Pytanie do spacera 3274 9

O temacie

Autor młody95

Zaczęty 22.08.2011 roku

Wyświetleń 3274

Odpowiedzi 9

młody95

młody95

Użytkownicy
posty14
Propsy24
  • Użytkownicy
Mam 3 pytania dodtyczące spacera
 1 pytanie jak szybko usuwać moby w spacerze
 2. czy idzie usunąć wszystkie voby naraz
 3. czy w spacerze idzie usunąć domy
 Z gury dzienkówka za pomoc
 
Zrobisz jak uważasz >>ACAB<<

Tu nie chodzi kogo lubisz Tylko do którego należysz społeczeństwa

Uwaga nie chce mi sie tego pisać w każdym poście w którym dodam odpowieć

SORKI ZA BŁĘDY ORTOGRAFICZNE


młody95

młody95

Użytkownicy
posty14
Propsy24
  • Użytkownicy
sorki że zrobiłem 2 tematy ale pomyliły mi sie działy
 
Zrobisz jak uważasz >>ACAB<<

Tu nie chodzi kogo lubisz Tylko do którego należysz społeczeństwa

Uwaga nie chce mi sie tego pisać w każdym poście w którym dodam odpowieć

SORKI ZA BŁĘDY ORTOGRAFICZNE

gothic1210
  • Gość
Czemu nie zapytasz o to Spacera???

1. Klik + DEL.
2. Raczej nie.
3. Jeżeli są elementami modelu świata to nie. Musisz to zrobić np. w Blenderze.
4. Z gÓry daj propsa.  :lol2:
 

młody95

młody95

Użytkownicy
posty14
Propsy24
  • Użytkownicy
gothic1210 poczekam jeszcze jeśli twoje odpowiedzi są dobre masz propsa bo byłeś 1
 
Zrobisz jak uważasz >>ACAB<<

Tu nie chodzi kogo lubisz Tylko do którego należysz społeczeństwa

Uwaga nie chce mi sie tego pisać w każdym poście w którym dodam odpowieć

SORKI ZA BŁĘDY ORTOGRAFICZNE

gothic1210
  • Gość
Cezkasz na inne odp  :blink:   Czemu?? Czyżbym cię oszukał?  :blink:
 

FraseR
  • Gość

FraseR
Gość

Pytanie do spacera
#6 2011-08-22, 08:55(Ostatnia zmiana: 2011-08-22, 09:02)
Cytat: młody95
gury

Z "gury" polecam użyć słownik ortograficzny  :ok:  

1. Klik + DEL
2. Nie
3. Domy można usuwać jedynie za pomocą jakiegoś programu do grafiki 3D.
 

Codeman

Codeman

Użytkownicy
posty53
Propsy33
  • Użytkownicy
FraseR , chyba że domy są vobami -.-
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Usunąć wszystkie voby na raz można :)  
Edytuj świat bez zapisania vob-tree i wszystkie stracisz ma to słaby punkt stracisz też wszystkie WP (waypoints) i FP (freepoints).
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

młody95

młody95

Użytkownicy
posty14
Propsy24
  • Użytkownicy
SAWIK WIELKIE DZIENKI ALE OGULNIE MI CHODZIŁO ŻEBY USUNĄĆ WSZYTKIE VOBY WP FP
 
Zrobisz jak uważasz >>ACAB<<

Tu nie chodzi kogo lubisz Tylko do którego należysz społeczeństwa

Uwaga nie chce mi sie tego pisać w każdym poście w którym dodam odpowieć

SORKI ZA BŁĘDY ORTOGRAFICZNE


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry