Pierścień przywołania 3678 10

O temacie

Autor michalsz

Zaczęty 19.03.2010 roku

Wyświetleń 3678

Odpowiedzi 10

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty132
  • Użytkownicy

michalsz

Pierścień przywołania
2010-03-19, 12:38(Ostatnia zmiana: 2010-03-19, 16:45)
mam taki problem mianowicie gdy założę pierścień to postać się pojawia ale nie idzie za mną a jest tak napisane w skrypcie postaci ona w ogóle się nie rusza nie wiem czemu i jeszcze nie znika jak powinna co jest źle oto skrypt pierścienia :

instance ITRI_SUMMON_SKELL(C_ITEM)

{

name = NAME_RING;

mainflag = ITEM_KAT_MAGIC;

flags = ITEM_RING;

value = 0;

visual = "ItRi_Prot_Edge_02.3ds";

visual_skin = 0;

material = MAT_METAL;

on_equip = equip_itri_summon_skell;

on_unequip = unequip_itri_summon_skell;

wear = WEAR_EFFECT;

effect = "SPELLFX_ITEMGLIMMER";

description = "Pierścień przywołania";


inv_zbias = INVCAM_ENTF_RING_STANDARD;

inv_rotz = INVCAM_Z_RING_STANDARD;

inv_rotx = INVCAM_X_RING_STANDARD;

};





func void equip_itri_summon_skell()

{


Snd_Play("MFX_TELEPORT_CAST");

Wld_SpawnNpcRange(self,NONE_100002_On,1,500);

};



func void unequip_itri_summon_skell()

{

b_killnpc(100002);

Wld_PlayEffect("spellFX_Fear",self,self,0,0,0,FALSE);

Snd_Play("MFX_FEAR_CAST");
};
 

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty132
  • Użytkownicy
Chmiel a ty się gówno znasz na moddingu jak byś wiedział to byś powiedział ja chociaż zrobiłem że postać się pojawia ...
a błąd jest w tym że nic nie robi stoi jak kołek ma ustawioną rutyne follow nawet wilk go zaatakuje to nic nie robi nie wiem czemu
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
Chmiel a ty się gówno znasz na moddingu jak byś wiedział to byś powiedział ja chociaż zrobiłem że postać się pojawia ...
a błąd jest w tym że nic nie robi stoi jak kołek ma ustawioną rutyne follow nawet wilk go zaatakuje to nic nie robi nie wiem czemu


chodzi mi co miał robić pierścień
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty132
  • Użytkownicy
pierścień miał robić tak:
-Przywołać postać v
-chodzić za mną -
-normalnie żyć (jak ktoś zaatakuje to oddać) -
-znikać po zdjęciu pierścienia -


legenda:
v - działa
- - nie działa
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A ze szkieletem działa? Jeśli tak, to zrób NPC na wzór szkieleta :roll:

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty132
  • Użytkownicy

michalsz

Pierścień przywołania
#5 2010-03-19, 16:08(Ostatnia zmiana: 2010-03-19, 16:45)
Dobra sprawdzę tylko mam inny problem mały a za chiny go nie umiem rozwiązać Adanos mógłbyś sprawdzić oto skrypt:

FUNC VOID DIA_Markus_Hello_Info() TU JEST NIBY BŁĄD
{
AI_Output (other, self, "DIA_Markus_Hello_15_00"); //Dobra jesteś teraz niewolnikiem jory chodz ze mną!
AI_Output (self, other, "DIA_Markus_Hello_09_01"); //dobrze panie
AI_Output (self, other, "DIA_Markus_Hello_09_02"); //chodzmy do miasta

self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Npc_ExchangeRoutine (self,"FOLLOW");

};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A coś więcej? Konkretnie, jaki błąd? Może zrobiłeś literówkę. Pokaż całą instancję dialogu.

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty132
  • Użytkownicy

michalsz

Pierścień przywołania
#7 2010-03-19, 16:26(Ostatnia zmiana: 2010-03-19, 16:44)
Masz tu cały dialog tylko do innych nie zrzynać błąd to FUNC


// ************************************************************
// EXIT
// ************************************************************
INSTANCE DIA_Markus_EXIT(C_INFO)
{
npc = NONE_100001_Markus;
nr = 999;
condition = DIA_Markus_EXIT_Condition;
information = DIA_Markus_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};  
FUNC INT DIA_Markus_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Markus_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

// ************************************************************
// Hello
// ************************************************************
INSTANCE DIA_Markus_Hello(C_INFO)
{
npc = NONE_100001_Markus;
nr = 1;
condition = DIA_Markus_Hello_Condition;
information = DIA_Markus_Hello_Info;
permanent = FALSE;
description = "Dobra jesteś teraz niewolnikiem jory chodz ze mną!";
};  
FUNC INT DIA_Markus_Hello_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(other, DIA_Sekob_SELL2))
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Markus_Hello_Info() TUTAJ FUNC NIE DZIAŁA
{
AI_Output (other, self, "DIA_Markus_Hello_15_00"); //Dobra jesteś teraz niewolnikiem jory chodz ze mną!
AI_Output (self, other, "DIA_Markus_Hello_09_01"); //dobrze panie
AI_Output (self, other, "DIA_Markus_Hello_09_02"); //chodzmy do miasta

self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Npc_ExchangeRoutine (self,"FOLLOW");

};

// ************************************************************
// Hello2
// ************************************************************
INSTANCE DIA_Markus_Hello2(C_INFO)
{
npc = NONE_100001_Markus;
nr = 1;
condition = DIA_Markus_Hello2_Condition;
information = DIA_Markus_Hello2_Info;
permanent = FALSE;
important = TRUE;
};  
FUNC INT DIA_Markus_Hello2_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(other , DIA_Markus_Hello))
&& (Npc_GetDistToWP (self, "CITY2") < 10)
&& (Npc_IsInState (self,ZS_Talk ))
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Markus_Hello2_Info()
{
AI_Output (self, other, "DIA_Markus_Hello2_15_00"); //Panie!
AI_Output (other, self, "DIA_Markus_Hello2_09_01"); //Tak?
AI_Output (self, other, "DIA_Markus_Hello2_15_02"); //Dalej już trafie sam
AI_Output (other, self, "DIA_Markus_Hello2_09_03"); //Dobrze idz do hotelu wyśpij się a ja powiadomie jore o twoim przybyciu

B_LogEntry (TOPIC_Niewolnik,"Niewolnik poszedł się wyspać musze iść tera do Jory");

};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Pierścień przywołania
#8 2010-03-19, 16:42(Ostatnia zmiana: 2010-03-19, 16:43)
FUNC INT DIA_Markus_Hello_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(other, DIA_Sekob_SELL2))
{
return TRUE;
};
Brakuje jeszcze };

Niżej też ci brakuje }; w warunku.

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty132
  • Użytkownicy

michalsz

Pierścień przywołania
#9 2010-03-19, 17:08(Ostatnia zmiana: 2010-03-19, 21:12)
Dam skrypt który pożyczyłem z pirazstoris oto on (w nim wszystko działa) :
instance ITRI_SUMMON_GOBBO(C_ITEM)
{
name = NAME_RING;
mainflag = ITEM_KAT_MAGIC;
flags = ITEM_RING;
value = value_itri_summon_gobbo;
visual = "ItRi_Prot_Edge_02.3ds";
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
on_equip = equip_itri_summon_gobbo;
on_unequip = unequip_itri_summon_gobbo;
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_ITEMGLIMMER";
description = "Pierścień przywołania";
text[2] = NAME_PROT_EDGE;
count[2] = ITRI_SUMMON_EDGE_GOBBO;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = value;
inv_zbias = INVCAM_ENTF_RING_STANDARD;
inv_rotz = INVCAM_Z_RING_STANDARD;
inv_rotx = INVCAM_X_RING_STANDARD;
};


func void equip_itri_summon_gobbo()
{
self.protection[PROT_EDGE] += ITRI_SUMMON_EDGE_GOBBO;
self.protection[PROT_BLUNT] += ITRI_SUMMON_EDGE_GOBBO;
Snd_Play("MFX_TELEPORT_CAST");
Wld_SpawnNpcRange(self,summoned_gobbo_skeleton,1,500);
};

func void unequip_itri_summon_gobbo()
{
self.protection[PROT_EDGE] -= ITRI_SUMMON_EDGE_GOBBO;
self.protection[PROT_BLUNT] -= ITRI_SUMMON_EDGE_GOBBO;
b_killnpc(13247);
Wld_PlayEffect("spellFX_Fear",self,self,0,0,0,FALSE);
Snd_Play("MFX_FEAR_CAST");
};
Używaj znaczników code,
Adanos

co nikt nie wie o co chodzi ... ( załamuje ręce )
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu

Sergio

Pierścień przywołania
#10 2010-03-19, 19:02(Ostatnia zmiana: 2010-03-19, 19:04)
Spróbuj zajrzeć do mojego tutoriala o przywoływanych potworach i dokleić do swojego skryptu funkcje z niego np. że jeżeli odległość jest  większa niż 5 metrów to gość idzie do bohatera.

Powinno podziałać.


Twój problem polega na tym że zajrzałeś do skryptu pierścienia a nie do skryptu goblina który był przywoływany w oryginale. Musisz przerobić npc na coś w rodzaju przyzwanego potwora, wtedy będzie działał tak jak wszystkie inne a dodatkowe warunki np. po zdjęciu pierścienia będą wywoływać dodatkowe efekty, czyli w tym wypadku śmierć.
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry