Problem z modelem kuszy 1390 2

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 1.06.2011 roku

Wyświetleń 1390

Odpowiedzi 2

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Taki lekki zaskok spotkał mnie, kiedy próbowałem znaleźć model 3ds jakiejkolwiek broni dystansowej :blink:  Byłem prawie pewny, że są one robione tak jak reszta, ale mniejsza o to. Mam model kuszy w 3ds. Chciałbym, aby po założeniu go na plecy można było normalnie strzelać. Kiedy jest w formacie 3ds zwyczajnie nie da się go wyciągnąć. Wiem, że powinien być w formacie MMS, ale teraz takie pytanka:

  • Co to za format MMS?
  • Jak przekonwertować model 3ds na mms tak, żeby można go było używać w Gothic II?
  • Czy w ogóle trzeba przekonwertowywać ten model czy jest możliwość, żeby od razu po stworzeniu go w programie do tworzenia modeli 3D dało się go zapisać pod rozszerzeniem MMS?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
MMS to model z zapisaną animacją typu MorphMesh. Coś jak połączony asc ciała i animacji w jedno, na dodatek bez szkieletu - animowane są bezpośrednio punkty siatki. Kerrax pozwala odczytywać i zapisywać ten format, do tworzenia takich animacji były chyba tutki gdzieś na YT, aczkolwiek chyba nie pod kątem dokładnie Gothica.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ok, dzięki. Oczywiście zacznę szukać już takich poradników, ale jeżeli ktoś przypadkiem natknąłby się na takowy poradnik to proszę o podesłanie tu do tematu linka, bądź jak temat zamkną to do mnie na pw. Będę wdzięczny. Jakbym znalazł szybciej coś to napiszę :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry