1. Jak zwiększyć szybkość walki z daną bronią np. jednoręczną, a jeszcze lepiej jak dla każdego stopnia zawannsowania jest ona inna. Chodzi mi o to gdzie to jest zapisane (o ile jest).
2. Mam fajny pomysł. Chce, żeby w GI zrobić coś na wzór systemu nauki broni z GII. tj. musimy rozwijać jednocześnie dwa talenty np. kiedy mamy bronie JR na 30 to musimy zacząć rozwijać DR i wtedy wykupienie kosztuje nas podwójnie, ale jednocześnie rosną dwa talenty. W mojej głowie zrodziła się funkcja ze zmiennymi i ona na pewno by działała, ale tylko jak ktoś by szedł po jednej linii tz. cały czas rozwijał tylko bronie DW. A tu o to chodzi, że jak ktoś będzie grał w mojego moda to rozwija najpierw jeden talent do np. 35 % i nagle mu się odwidzi i zacznie rozwijać drugi talent od 15 i wtedy go to kosztuje normalnie PN, ale nie rozwija pierwszej umiejęności. I właśnie to jest piękne w tym systemie, że do pewnego momentu nie musimy być defintywnie nastawieni na jeden talent. Coś dla niezdecydownych ;) Rozumiecie o co mi chodzi? A jak coś to naukę procentową już mam gotową chodzi o samą funkcję z tym pomysłem

. Jak ktoś nie wie jak to zrobić to niech chociaż poda mi link do czystych skryptów z GII bez NK, bo tam tego nie ma.
3. Da się zwiększyć model broni. Coś ala Mdl_SetModelScale dla potworków.
To chyba wszystko. Jak mi coś jeszcze przyjdzie do głowy to tu dopisze.