int var grubas = 0;//tworzysz zmienną 0 na nazwie grubas możesz dać inna według gustu :)
INSTANCE ItFo_mutton_01 (C_Item)
{
name = "Szynka";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = Value_Schinken;
visual = "ItFo_mutton_01.3ds";
scemeName = "FOODHUGE";
on_state[0] = UseMutton1;
description = name;
TEXT[1] = NAME_Bonus_HP; COUNT[1] = HP_Schinken;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = Value_Schinken;
};
FUNC VOID UseMutton1()
{
grubas = grubas+1;//zmieniamy wartość zmiennej o jeden w góre
Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, HP_Schinken);
Mdl_SetModelFatness(self,grubas);//ale teraz bierzemy funkcje odpowiadającą za grubość NPC i dajemy żeby była uzależniona od wartości zmiennej powinno działać :)
};
powinno działać magia zmiennych
dodałem komentarz przeczytaj zrozum i nie zadawaj podobnych pytań na przyszłość