Skrypt mikstury:
INSTANCE ItPo_Lzy_smoka (C_Item)
{
name = "Łzy Smoka";
mainflag = ITEM_KAT_POTIONS;
flags = ITEM_MULTI;
value = 3000;
visual = "ItPo_Perm_STR.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseItPo_Lzysmoka;
scemeName = "POTIONFAST";
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_MANAPOTION";
description = name;
TEXT[1] = "Silny wywar ze smoczej krwi i esencji ze smoczego jaja";
TEXT[3] = "Efekty nieznane...";
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
FUNC VOID UseItPo_Lzysmoka()
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_MANA,-50);
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_STRENGTH,+30);
Wld_PlayEffect ("SLOW_TIME", self, self, 0, 0, 0, FALSE);
PrintScreen ("Siła +30", -1, 35, FONT_Screen, 2);
PrintScreen ("Mana -50", -1, 38, FONT_Screen, 2);
Czas_Niesmiertelnosc_Sek = 120;
};
Skrypt Tick_Tock:
func void tick_tock()
{
if(Czas_Niesmiertelnosc_Sek == 120)
{
self.flags = NPC_FLAG_IMMORTAL;
Czas_Niesmiertelnosc_Sek-=1;
if(Czas_Niesmiertelnosc_Sek == 0)
{
self.flags = 0;
};
};
};