Tycie postaci 1266 2

O temacie

Autor Chmiel

Zaczęty 14.03.2010 roku

Wyświetleń 1266

Odpowiedzi 2

Chmiel

Chmiel

Użytkownicy
posty93
  • Użytkownicy

Chmiel

Tycie postaci
2010-03-14, 23:06(Ostatnia zmiana: 2010-03-14, 23:21)
Własnie jak zrobic żeby NPC tył jak się zje np. szynkę
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Tycie postaci
#1 2010-03-15, 19:21(Ostatnia zmiana: 2010-03-15, 19:27)
int var grubas = 0;//tworzysz zmienną 0 na nazwie grubas możesz dać inna według gustu :)
INSTANCE ItFo_mutton_01 (C_Item)
{
name = "Szynka";

mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;

value = Value_Schinken;

visual = "ItFo_mutton_01.3ds";
scemeName = "FOODHUGE";
on_state[0] = UseMutton1;

description = name;
TEXT[1] = NAME_Bonus_HP; COUNT[1] = HP_Schinken;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = Value_Schinken;

};

FUNC VOID UseMutton1()
{
grubas = grubas+1;//zmieniamy wartość zmiennej o jeden w góre
Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, HP_Schinken);
Mdl_SetModelFatness(self,grubas);//ale teraz bierzemy funkcje odpowiadającą za grubość NPC i dajemy żeby była uzależniona od wartości zmiennej powinno działać :)

};
powinno działać magia zmiennych :)
dodałem komentarz przeczytaj zrozum i nie zadawaj podobnych pytań na przyszłość :P

Chmiel

Chmiel

Użytkownicy
posty93
  • Użytkownicy
wielkie DZięKi :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry