Npc - Wyciągają broń ale nie atakują WTF?! 2586 4

O temacie

Autor zommer

Zaczęty 5.08.2011 roku

Wyświetleń 2586

Odpowiedzi 4

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cześć, piszę znów tutaj, bo nie wiem do czego to się zalicza. Ale npc'ci jak widzą np : bandytę wyciągają broń ale nie atakują. Tak samo mają potwory nie atakują ludzi ludzie nie atakują ich..

 :ayfkm:  

Zdaje mi się że coś zrąbałem w startup.d Ale nie wiem. Jest tak i na khorinis i na nowym świecie -.-
 


zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
// *********
// ZEN1
// *********
func void STARTUP_ZEN1 ()
{
                Wld_InsertNpc            (BAU_5002_Rukhar,"01");
            Wld_InsertNpc            (BAU_5001_Malak,"02");
            Wld_InsertNpc            (NONE_5010_Siriusz,"05");
            Wld_InsertNpc            (NONE_5011_Mysliwy,"03");
            Wld_InsertNpc            (NONE_5012_Mysliwy,"04");
            Wld_InsertNpc            (NONE_5013_Mysliwy,"18");
            Wld_InsertNpc            (NONE_5014_Mysliwy,"06");
            Wld_InsertNpc            (BDT_5015_Bandyta,"19");
            Wld_InsertNpc            (BDT_5016_Bandyta,"20");
            Wld_InsertNpc            (BAU_5017_Arnold,"08");
            Wld_InsertNpc          (NONE_5020_Thomas,"33");
            Wld_InsertNpc          (NONE_5021_Raniki,"30");
            Wld_InsertNpc          (NONE_5022_Krei,"24");
            Wld_InsertNpc          (NONE_5023_Norius,"27");
};

        func void INIT_SUB_ZEN1 ()
        {
        };

func void INIT_ZEN1 ()
{
        B_InitMonsterAttitudes ();
        B_InitGuildAttitudes();
        B_InitNpcGlobals ();
       
        INIT_SUB_ZEN1();
};


U mnie startup.d wygląda tak
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
po co ci tyle pętli daj to w jednej usuń wszystko i daj tak

func void STARTUP_ZEN1 ()
{
/////////////////////////
/////////////////postacie
/////////////////////////
Wld_InsertNpc (BAU_5002_Rukhar,"01");
Wld_InsertNpc (BAU_5001_Malak,"02");
Wld_InsertNpc (NONE_5010_Siriusz,"05");
Wld_InsertNpc (NONE_5011_Mysliwy,"03");
Wld_InsertNpc (NONE_5012_Mysliwy,"04");
Wld_InsertNpc (NONE_5013_Mysliwy,"18");
Wld_InsertNpc (NONE_5014_Mysliwy,"06");
Wld_InsertNpc (BDT_5015_Bandyta,"19");
Wld_InsertNpc (BDT_5016_Bandyta,"20");
Wld_InsertNpc (BAU_5017_Arnold,"08");
Wld_InsertNpc (NONE_5020_Thomas,"33");
Wld_InsertNpc (NONE_5021_Raniki,"30");
Wld_InsertNpc (NONE_5022_Krei,"24");
Wld_InsertNpc (NONE_5023_Norius,"27");

/////////////////////////
///////////rutyny świateł
/////////////////////////



/////////////////////////
///////////////atakowanie
/////////////////////////
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();
};

bo i tak wszystko musi być w funkcji STARTUP_ZEN1() bo powinieneś dodać odwołanie do funkcji w funkcji STARTUP_ZEN1() taki podział na funkcje miał być dla większej przejrzystości kodu albo kilku programistów robiło startup i potem połączono to w całość jak robisz samemu oraz dość mały świat to mój sposób będzie idealny ;)

Ale jak mój sposób nie pasuje to masz tutaj poprawiony swój

Spoiler
// *********
// ZEN1
// *********
func void STARTUP_ZEN1 ()
{
Wld_InsertNpc (BAU_5002_Rukhar,"01");
Wld_InsertNpc (BAU_5001_Malak,"02");
Wld_InsertNpc (NONE_5010_Siriusz,"05");
Wld_InsertNpc (NONE_5011_Mysliwy,"03");
Wld_InsertNpc (NONE_5012_Mysliwy,"04");
Wld_InsertNpc (NONE_5013_Mysliwy,"18");
Wld_InsertNpc (NONE_5014_Mysliwy,"06");
Wld_InsertNpc (BDT_5015_Bandyta,"19");
Wld_InsertNpc (BDT_5016_Bandyta,"20");
Wld_InsertNpc (BAU_5017_Arnold,"08");
Wld_InsertNpc (NONE_5020_Thomas,"33");
Wld_InsertNpc (NONE_5021_Raniki,"30");
Wld_InsertNpc (NONE_5022_Krei,"24");
Wld_InsertNpc (NONE_5023_Norius,"27");
INIT_ZEN1 ();//tutaj jest brakujące odwołanie
};

func void INIT_SUB_ZEN1 ()
{
};

func void INIT_ZEN1 ()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();

INIT_SUB_ZEN1();
};

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nadal to samo. A jak zrobiłem tym drugim sposobem, wywala błąd.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry