Warunek IF 2366 8

O temacie

Autor jono

Zaczęty 14.02.2010 roku

Wyświetleń 2366

Odpowiedzi 8

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

jono

Warunek IF
2010-02-14, 11:18(Ostatnia zmiana: 2010-02-14, 11:19)
Witam, mam takie pytanie: da się zrobić warunkiem if do wszystkich łuków i kusz, że jeśli nasz hero ma gildię np. mag ognia, gdy założy jakikolwiek łuk czy kuszę, zabiera mu 99% HP? Bardzo by mi się to przydało dlatego proszę o pomoc.


Pozdrawiam,
jono.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Musiałbyś chyba najpierw dać wszystkie łuki i kusze do tablicy.

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
A załóżmy tylko dla jednego łuku? W jaki sposób to zrobic?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
if ((npc_hasitems(other, instancja_luku))>=1)
{
//tu trzeba wpisać, że ma mniej życia
};

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
if ((npc_hasitems(other, instancja_luku))>=1)
{
//tu trzeba wpisać, że ma mniej życia
};
A to nie przypadkiem do herosa? Mi chodziło do łuku żeby wpisać  
Cytuj
//tu trzeba wpisać, że ma mniej życia
właśnie z tym głównie mam problem xd
 

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy

zabadeusz

Warunek IF
#5 2010-02-14, 17:48(Ostatnia zmiana: 2010-02-14, 18:02)
INSTANCE ItRw_bow_01 (C_Item)
{
name = "Łuk testowy";

mainflag = ITEM_KAT_FF;
flags = ITEM_BOW;
material = MAT_WOOD;

value = 1800;

damageTotal = 90;
damagetype = DAM_POINT;
munition = ItRw_Arrow;

cond_atr[2]   = ATR_DEXTERITY;
visual = "ItRw_Bow_L_02.mms";

description = "";
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = 90;
TEXT[3] = NAME_Dex_needed; COUNT[3] = 10;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = 1800;
[b]on_equip = test;[/b]
 };

func void test ()
{
bowcheck();
}:




func void bowcheck()
{
var int otherhitpoints;
if (self.guild == GIL_MIL)
{
otherhitpoints = self.attribute[ATR_HITPOINTS];
otherhitpoints  == (99 * otherhitpoints/100);

Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, - otherhitpoints);
};
};

Nie wiem czy skrypt dobry, nie prasowałem. Zastanawiam się nad nawiasami w równaniu i atrybutem self.
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
I to do łuku jakiegoś dodać tak?
 

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Do skryptu łuku, jedno pod drugim.
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Tak myślałem, dzięki. Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry