Złote Wrota – wybór ekwipunku 40872 63

Ankieta

Wybór ekwipunku - głosowanie

Głosów w sumie: 116

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 5.01.2011 roku

Wyświetleń 40872

Odpowiedzi 63

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
2 wersja najlepsza. 1 jak i 3 są zbyt przeładowane i mieszają się z przedmiotami, za to pierwsza ładnie oddziela bez mieszania się. Nie wiem jak to lepiej opisać. xD
 

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul
Wersja pierwsza jak dla mnie, choć 2 też czytelna, lecz może ciut za prosta.

Co do do 3, to chyba jest zbyt "nalepione", nie wiem, mi się nie podoba
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Jedynka zdecydowanie. najbardziej przejrzysta i nie pali oczu xD Ładnie wygląda ;d
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
Wydaje mi się ze najlepszy jest wariant 2, jednak lekkie wydlużenie tych krzyzyków i złagodzenie przejscia moglo by mu pomóc.
A tak pozatym to może warto zastanowić się nad dodaniem jakies boxa powiedzmy takiego czegos:
http://ifotos.pl/img/inventory_hphawne.jpg
Zrobic  to troche na wzór chocby g3 czy risena

Skoro w waszym teamie jest Avallach to dorzucenie zCViewa nie powinno być dla niego ogromnym problemem ;) więc można coś w tej materii jeszcze wykombinować, a jak coś to sluże drobną pomocą.

Warto też zastanowić się nad tlem pod wyswietlany item, nie jestem pewien który z DLG_* za niego odpowiada, ale jesli dany odpowiada tylko za niego to tez mozna go poprawić.
Najlpeiej pokolorwac kazdy z DLG_ na inny kolor i zobaczyc który za co odpowiada (DLG_AMBIENT; DLG_CHOICE; DLG_CONVERSATION; DLG_NOISE)
 



Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wersja 2... Prosta, przejrzysta, miła dla oka. Nie jest "nawalalone" jakiś obwódek, kosmicznych zawijasów... Tutaj skromność moim zdaniem dominuje :D
 

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
moim zdaniem najlepsza 3 pasuje do moda xD
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Na moje jak bym miał wybierac to wolę wersję 2 gdyż:
Jest dośc przejżysta co za tym idzie czytelna .. bo nie ma tam za dużo jest w sam raz tych elementów graficznych ...:)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Złote Wrota – wybór ekwipunku
#27 2011-01-06, 11:49(Ostatnia zmiana: 2011-01-06, 12:00)
Cytat: orcwarrior link=topic=12768.msg128402#msg128402#msg128402#msg128402 date=1294271653
Wydaje mi się ze najlepszy jest wariant 2, jednak lekkie wydlużenie tych krzyzyków i złagodzenie przejscia moglo by mu pomóc.
A tak pozatym to może warto zastanowić się nad dodaniem jakies boxa powiedzmy takiego czegos:
http://ifotos.pl/img/inventory_hphawne.jpg
Zrobic  to troche na wzór chocby g3 czy risena

Skoro w waszym teamie jest Avallach to dorzucenie zCViewa nie powinno być dla niego ogromnym problemem ;) więc można coś w tej materii jeszcze wykombinować, a jak coś to sluże drobną pomocą.

Warto też zastanowić się nad tlem pod wyswietlany item, nie jestem pewien który z DLG_* za niego odpowiada, ale jesli dany odpowiada tylko za niego to tez mozna go poprawić.
Najlpeiej pokolorwac kazdy z DLG_ na inny kolor i zobaczyc który za co odpowiada (DLG_AMBIENT; DLG_CHOICE; DLG_CONVERSATION; DLG_NOISE)
Proponowałem już Sentarionowi drobne skryptowe edycje interface#msg128402#msg128402#msg128402#msg128402 date=1294271653]
Wydaje mi się ze najlepszy jest wariant 2, jednak lekkie wydlużenie tych krzyzyków i złagodzenie przejscia moglo by mu pomóc.
A tak pozatym to może warto zastanowić się nad dodaniem jakies boxa powiedzmy takiego czegos:
http://ifotos.pl/img/inventory_hphawne.jpg
Zrobic  to troche na wzór chocby g3 czy risena

Skoro w waszym teamie jest Avallach to dorzucenie zCViewa nie powinno być dla niego ogromnym problemem ;) więc można coś w tej materii jeszcze wykombinować, a jak coś to sluże drobną pomocą.

Warto też zastanowić się nad tlem pod wyswietlany item, nie jestem pewien który z DLG_* za niego odpowiada, ale jesli dany odpowiada tylko za niego to tez mozna go poprawić.
Najlpeiej pokolorwac kazdy z DLG_ na inny kolor i zobaczyc który za co odpowiada (DLG_AMBIENT; DLG_CHOICE; DLG_CONVERSATION; DLG_NOISE)
[/quote]
Proponowałem już Sentarionowi drobne skryptowe edycje interfaceu, tło pod wyświetlany item będzie zmieniane na 100% (ale zacznę coś tworzyć dopiero jak zostanie wybrana grafika slotu, bo muszą być w tym samym stylu). Także chciałem zrobić coś w stylu tego, czym pierwotnie prawdopodobnie miało być invchest.tga (może gdyby poszukać dałoby się to nawet jakoś przywrócić?). Kombinowałem kiedyś z edycją okna ekwipunku w Nordmarians Team przez klasę oCNpc, jednak dorzucanie całkiem nowych obiektów może być pewnym problemem ;d
Jednak bardzo chętnie przyjąłbym jakieś wskazówki ;)

BTW, jak tak patrzę, co byście powiedzieli na zrobienie pomiędzy paskami życia i many belki z miniaturkami zaklęć pod kolejnymi slotami? Dałoby się to łatwo zrobić przez fonty (bo wbrew pozorom literki mogą mieć rozmiary do bodajże 256x256) i oCNpc.oCMag_Book (?).

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
Cytat: Avallach link=topic=12768.msg128437#msg128437#msg128437#msg128437 date=1294310975
Proponowałem już Sentarionowi drobne skryptowe edycje interface#msg128437#msg128437#msg128437#msg128437 date=1294310975]
Proponowałem już Sentarionowi drobne skryptowe edycje interfaceu, tło pod wyświetlany item będzie zmieniane na 100% (ale zacznę coś tworzyć dopiero jak zostanie wybrana grafika slotu, bo muszą być w tym samym stylu). Także chciałem zrobić coś w stylu tego, czym pierwotnie prawdopodobnie miało być invchest.tga (może gdyby poszukać dałoby się to nawet jakoś przywrócić?). Kombinowałem kiedyś z edycją okna ekwipunku w Nordmarians Team przez klasę oCNpc, jednak dorzucanie całkiem nowych obiektów może być pewnym problemem ;d
Jednak bardzo chętnie przyjąłbym jakieś wskazówki ;)

BTW, jak tak patrzę, co byście powiedzieli na zrobienie pomiędzy paskami życia i many belki z miniaturkami zaklęć pod kolejnymi slotami? Dałoby się to łatwo zrobić przez fonty (bo wbrew pozorom literki mogą mieć rozmiary do bodajże 256x256) i oCNpc.oCMag_Book (?).

Ogólem przy kompasie wykonałem taki myk że w przy inicjacji gry robie Printscreena z czcionka kompasu, a potem szukam jego adressu (przy kazdej inicjacji gry trzeba to zrobic od nowa) i co dość krótki okres czasu (trigger) ustawiam odpowiednia wartość znaku dla kompasu przestawiajac jego wskazówke - bo wczytywanie duzych czcionek co klatke poprzez printscreen moze lekko "zamulic" gothica.
Z klasy oCMagBook możesz bez problemu wyczytać *oCItem aktywnego czaru, ale nie wiem czy dotyczy to tez "obecnie wybieranego".


Nowe obiekty mozesz równiez dorzucic printscreenem potem go poprostu znaleść i podmienic tlo, ewentualnie wywolac jakas funckje która wyswietla zCView, ale wydaje mi sie ze to by bylo o wiele bardziej zlozone bo najpierw trzeba by go skonstruowac itd. A o tym InvChest nawet nie mialem pojecia :D  Ale podejrzewam ze w skryptach poprostu tego nie będzie.
 



inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Złote Wrota – wybór ekwipunku
#29 2011-01-06, 15:19(Ostatnia zmiana: 2011-01-06, 15:51)
Ehh, wygląda na to że sprawy się komplikują ;d
Zwłaszcza komplikuje je fakt (choć może nie każdy o tym wie) że w sensie stricte ja od dawna nie jestem już modderem Gothica, z powodu jakichś problemów z systemem ani g1 ani g2 nawet po reinstalacjach nie chce mi się już parę miesięcy w ogóle uruchamiać, a ja nie mam specjalnych chęci żeby podejmować naprawdę poważne kroki żeby to zmienić. Od dłuższego czasu jedyne czym się zajmuje to sporadyczne grafiki i modele, modding się w sumie dla mnie skończył z upadkiem projektu TN - raczej pomagam i obserwuję niż aktywnie tworzę. Miałem nadzieję że zrobiłbym raczej coś co mogę napisać z pamięci a potem po prostu komuś wysłać. Kombinowanie z Ikarusem raczej tu odpada :/
Rozejrzałem się po tym jak są zapisywane informacje o czarach, i wygląda na to że zamiast prostej Daedalusowej tablicy są jakieś zCArray'e i zCList'y. A to oznacza że chyba nie warto z tym na ochotnika kombinować (chyba że otrzymam naciski z góry).

Co do tego InvChest, jak chcesz zerknij na GothicMod.exe/006667EE i 0084CD98.

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

Złote Wrota – wybór ekwipunku
#30 2011-01-06, 15:37(Ostatnia zmiana: 2011-01-06, 15:41)
*zCArray słada sie z 3 int lub inaczej z 3*4bajty

pierwsze 4 bajtów/int:

to poprostu pointer do pewnego adresu
a pod tym adresem masz juz powiedzmy cos takiego
0x00 = x //tablica[0]
0x04 = y //tablica[1]
0x08 = y //tablica[1]

kolejne 4 bajty to ilosc "zajetych"/zalokowanych elementow tablicy
zawsze mniejsza od kolejnego inta/4bajtów ktora jest poprostu rozmiarem tablicy.

Wiec jesli chcesz wyczytac dany item z tablicy zCarray to to bedzie
ptr = MEM_ReadInt(TablicaItemow);
MEM_ReadInt(ptr+4*3);//*oCItem z czaru na 4tej pozycji (7)

zCList to taki lancuszek załózmy:

zClist(*oCItem)

zCList 0x00 = *oCItem
zCList 0x04 = *zCList2//powiedzmy o nr 2
----

zClist2 0x00 = *oCitem
zCList2 0x04 = *zCList3
itd....


Ogólem może jednak warto by było sprobowac naprawic gothica bo latwo nie bedzie :D
 



bezi50

bezi50

Użytkownicy
posty53
Propsy5
  • Użytkownicy
moj glos oddaje na wersje nr 3
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka

Lansjer
Rzeka

Złote Wrota – wybór ekwipunku
#32 2011-01-06, 16:29(Ostatnia zmiana: 2011-01-06, 16:29)
e tam nie znacie się 2 wymiata  :lol: ,a 3 kojarzy mi się z jakimś MMO, nie pasuje
 

Rhaton

Rhaton

Użytkownicy
posty21
Propsy2
  • Użytkownicy
Moim zdaniem najlepsza jest wersja 2.
Zagłosowałem na nią.
 


Fartuess i Thoro - WON!

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Szczerze nie rozumiem sensu istnienia takiej ankiety. To wiadome, że fanboje gothiczka, jedynej słusznej gry, wybiorą wam najbardziej chujową opcje, najbardziej przeładowaną efektami i nie wiadomo jeszcze czym. Róbcie to co macie zrobić i nie zawracajcie dupy byle czym. Jestem wrecz pewny, ze macie lepsze poczucie gustu i estetyki niż 13-latki z włosami na żelu, ktorzy sluchaja techno, modduja gothiczka i wchodzą na górne forum. Oczywiscie jestem swiadomy, ze trzeba sie liczyc z opinia graczy, bo mod wkoncu jest dla nich, ale Panowie, nie w tak oczywistych rzeczach :) .  Dziekuje, dobranoc i licze na to, że wybierzecie słusznie.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie słuchajcie Wowoza. On głupoty pisze.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
dokładnie
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Wowoz, każdy ma swój gust.

 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Złote Wrota – wybór ekwipunku
#38 2011-01-06, 18:16(Ostatnia zmiana: 2011-01-06, 18:19)
Cytat: orcwarrior link=topic=12768.msg128402#msg128402#msg128402#msg128402 date=1294271653
Wydaje mi się ze najlepszy jest wariant 2, jednak lekkie wydlużenie tych krzyzyków i złagodzenie przejscia moglo by mu pomóc.
A tak pozatym to może warto zastanowić się nad dodaniem jakies boxa powiedzmy takiego czegos:
http://ifotos.pl/img/inventory_hphawne.jpg
Zrobic  to troche na wzór chocby g3 czy risena

Skoro w waszym teamie jest Avallach to dorzucenie zCViewa nie powinno być dla niego ogromnym problemem ;) więc można coś w tej materii jeszcze wykombinować, a jak coś to sluże drobną pomocą.

Warto też zastanowić się nad tlem pod wyswietlany item, nie jestem pewien który z DLG_* za niego odpowiada, ale jesli dany odpowiada tylko za niego to tez mozna go poprawić.
Najlpeiej pokolorwac kazdy z DLG_ na inny kolor i zobaczyc który za co odpowiada (DLG_AMBIENT; DLG_CHOICE; DLG_CONVERSATION; DLG_NOISE)
Generalnie jestem przecwnikiem zbyt dużych zmian w ekwipunku, najbardziej mi zależało na poprawie wyglądu, a ekwipunki z G3 czy Risena w ogóle mi się nie podobają. Na pewno zmienimy właśnie jeszcze tło, żeby itemy były bardziej widoczne.

Cytat: Wowoz link=topic=12768.msg128496#msg128496#msg128402#msg128402 date=1294331760
Szczerze nie rozumiem sensu istnienia takiej ankiety. To wiadome, że fanboje gothiczka, jedynej słusznej gry, wybiorą wam najbardziej chujową opcje, najbardziej przeładowaną efektami i nie wiadomo jeszcze czym. Róbcie to co macie zrobić i nie zawracajcie dupy byle czym. Jestem wrecz pewny, ze macie lepsze poczucie gustu i estetyki niż 13-latki z włosami na żelu, ktorzy sluchaja techno, modduja gothiczka i wchodzą na górne forum. Oczywiscie jestem swiadomy, ze trzeba sie liczyc z opinia graczy, bo mod wkoncu jest dla nich, ale Panowie, nie w tak oczywistych rzeczach :) .  Dziekuje, dobranoc i licze na to, że wybierzecie słusznie.
W tym przypadku zdecyduje demokracja, zresztą ten ekwipunek tylko na początku sprawia wrażenie krzykliwego, szybko można się przyzwyczaić.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ale to nie chodzi o to, zeby sie do niego przyzwyczajac tylko, zeby byl jak najbardziej przejrzysty i intuicyjny
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry