Dziedzictwo - Dyskusja ogólna 306759 991

Ankieta

Chcesz aby dubbing był połączony z paczką modyfikacji?

Tak. Wszystko w jednym.
Tak, jeżeli będzie możliwość wyłączenia go podczas gry, gdyby nie spełniał moich oczekiwań.
Nie. Lepiej zrobić to jako osobną paczkę.

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 30.04.2011 roku

Wyświetleń 306759

Odpowiedzi 991

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
To jest spacer jasiu :D Chcesz, dam ci to popracujesz, tylko najpierw zrobię tam co muszę.

LOL nie zauważyłem. Przyzwyczajenie bo we wszystkich zenach jakie od ciebie dostawałem wszędzie były powstawiane białe światła z zasięgiem po 5 tysięcy.
 

VeroniSsia

VeroniSsia

RaveN Studio
MalOotka ;]
posty6
Propsy12
Nagrody
ProfesjaScenarzysta
  • RaveN Studio
  • MalOotka ;]
Przyzwyczajenie bo we wszystkich zenach jakie od ciebie dostawałem wszędzie były powstawiane białe światła z zasięgiem po 5 tysięcy.
W kilku miejscach to statyczne zrobił nawet po 10. Niby dla testu  :lol2:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ooo! Malutka :3
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Według moich obliczeń, kaczor boi się ciemności.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#664 2015-02-22, 17:10(Ostatnia zmiana: 2015-02-22, 18:31)
Jak go zapytam i mi odpowie to potwierdzę XD

Zawsze chciałem potestować światła w spacku :lol2:

EDIT:
Dziedzictwo wyjdzie w 2015?
Spoiler

No na pewno  :lol:
Leżeli tak w oczekiwaniu na premiere :D
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Chłopie lecisz... Ja już myślałem, że mod jest skończony bo nie widziałem go w "Zapowiedzi modów", a tu taki... :)
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
A trzymajcie screeny z takiego przydrożnego rumowiska xD

Od kilku dni dopieszczane przezmnie jak tylko się da :D
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#668 2015-02-26, 13:56(Ostatnia zmiana: 2015-02-26, 14:04)
Elegancko, leci props.
Tak bardzo elegancko kaczek:
Spoiler

Sorry, ale zaspoilerowałem. Lewy profil mam ładniejszy  :lol2:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Będę upierdliwy xD Na 2 i 3 screenie miejscami za gęsto trawy, przy czym obok kompletnie pusto, poza tym na krawędziach takich górek powinno być więcej krzaczków ewentualnie kamieni żeby to zakryć.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Będę upierdliwy xD Na 2 i 3 screenie miejscami za gęsto trawy, przy czym obok kompletnie pusto, poza tym na krawędziach takich górek powinno być więcej krzaczków ewentualnie kamieni żeby to zakryć.
Wiedziałem, że ktoś się do tego doczepi  :lol2:
Nie mogłem zrobić w mierę sensownego ujęcia więc musiałem takie xD To "puste pole" dopiero będę robił :D A krzaczki cały czas dokładam :d
 

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
 Co tam jak tam? Normalnie... Grać mi się chce :)
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Mi też. Potrzebujemy grafika 3D, który pomógłby przerobić jeszcze kilka meshów. Bez tego ani rusz. Jeżeli sam będę to robił, to potrwa to jeszcze kolejną dekadę.
 

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mi też. Potrzebujemy grafika 3D, który pomógłby przerobić jeszcze kilka meshów. Bez tego ani rusz. Jeżeli sam będę to robił, to potrwa to jeszcze kolejną dekadę.

O kurwele... To musisz jakieś rekrutejszyn zrobić, czy cuś.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
No, kaczka nabierz nowych bo faktycznie aż głupio patrzeć jak sam zapierdalasz. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Wyczuwam sarkazm.
Cały czas krzyczę o nowych, ale albo to są "Umjem npc, dialogi i itemy", albo "wiem jak wstawić voba i światło, ale mam tylko prace sprzed x czasu. Nie sugeruj się nimi ale ci je wyśle chuj wie po co"
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Dzięki uprzejmości Splasha, ubyło mi dość dużo dodatkowej roboty. Cinema Scope!
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Props się należy. W Czasie Zapłaty zawsze podobały mi się te paski :D
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
"Umjem npc, dialogi i itemy"

A co trzeba umieć? :F
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
"Umjem npc, dialogi i itemy"

A co trzeba umieć? :F

Jeśli chodzi Lvl design/Grafika 3D, to nie na tym on polega :P


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry