A właśnie, o w mordę. Gothic nie obsługuje alfa, ale jestem pewien że da się jakoś przeźroczysty plane/box zrobić
No co za pierdoły opowiadacie, Gothic obsługuje kanał alpha!
Ha! A ja zawsze uważałem, że jednostronny plane w 3ds Max jest niepotrzebny
Teraz się okazuje że się myliłem. Ten pomysł z zablokowaniem deszczu nie jest zły. Wcale nie musi być na kanale alfa, bo w 3ds max jak zrobisz Plane#msgote author=Skrzat link=topic=8385.msg77798#msg77798 date=1262991841]A właśnie, o w mordę. Gothic nie obsługuje alfa, ale jestem pewien że da się jakoś przeźroczysty plane/box zrobić
No co za pierdoły opowiadacie, Gothic obsługuje kanał alpha!
Ha! A ja zawsze uważałem, że jednostronny plane w 3ds Max jest niepotrzebny
Teraz się okazuje że się myliłem. Ten pomysł z zablokowaniem deszczu nie jest zły. Wcale nie musi być na kanale alfa, bo w 3ds max jak zrobisz Planea, to on będzie widoczny tylko z góry. Ani w gothicu, ani w renderingu nie jest widoczny z dołu. Tylko, że to będzie dość kłopotliwe, bo mam już trochę obiektów w ZEN#msgote author=Skrzat link=topic=8385.msg77798#msg77798 date=1262991841]A właśnie, o w mordę. Gothic nie obsługuje alfa, ale jestem pewien że da się jakoś przeźroczysty plane/box zrobić
No co za pierdoły opowiadacie, Gothic obsługuje kanał alpha!
Ha! A ja zawsze uważałem, że jednostronny plane w 3ds Max jest niepotrzebny
Teraz się okazuje że się myliłem. Ten pomysł z zablokowaniem deszczu nie jest zły. Wcale nie musi być na kanale alfa, bo w 3ds max jak zrobisz Planeie i nie chce mi się kompilować wszystkiego od nowa z nowym 3Ds#msgote author=Skrzat link=topic=8385.msg77798#msg77798 date=1262991841]A właśnie, o w mordę. Gothic nie obsługuje alfa, ale jestem pewien że da się jakoś przeźroczysty plane/box zrobić
No co za pierdoły opowiadacie, Gothic obsługuje kanał alpha!
Ha! A ja zawsze uważałem, że jednostronny plane w 3ds Max jest niepotrzebny
Teraz się okazuje że się myliłem. Ten pomysł z zablokowaniem deszczu nie jest zły. Wcale nie musi być na kanale alfa, bo w 3ds max jak zrobisz Planeem. Nie ma łatwiejszego sposobu?
Edit: Ale co z szumem deszczu i grzmotami? Przecież w górniczej dolinie, zamiast deszczu pada właśnie śnieg, i nie ma żadnych błyskawic, czy szumu deszczu.
Większość modeli ma jednostronne poligony, tylko woda, kraty itp. ma polygony dwustronne. Dźwięki idzie zastąpić dźwiękami bez "dźwięków" tak samo nie potrzebne tekstury stosując kanał alpha. Jak masz obvobowanego zena i masz także 3ds, to kompilujesz zena na uncompiled, następnie łaczysz modyfikowany 3ds z nieskompilowanym zenem za pomocą macro w spacerze. Jest jeszcze kilka innych rozwiązań o których nie chce mi się teraz pisać. Macie "musk" wymyślcie coś sami.