Nie znikający tekst iedytor pfx 2768 13

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 6.12.2010 roku

Wyświetleń 2768

Odpowiedzi 13

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
1 Więc tak czy można zrobić aby wywołany napis nie znikał do póki go nie wyłączymy i był w dolnym lewym rogu ekranu(nad paskiem hp)
2 Czy są jakieś edytory pfx to znaczy czy można zrobić taki efekt jak ogień czy mgła i czy jest do tego jakiś specjalny program?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Nie znikający tekst iedytor pfx
#1 2010-12-06, 23:39(Ostatnia zmiana: 2010-12-06, 23:41)
Znam trzy edytory pfx. Pierwszy to dowolny edytor tekstowy, jak Notatnik - zwyczajnie piszesz, jak każdy skrypt. Drugi to edycja za pomocą specjalnej dodatkowej konsolki w grze, ale trzeba najpierw trochę zmodyfikować pliki. Trzeci to DOPA-PARTER gdzie także masz podgląd na bieżąco. Jednak pamiętaj że we wszystkich przypadkach musisz ręcznie wklepywać wszystkie właściwości, żaden z tych sposobów NIC nie automatyzuje, a dwa ostatnie jedynie dają ci podgląd na żywo.

DOPA-PARTER (btw, ja miałem z nim spore problemy): http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=478258

edit: no i może Ikarusem dałoby się przeprowadzać edycję w locie, ale tylko na monologach co do najfajniejszych rozwiązań na pewno nie należy (chociaż gdyby pokombinować z kontrolkami okna ustawień...).

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Dobra dzięki a teraz ponawiam pierwsze pytanie
1 Więc tak czy można zrobić aby wywołany napis nie znikał do póki go nie wyłączymy i był w dolnym lewym rogu ekranu(nad paskiem hp)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Nie znikający tekst iedytor pfx
#3 2010-12-07, 06:48(Ostatnia zmiana: 2010-12-07, 07:03)
Najprostszą odpowiedzią jest ta że w Gothicu nie ma czegoś takiego jak wyłączanie napisu, chyba że działałby na zasadzie dokumentu.
Możesz albo z góry ustawić czas wyświetlania (w międzyczasie można normalnie grać, albo wyświetlić jako dokument (gracz jest zamrażany), albo ewentualnie dać niski czas wyświetlania, podpiąć pod odświeżającego ticktocka z warunkiem z pakietu Ikarus, pozwalającym przerywać to jeśli zostanie wciśnięty jakiś przycisk na klawiaturze (ale to już dość zaawansowane).

Mag Saturas

Mag Saturas

Użytkownicy
posty104
Propsy3
  • Użytkownicy
Edkowi chodziło chyba o to żeby wyejśc w Menu/opcje/ i tam wyłączyć
 
Wchodźcie i rejestrujcie się Nie żałuj proposa xD

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
robiłem skrypt na różne strzały i jak zmieniają się to wyskakuje napis jaka strzała jest załadowana i jak zrobić aby ten tekst nie znikał i był w nad paskiem hp
 


EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
sam się włącza jak zmienia się rodzaj strzały
 


EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
PrintScreen ("Zwykłe strzały", -1, YPOS_LevelUp, FONT_Screen, 2);   
i jak to przerobić aby nie znikało i było na dole ekranu
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Nie znikający tekst iedytor pfx
#10 2010-12-07, 17:49(Ostatnia zmiana: 2010-12-07, 17:53)
Odpowiedz w końcu na pytanie jak chcesz żeby się wYłączał, inaczej nie da się zdecydować która metoda najlepiej się nadaje.

Ponieważ chyba do ciebie nie dociera o co pytam, na wszelki wypadek czwarty raz zaznaczę że nie chodzi mi o sposób wŁączania, tylko wYłączania, czyli nie jak ma się wyświetlić, tylko czym ma być wywoływane zgaśnięcie (nie pojawienie się).

Jako sposób wyłączania mógłbyś zechcieć np użycie itemu, wciśnięcie przycisku reset, kombo ctrl+alt+del, siadanie na ławce czy podejście do Wrzoda tak żeby nie zauważył. Chodzi mi o tą czynność co do której chcesz aby inicjowała ZNIKNIĘCIE napisu. Już jarzysz?

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
było trza tak od razu więc gdy wychodzimy z trybu walki
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Nie znikający tekst iedytor pfx
#12 2010-12-07, 18:16(Ostatnia zmiana: 2010-12-07, 18:26)
Cytat: edeksumo link=topic=12211.msg122507#msg122507#msg122507#msg122507 date=1291741330
było trza tak od razu
Cytat: Avallach link=topic=12211.msg122471#msg122471#msg122507#msg122507 date=1291736537
A jak miałby być wyłączany?
:facepalm:
Cytat: Avallach link=topic=12211.msg122482#msg122482#msg122507#msg122507 date=1291737620
Zadałem pytanie jak chcesz żeby się wYłączał
:facepalm:
Cytat: Avallach link=topic=12211.msg122500#msg122500#msg122507#msg122507 date=1291740546
Odpowiedz w końcu na pytanie jak chcesz żeby się wYłączał
:facepalm:
Podsuniwując: :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  (a że w ostatnim poście na wszelki wypadek 2x powtórzyłem, więc dodatkowo: :facepalm:  :facepalm: )
Można albo spróbować dać do zs_attack, ale nie ma z góry ustawionego czasu wykonywania pętli, więc mógłby albo na chwilę znikać albo się nawarstwiać (to drugie w sumie mogłoby ujść).
Jedynym alternatywnym rozwiązaniem jest tick-tock z rozsądną częstotliwością (IMO zdecydowanie nie wyższą niż 1/s).

W obu przypadkach ofc musiałby być warunek czy hero ma dobytą broń (i najlepiej czy jest celem ataku).

Pamiętaj jednak że jeśli chcesz żeby napis był w WALCE, to nie pojawi się jeśli np hero ma wyciągniętą broń ale nikt nikogo nie atakuje.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
jestem chory nie załapałem od razu. Pokombinuje z ty temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry