Spacer - pomocy 3016 5

O temacie

Autor adrianx

Zaczęty 10.02.2010 roku

Wyświetleń 3016

Odpowiedzi 5

adrianx

adrianx

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Mam taki problem: wymodelowałem swój świat wrzucam do folderu  meshes/level otwieram spacera, wczytuję i nie mogę nic zrobić, kamera stoi w miejscu.  Mogę jedynie zaznaczyć kawałek modelu do teksturowania, ale to się dzieje z kilko sekundowym zapłonem. Z innymi Meshami jest normalnie. Czy ktoś wie jak to można naprawić?
 

luszczak

luszczak

Użytkownicy
posty122
Propsy9
  • Użytkownicy
Może ten twój świat jest bardzo duży, ma wielką ilość polygonów i po prostu komputer nie radzi sobie z nim. ^_^
 

adrianx

adrianx

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy

adrianx

Spacer - pomocy
#2 2010-02-13, 21:41(Ostatnia zmiana: 2010-02-14, 16:48)
myślałem, że działa ale niestety znów to samo :lol2:  a nie zacina się tylko wtedy gdy świat jest mniejszy niż bym chciał
 

Belen

Belen

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Ja mam podobne coś, jak dodaje nowe modele 3ds jako vob to one pokazują się ale w wielkości np. pudełka zapałek.
Są malutkie, nie wszystkie bo jak dałem model tawerny to była normalna a wieża już nie.
A i spacer mi pokazuje taki komunikat "An unsupported operation was attenmpted" jak włączam spcera pl a jak niemieckiego to jest bez komunikatu, poza tym w niemieckim spacerze jak chcem texturować to nie wszystko się chce zaznaczać a w polskim normalnie się texturuje.
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To powiększ w jakimś programie 3D.
 

Belen

Belen

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
myślisz że o tym nie pomyślałem, do programu wrzuciłem ten model i model starego obozu i było właściwych rozmiarów a jak dodałem jako vob w grze to było malutkie
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry