Dziedzictwo - Dyskusja ogólna 346421 991

Ankieta

Chcesz aby dubbing był połączony z paczką modyfikacji?

Tak. Wszystko w jednym.
Tak, jeżeli będzie możliwość wyłączenia go podczas gry, gdyby nie spełniał moich oczekiwań.
Nie. Lepiej zrobić to jako osobną paczkę.

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 30.04.2011 roku

Wyświetleń 346421

Odpowiedzi 991

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
A co trzeba umieć? :F
Używać chociaż 10% mózgu
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Chodziło mi raczej co wymagacie.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Chodziło mi raczej co wymagacie.
To jeden z wymogów  :F

  • Grafik 2D - ogólne pojęcie o 2D i znajomość programów do 2D;
  • Grafik 3D - Modeling w lowpoly i bardzo dobra znajomość programu do 3D (chodzi głównie o obróbkę meshów, bo sam nie mogę robić wszystkiego na raz);
  • Scenarzystów nigdy nie za dużo :D
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Skoro lubicie jak wam Kaczka daje screeny, w ramach podziękowania dajcie mu monitor, który ma większą maksymalną rozdzielczość, bo screeny w rozdzielczości 1024x768 nie zachwycają w dzisiejszych czasach :c
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Skoro lubicie jak wam Kaczka daje screeny, w ramach podziękowania dajcie mu monitor, który ma większą maksymalną rozdzielczość, bo screeny w rozdzielczości 1024x768 nie zachwycają w dzisiejszych czasach :c
Są takie programy, które podbijają rozdzielczość SS  :ok:
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Skoro lubicie jak wam Kaczka daje screeny, w ramach podziękowania dajcie mu monitor, który ma większą maksymalną rozdzielczość, bo screeny w rozdzielczości 1024x768 nie zachwycają w dzisiejszych czasach :c
Są takie programy, które podbijają rozdzielczość SS  :ok:
Ale nie poprawią jakości tekstur.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Mam nadzieje, ze przed wakacjami sobie cos sprawie xD Na odczepnego wole najpierw zrobic sobie prawko. Potem pewnie dokupie ze dwa GB Ramu i zmienie z system z XP na Win7
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
zmienie z system z XP na Win7
Ile ja ci truję dupę że na win7 nie idzie moddować? Chcesz mieć wygodną wymówkę na porzucenie prac? :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Mnie na Windowsie 7 wszystko działa bez problemów. Jestem wyjątkowy?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Mi się doskonale pracuje przy skryptach i innych gównach na Win7 :D
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Mówiłem sawickiemu, że ma radzieckiego kompa na wungiel i tylko u niego nic nie działa.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ej, tylko ja to mam? :< 
Pomoże mi ktoś to ogarnąć? Sprawa wygląda tak że jak nie zainstaluję SystemPacka to mi wywala, a z sytempackiem ikarusy nie działają - z tego co MaGoth pisał. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
No chyba nie? mi działa zarówno system pack jak Ikarus oraz Lego, dowód http://www.youtube.com/watch?v=tVUGZYUxgfA&feature=youtu.be na filmie widać, działającą tarczę oraz krew która jest dodana z Lego, żadnych problemów crashów i innych gówien, mam Win7 64 bit.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
No chyba nie? mi działa zarówno system pack jak Ikarus oraz Lego, dowód http://www.youtube.com/watch?v=tVUGZYUxgfA&feature=youtu.be na filmie widać, działającą tarczę oraz krew która jest dodana z Lego, żadnych problemów crashów i innych gówien, mam Win7 64 bit.
Zapisz i wczytaj grę, crash murowany, aczkolwiek to już wina samego Bloodsplats.d :D
No huj, zobaczę jak to będzie w takim razie działało.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
No akurat teraz sprawdziłem i żadnego crasha :P W następnym filmiku pokaże Ci to specjalnie :cool:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
No akurat teraz sprawdziłem i żadnego crasha :P W następnym filmiku pokaże Ci to specjalnie :cool:
WTF? Grzebałeś coś w skrypcie? To był znany błąd w Bloodsplats, dlatego ja i Edek zrezygnowaliśmy z niego, podwójne uruchomienie gry (w sensie wczytanie zapisu, lub ponowny start od nowa) kończyło się crashem, chyba że Lehona/ktoś poprawili to :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nic nie grzebałem, pobrałem najnowszą wersje Lego oraz Ikarus i żadnego problemu nie miałem.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Ja też nigdy tego nie miałem. To że Edyta miał nasrane w skryptach bardziej niż ja, wiadomo nie od dziś. Ale ty zaczynasz mnie zaskakiwać miśku :F
 

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Co z modem? Jakieś nowinki?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2155
ProfesjaSkrypter
  • The Modders


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry