochę nad tym siedzę i nie mogę wykombinować działającego sposobu. Mam dwie wizje tego pomysłu: powiedzmy że idziemy sobie przez las, i jest zadeklarowane że o godzinie 13:00 npc o instancji x, znajdujący się w waypoincie y, używa itemu z. Próbowałem to zrobić za pomocą dialogu czyli zainicjować podstawę dialogową, i w FUNC INT dać warunek jeśli godzina jest 13:00, return 1, i w FUNC VOID AiUseItem (self, instancja_itema).
Skrypt się reparsuje poprawnie, natomiast o 13:00 nie ma efektu, bo w gruncie rzeczy jest to efekt zmiany czasu w grze (oczywiście w przedmiocie "z" taka funkcja jest zadeklarowana).
Druga idea: rozmawiam z postacią QWERTY, i pod pierwszą linijką ustawiam AiUseItem (instancja_npc czyli mój X, instancja_itema z zadeklarowaną zmianą czasu po użyciu). Także nie działa.
Coś pominąłem istotnego?
Pozdrawiam