Warunek if(..) dla ataku (G2NK) 2341 2

O temacie

Autor Moszek

Zaczęty 18.02.2010 roku

Wyświetleń 2341

Odpowiedzi 2

Moszek

Moszek

Użytkownicy
posty21
Propsy12
  • Użytkownicy
Witajcie! Czy istnieje jakiś warunek sprawdzający czy dany NPC zaatakował? Nie chodzi mi o sprawdzenie czy zaatakował konkretną postać tylko czy po prostu zaatakował. Szukałem w Externals.d ale nie znalazłem. Czy istnieje taki warunek?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Chyba będzie coś takiego:
if (Npc_IsInState (slf, ZS_Attack))
{
   //tu coś
};

Możesz popatrzyć w skrypty dotyczące AI w C:\Program Files\JoWood\Gothic II\_Work\data\Scripts\Content\AI\Human\B_Human

Moszek

Moszek

Użytkownicy
posty21
Propsy12
  • Użytkownicy

Moszek

Warunek if(..) dla ataku (G2NK)
#2 2010-02-18, 12:10(Ostatnia zmiana: 2010-02-18, 20:56)
Próbowałem tej funkcji jednak nie podziałała. Tu skrypt (Tick_tock istnieje)
func void tick_tock()
{
if (Npc_IsInState (hero, ZS_Attack))
{

PrintScreen ("Test", 5, 5, "FONT_OLD_20_WHITE.TGA", 2);

};

Kiedy dam if (Npc_IsInFightMode(hero,FMODE_MELEE)) to wszystko jest dobrze tylko tekst pojawia się kiedy już heros wyciągnie broń a nie od czasu kiedy zaatakuje. Tu skrypt
func void tick_tock()
{
if (Npc_IsInFightMode(hero,FMODE_MELEE))
{

PrintScreen ("Test", 5, 5, "FONT_OLD_20_WHITE.TGA", 2);

};
};
EDIT: Już sobie poradziłem. Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry