Expected '{' line 253! 3291 9

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 2.02.2010 roku

Wyświetleń 3291

Odpowiedzi 9

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Pragasek

Expected '{' line 253!
2010-02-02, 17:40(Ostatnia zmiana: 2010-02-02, 17:41)
Ostatnio grzebałem w skrypcie Lobarta. Pozmieniałem dużo. Przy kompilowaniu skryptów wyskakuję taki błąd: Expected '{' line 253...

Oto skrypt:

///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Rzepcia
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Lobart_rzepa (C_INFO)
{
npc = BAU_950_Lobart;
nr = 1;
condition = DIA_Lobart_rzepa_Condition;
information = DIA_Lobart_rzepa_Info;
permanent = FALSE;
description = "Masz dla mnie jakieś kolejne zlecenie?";
};

func int DIA_Lobart_rzepa_Condition ()
{
if  (Npc_KnowsInfo(other, DIA_Lobart_Wykonalem))
 && (MIS_MalethHelp == LOG_SUCCESS);
{
return TRUE;
};
};

func void DIA_Lobart_rzepa_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Lobart_rzepa_15_00"); //Masz dla mnie jakieś kolejne zlecenie?
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_rzepa_05_01"); //Chyba tak. Wybacz, że nalegam kolejnym zadaniem w twój pierwszy dzień ale to ważne.

if (hero.guild == GIL_BAU)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_rzepa_05_03"); //Jasna sprawa, że ci zapłacę.
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_rzepa_05_04"); //Będziesz musiał wyrwać rzepę z pola obok nas.
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_rzepa_05_05"); //Tej tu przy stodole.
};

 AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_rzepa_05_06"); //No to jak będzie?

Info_ClearChoices (DIA_Lobart_rzepa);
Info_AddChoice (DIA_Lobart_rzepa, "Mam się cackać z rzepą?", DIA_Lobart_rzepa_WannaFoolMe );
Info_AddChoice (DIA_Lobart_rzepa, "Jasne...", DIA_Lobart_rzepa_Ok );
};

func void DIA_Lobart_rzepa_Ok()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Lobart_rzepa_Ok_15_00"); //Dobrze. Zrobię to.

if (hero.guild == GIL_BAU)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_rzepa_Ok_05_01"); //Cieszę się. Powodzenia...
};
Log_CreateTopic (TOPIC_Rzepa,LOG_MISSION);  
Log_SetTopicStatus  (TOPIC_Rzepa,LOG_RUNNING);  
B_LogEntry (TOPIC_Rzepa,"Farmer Lobart chce, abym zebrał z pola obok stodoły całą rzepę.");

MIS_Rzepa = LOG_RUNNING;
Info_ClearChoices (DIA_Lobart_rzepa);
};

func void DIA_Lobart_rzepa_WannaFoolMe()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Lobart_rzepa_WannaFoolMe_15_00"); //Mam się cackać z rzepą?
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_rzepa_WannaFoolMe_05_01"); //Tak. W końcu to jest praca farmera!

if (hero.guild == GIL_BAU)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_rzepa_WannaFoolMe_05_02"); //Co ty sobie myślałeś? Jazda w pole albo wypad z farmy! Bez łaski...
}
else
{
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_rzepa_WannaFoolMe_05_03"); //W tej chwili nie mam dla ciebie żadnej innej pracy. Możesz odpocząć...
};

Log_CreateTopic (TOPIC_Rzepa,LOG_MISSION);  
Log_SetTopicStatus  (TOPIC_Rzepa,LOG_RUNNING);  
B_LogEntry (TOPIC_Rzepa,"Farmer Lobart chce, abym zebrał z pola obok stodoły całą rzepę.");

MIS_Rzepa = LOG_RUNNING;
Info_ClearChoices (DIA_Lobart_rzepa);

};

///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Done
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Lobart_Mamrzepe (C_INFO)
{
npc = BAU_950_Lobart;
nr   =  1;
condition = DIA_Lobart_Mamrzepe_Condition;
information = DIA_Lobart_Mamrzepe_Info;
permanent = TRUE;
description = "Wyrwałem rzepę.";
};

func int DIA_Lobart_Mamrzepe_Condition ()
{
if (MIS_Rzepa == LOG_RUNNING)
&& (Npc_HasItems (other,ItPl_Beet) >= 1)
{
return TRUE;
};
};

func void DIA_Lobart_Mamrzepe_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Lobart_Mamrzepe_15_00"); //Wyrwałem rzepę.

if (Npc_HasItems (other,ItPl_Beet) >= 20)
{
if (hero.guild == GIL_BAU)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_Mamrzepe_05_01"); //Świetnie. Daj mi je teraz a ja oddam je Monkyemu by zaniusł do miasta. Świetna robota.
B_GiveInvItems (other, self, ItPl_Beet, 20);
 
 Log_CreateTopic (TOPIC_Rzepa,LOG_MISSION);
 Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rzepa,LOG_SUCCESS);
 B_LogEntry (TOPIC_Rzepa,"Zebrałem Rzepę i oddałem ją Lobartowi.");
};

MIS_Rzepa = LOG_SUCCESS;
B_GivePlayerXP (XP_LobartRzepa);
 

AI_Output (other, self, "DIA_Lobart_Mamrzepe_15_02"); //Co z moją zapłatą?
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_Mamrzepe_05_03"); //Ach tak. Chciałbym ci przydzielić dostęp do stołówki. Każdego dnia możesz zabrać od Hildy posiłek.

if (hero.guild == GIL_BAU)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_Mamrzepe_05_05"); //Oraz dostaniesz 5 sztuk złota.
};

Info_ClearChoices (DIA_Lobart_Mamrzepe);

if (hero.guild == GIL_NONE)
{

Info_AddChoice  (DIA_Lobart_Mamrzepe, "Daj mi 5 sztuk złota!", DIA_Lobart_Mamrzepe_Gold );

}
else
{
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_Mamrzepe_05_06"); //Zaraz chwileczke. Miały być 20 sztuk rzepy!

if (hero.guild == GIL_BAU)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_Mamrzepe_05_07"); //Jeżeli ją zjadłeś to obiecuję! Nie dostaniesz kasy!
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_Mamrzepe_05_08"); //Jazda na pole po resztę rzepy! Wracaj do pracy albo naprawdę się rozgniewam!
};

AI_StopProcessInfos (self);
};
};

func void DIA_Lobart_Mamrzepe_Gold ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Lobart_Mamrzepe_Gold_15_00"); //Daj mi 5 sztuk złota!
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_Mamrzepe_Gold_05_01"); //Proszę.

B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 5);

if (hero.guild == GIL_BAU)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_Mamrzepe_Gold_05_02"); //I nie przepij wszystkiego od razu.
};


Info_ClearChoices (DIA_Lobart_Mamrzepe);
};

func void DIA_Lobart_Mamrzepe_Billiger ()
{
Info_ClearChoices (DIA_Lobart_Mamrzepe);
};

linia 253 znajduję się jeszcze PRZED skrytem ale to niemożliwe bo wyższe dialogi są nieruszane czyli takie jakie były. Tylko dodałem te dwa.

Może błąd jest w tym MIS?  

Gdzie jest błąd?
Pozdrawiam

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Co tu robi średnik? if  (Npc_KnowsInfo(other, DIA_Lobart_Wykonalem))
 && (MIS_MalethHelp == LOG_SUCCESS);

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Pragasek

Expected '{' line 253!
#2 2010-02-02, 17:51(Ostatnia zmiana: 2010-02-02, 17:53)
Hmm o który ci dokładnie chodzi?

Z tego co widzę nie ma tu średnika?

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A ile widzisz średników w tym co wyżej napisałem?

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

fifka
DreamVader

Expected '{' line 253!
#4 2010-02-02, 17:54(Ostatnia zmiana: 2010-02-02, 18:01)
przy pierwszym warunku if

(tym na prawie samej górze)

if  (Npc_KnowsInfo(other, DIA_Lobart_Wykonalem))
 && (MIS_MalethHelp == LOG_SUCCESS);

tutaj ostatni znaczek
&& (MIS_MalethHelp == LOG_SUCCESS);
o ile się nie myle

wg. Adanosa usuń ten średnik na samym końcu


@down jest opcja Edit
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Pragasek

Expected '{' line 253!
#5 2010-02-02, 17:55(Ostatnia zmiana: 2010-02-02, 18:01)
No jest jeden.

Ach już kumam pomyliłem średnik z czymś innym xD

Ok lookne czy działa.

A jednak. Średnik przeszkadzał lecz teraz mam kolejny inny błąd w linijce 290 Unknown iderntifier : MIS_Rzepa

O co z tym chodzi?

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie zadeklarowałeś zmiennej.

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A jak to zrobić/naprawić?

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
var int MIS_Rzepa;
Gdzieś przed pierwszym najlepiej na samej górze skryptu, a jeszcze lepiej by było chyba w pliku, gdzie znajdują się zadania Log_constants.d albo coś w tym stylu.

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
OO już to zrobiłem ok.

Lecz next błąd.

Unkown Identifier : FUNC line 389

Gdzieś przy końcu...

Pozdro


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry