przedmiot w wodzie 5369 10

O temacie

Autor damdan

Zaczęty 31.10.2011 roku

Wyświetleń 5369

Odpowiedzi 10

damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Jak zrobić aby można było podnieść przedmiot umieszczony pod wodą ? Oczywiście item
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

przedmiot w wodzie
#1 2011-10-31, 19:49(Ostatnia zmiana: 2011-10-31, 19:49)
Spacerem, dokładnego tutorialu poszukaj. Jest u nas na forum.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
O ile pamiętam chyba nie da się zrobić tego tak po prostu, za to na WoGu (chyba w temacie Ikarusa) był skrypt który powodował automatyczne podnoszenie takich itemów. Ewentualnie możesz dać tam trigger on-touch.

damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Jaką metodę masz na myśli z użyciem triggera ?
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Aaa. O takie podniesienie chodzi. To tu chyba oprócz Ikarusa jeszcze trzeba animację zrobić podnoszenia pod wodą (chyba).
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Nie chodzi tu o animację, byle by tylko to wziął, nawet bez animacji i do ekwipunku. Było takie coś w Piratenleben. Możecie pomóc ? Bo razem z adaną4(damdanem) szukamy pomocy, bo robimy tego moda :P
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
W Diccuricu też to było, że wpływaliśmy w jakis obszar, wyswietlal sie napis i w naszym ekwipunku pojawiał sie przedmiot ;]
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Nam chodzi o G2NK, jak widać w nazwie tematu...
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie ma znaczenia o którego Gothica chodzi. W Diccuricu był właśnie ten trigger on-touch, jak wykryło że bohater pojawił się w danym miejscu, automatycznie dodawało mu przedmiot do ekwipunku (a nie podnosiło, ta roślina którą była widać, nawet nie była akurat itemem). Podnoszenie też się da w ten sposób zrobić.

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Tzn. Do tego skryptu OnTouch trzeba dodać tylko dodanie przedmiotu ? I żeby nie dodawało się z piędziesiąt razy, to mógłbym zrobić zmienną, jeżeli jest na 0, to dodaję się przedmiot i ta zmienna zamienia się na 1. Można tak czy jest coś prostszego ?
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

przedmiot w wodzie
#10 2011-10-31, 21:54(Ostatnia zmiana: 2011-10-31, 21:55)
To co piszesz jest właśnie najprostsze. Jednak przedmiot nie zniknie, tylko nie będzie już się dodawał (chociaż właściwie to zależy też jakiej funkcji użyjesz).

Ewentualnie, możesz skorzystać z gotowego uniwersalnego skryptu który powoduje że każdy zobaczony pod wodą przedmiot jest naprawdę brany do ekwipunku. Wymaga to jednak poprawnego użycia Ikarusa: http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/790720-Scriptpaket-Zugriff-auf-ZenGine-Objekte?p=12420990#post12420990


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry