[News] My "Thanatos" mod 29915 56

O temacie

Autor Aeternitas

Zaczęty 14.08.2010 roku

Wyświetleń 29915

Odpowiedzi 56

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

[News] My "Thanatos" mod
#20 2012-07-11, 12:51(Ostatnia zmiana: 2012-07-11, 12:53)
To ja cię zmotywuję:  :lol:  
Bardzo fajny mod. Tak trzymaj.  :ok:   Popraw nieco rozłożenie tekstur na modelu i będzie bardzo dobrze. O czym opowiada ten mod? Już znalazłem  :D
 

damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Voby jak by trochę upchane na siłę . Przydało by się bardziej różnorodnie , pnie drzew , grzybki , czy coś podobnego . Ale sporo jest już zrobione , oby tak dalej ,życzę powodzenia ;)
 

Aeternitas

Aeternitas

Użytkownicy
posty69
Propsy62
  • Użytkownicy
To ja Cię trochę bardziej zdemotywuje :D  świat jest przyzwoity, ale te tekstury stworów są straszne popracuj nad nimi.
Nie no, nie jest źle ale posłuchaj rad edkasumo.
Hmm... Widzę, że cały czas pracujesz, co pozytywnie wpływa na moją opinie. edek ma racje, jednakże mod jest na dobrej drodze. Pokazałeś więcej, niż większość użytkowników w tym dziale. Oraz taka rada. "Ekrany" i "Screeny" w tym kontekscie to, to samo :) . Życzę powodzenia.

These are the original textures from G2. Maybe I can improve it a bit by using some texture pack.


Jak zapewne jeszcze się przekonasz, polska scena modderska, zwłaszcza ta obracająca się wokół Gothica jest dość... specyficzna. Choć dziwi mnie, że nikt jeszcze nie zgłosił ochoty do udziału w betatestach (chyba że na PW). Może to nie Czas Zapłaty, ale zwykle ludzie lubią pograć w coś przed oficjalnym wydaniem.
Yes. I really found no betatesters at all. I#msg1044128m wondering why. On no forum. Nobody is willing to play my mod in betatesting phase. So to say.


To ja cię zmotywuję:  :lol:  
Bardzo fajny mod. Tak trzymaj.  :ok:   Popraw nieco rozłożenie tekstur na modelu i będzie bardzo dobrze. O czym opowiada ten mod? Już znalazłem  :D
Thanks

Voby jak by trochę upchane na siłę . Przydało by się bardziej różnorodnie , pnie drzew , grzybki , czy coś podobnego . Ale sporo jest już zrobione , oby tak dalej ,życzę powodzenia ;)
I only used the vobs from G2. There are not so much variabilities unfortunately. But if someone have some vobs I may add at some places. :)
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
To ja Cię trochę bardziej zdemotywuje :D  świat jest przyzwoity, ale te tekstury stworów są straszne popracuj nad nimi.
Nie no, nie jest źle ale posłuchaj rad edkasumo.
Hmm... Widzę, że cały czas pracujesz, co pozytywnie wpływa na moją opinie. edek ma racje, jednakże mod jest na dobrej drodze. Pokazałeś więcej, niż większość użytkowników w tym dziale. Oraz taka rada. "Ekrany" i "Screeny" w tym kontekscie to, to samo :) . Życzę powodzenia.
These are the original textures from G2. Maybe I can improve it a bit by using some texture pack.
Jak zapewne jeszcze się przekonasz, polska scena modderska, zwłaszcza ta obracająca się wokół Gothica jest dość... specyficzna. Choć dziwi mnie, że nikt jeszcze nie zgłosił ochoty do udziału w betatestach (chyba że na PW). Może to nie Czas Zapłaty, ale zwykle ludzie lubią pograć w coś przed oficjalnym wydaniem.
Yes. I really found no betatesters at all. I#msg1044147m wondering why. On no forum. Nobody is willing to play my mod in betatesting phase. So to say.
To ja cię zmotywuję:  :lol:  Bardzo fajny mod. Tak trzymaj.  :ok:   Popraw nieco rozłożenie tekstur na modelu i będzie bardzo dobrze. O czym opowiada ten mod? Już znalazłem  :D
Thanks
Voby jak by trochę upchane na siłę . Przydało by się bardziej różnorodnie , pnie drzew , grzybki , czy coś podobnego . Ale sporo jest już zrobione , oby tak dalej ,życzę powodzenia ;)
I only used the vobs from G2. There are not so much variabilities unfortunately. But if someone have some vobs I may add at some places. :)

Chodzi mi o te przemalowane zębacze (snapers). Wyglądają jak pomalowane kredkami przez jakieś dziecko.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

[News] My "Thanatos" mod
#24 2012-07-11, 22:14(Ostatnia zmiana: 2012-07-11, 22:15)
Jeżeli mod wyjdzie (a zakładam, że tak będzie. Prędzej, czy później), to na pewno go pobiorę. Mam jednakże parepytań.
Na czym się najbardziej skupiasz? Fabule, Nieliniowości, czy może na poziomie trudności?
Będziemy grać bezimiennym bohaterem który zawsze ma dobro innych, nad swoje, czy zwykłą osobą która może ma "swoją szanse"?

Good luck
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Przydały by się trochę bardziej różnorodne screeny i voby. Świat przypomina trochę jungle, bo nie ma tam zbytnio wyróżniających się obiektów - stworzonych przez człowieka. Zmieniłbym też teksturę tego niebieskiego jaszczura bo wygląda dość nienaturalnie. Jeśli chodzi o mod to chętnie zagrałbym, jestem ciekawy jaką fabułę można stworzyć do tak specyficznego świata :D
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

[News] My "Thanatos" mod
#26 2012-07-11, 23:28(Ostatnia zmiana: 2012-07-11, 23:59)
For how long the modification is going to entertain us? I mean, roughly how long will it take to finish it?
I might be able to help with dubbing and betatesting.  
I would also say something about helping the translation to polish, however I heard Nouwak is already doing it and I don#msgt know whether he needs any help, I#msgll try to contact him instead.

Ludzie tM, moglibyście się wysilić i sklecić te kilka słów po angielsku, w szkołach was tego uczą więc w jakimś stopniu powinniście mieć to opanowane, patrzę tu głównie na Edka, który jak prosić o pomoc to po angielsku nawija, a jak komuś pomóc to już ani be ani me.

Jeżeli mam wybór, zaryzykować i się zbłaźnić,
Nie ważne czy po polsku, czy angielsku czy nawet japońsku, Ty sie zawsze zbłaźnisz :P
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

[News] My "Thanatos" mod
#27 2012-07-11, 23:54(Ostatnia zmiana: 2012-07-12, 18:14)
"Wiecznie narzekający..." tutaj się sprawdza. Może uczę się angielskiego, ale nie operuję nim jak anglik/amerykanin. Jeżeli mam wybór, zaryzykować i się zbłaźnić, a napisać cos po polsku, GDY DRUGA OSOBA MÓWI, ŻE JEJ TO NIE PRZESZKADZA, to wybiorę tą drugą opcje bez ryzyka, że się zbłaźniem swoim średnim Angielskim.


@Up
Spierdalaj  :ayfkm:
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Sawik spierdalaj to że mieszkasz w anglii i nakurwiasz po angielsku w stopniu expert nie znaczy że inni też muszą się tak dobrze w nim posługiwać a sam napisał ze rozumie po polsku. A jak ktoś jebnie coś z google tłumacza to nikt tego nie zrozumie więc lepiej jak piszą po polsku...
 

nouwak

nouwak

Użytkownicy
Darth Novak
posty62
Propsy182
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Darth Novak

nouwak

[News] My "Thanatos" mod
#29 2012-07-12, 18:24(Ostatnia zmiana: 2012-07-12, 18:45)
Cytuj
I might be able to help with dubbing and betatesting.
That's great. About betatesting contact Aeternitas directly. If you really want to help with dubbing, check this thread.
Cytuj
I would also say something about helping the translation to polish, however I heard Nouwak is already doing it and I don't know whether he needs any help, I'll try to contact him instead.
The person named "Nouwak" doesn't exist. I'm nouwak ;d  A funny thing is you didn't contact me. Anyway, I'm going to send you a PM, cause any help is welcome.
 
"Never trust a bartender with bad grammar." - Kyle Katarn

Aeternitas

Aeternitas

Użytkownicy
posty69
Propsy62
  • Użytkownicy
Jeżeli mod wyjdzie (a zakładam, że tak będzie. Prędzej, czy później), to na pewno go pobiorę. Mam jednakże parepytań.
Na czym się najbardziej skupiasz? Fabule, Nieliniowości, czy może na poziomie trudności?
Będziemy grać bezimiennym bohaterem który zawsze ma dobro innych, nad swoje, czy zwykłą osobą która może ma "swoją szanse"?

Good luck

The story is strong part of the mod. Also the difficulty is very high. We will see from betatesters how much blood will cover the screens (litterally as you will see later :) )). The name of the main character is not much important for the story. If he represents good or evil... it will be up to you - with consequences of course :) .


Przydały by się trochę bardziej różnorodne screeny i voby. Świat przypomina trochę jungle, bo nie ma tam zbytnio wyróżniających się obiektów - stworzonych przez człowieka. Zmieniłbym też teksturę tego niebieskiego jaszczura bo wygląda dość nienaturalnie. Jeśli chodzi o mod to chętnie zagrałbym, jestem ciekawy jaką fabułę można stworzyć do tak specyficznego świata :D

The story fits exactly to the world as you can see. Something you can comprehend from my website where I gave some details. It#msg1044225s also in Polish.


For how long the modification is going to entertain us? I mean, roughly how long will it take to finish it?
I might be able to help with dubbing and betatesting.  
I would also say something about helping the translation to polish, however I heard Nouwak is already doing it and I don#msg1044225t know whether he needs any help, I#msg1044225ll try to contact him instead.

I estimate it takes at least hours to get through the mod, but it#msg1044225s not finished yet, so it will be longer yet. I will be glad if you help me with betatest. I will contact you as soon as the first version for betatest will be out.
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Świetna praca, czekam z niecierpliwością. ;)
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Aeternitas

Aeternitas

Użytkownicy
posty69
Propsy62
  • Użytkownicy

Aeternitas

[News] My "Thanatos" mod
#32 2012-11-23, 22:18(Ostatnia zmiana: 2012-11-23, 22:22)
Update

Zobacz nowe ekrany i opowiadania dla zabawy z pomocą nowo utworzonego obozu: ENG, CZE
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Szału nie ma, jedynie vobki naustawiane nic więcej.
 

Aeternitas

Aeternitas

Użytkownicy
posty69
Propsy62
  • Użytkownicy
Szału nie ma, jedynie vobki naustawiane nic więcej.

Yes. I just made small funny story. Nothing serious. I didn#msg1061056t want to present new features at the very moment, even when it#msg1061056s lot of new.
 

Aeternitas

Aeternitas

Użytkownicy
posty69
Propsy62
  • Użytkownicy
Update

New screens and video (!!!) from Thanatos world.

Wysłałem kilka nowych ekranów i jeden długi video (!!!) Z Thanatos świecie.

See / Zapraszamy here / tutaj.
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Screeny ok tylko filmik mógłbyś nagrać w dzień , bo jest tak ciemno , że za przeproszeniem nihuja widać.
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


Aeternitas

Aeternitas

Użytkownicy
posty69
Propsy62
  • Użytkownicy
Update

Witam, stworzyłem nowy film z Thanatosa. To nic, czas wielki, tylko mały widok na unikalną cechę mod Thanatos.

I coś więcej. Znalazłem tajemnicę i starał się go rozwiązać w tym filmie.

Hi, I created new video from Thanatos. This time nothing big, just a small view on an unique feature of Thanatos mod.

And something more. I found a mystery and tried to solve it in this video.

See / Zapraszamy here / tutaj.
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Aeternitas , sam robisz tego moda , czy ci ktoś w tym pomaga?

PS:Już myślałem , że porzuciłeś ten projekt , a tu się okazuje , że go w dalszym toku rozwijasz oby tak dalej :)
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


karthas

karthas

Użytkownicy
posty74
Propsy21
  • Użytkownicy
http://darkforests.info/pages/web/projects/thanatos.html

Tutaj dowiesz się wszystkiego na temat projektu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry