Zapisywanie mesha przy teksturowaniu. 4020 12

O temacie

Autor mikserland

Zaczęty 2.10.2009 roku

Wyświetleń 4020

Odpowiedzi 12

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
Witam, to znów ja, i mój kolejny problem.

A więc, gdy otexturuje mój świat, chcę zapisać. Zapisuję, a gdy chce go dalej teksturować, to tekstury zamieniają się w jeden kolor. Ponowne włączanie Spacera nie pomaga, plik .3ds mam w Work/data/world oraz meshes i to też nie pomaga.

A oto jak to wygląda:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e3bd909b0c63709.html
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
A co to za nazwa pliku 4321.* ??nie powinno być na końcu rozszerzenie 3ds? możliwe, że coś z mapowaniem modelu jest nie tak, przynajmniej mi się tak zdaje, tekstura się zlewa, jest albo zabardzo rozciągnięta lub  "ściśnięta". Jakiego programu używałeś do edycji/tworzenia świata?
 

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
Kolega mi go zrobił w programie Maya, i skonwertował do .obj, a ja do .3ds w Blenderze.
 

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Też miałem ten problem...wejdź do meshes/_Compiled
I wyszukaj tam gdzie jest nazwa twojego worlda i skasuj ten plik...jak nie pomoże to nie wiem...
 

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
Dobra, spróbuje, i edytujac posta dam odp. czy pomogło.
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Miałem identycznie to samo ^^  I znam rozwiązanie. Na obiekt .3ds nałóż byle jaką teksturę. Zapisz. Gotowe. Mi też kolega zrobił świat i nie umiał oteksturować to zrobił "kolor modelu", wiecie o co chodzi. Trzeba zroibć tak, by śwait był czarno-brunatny, tekstura default.
 

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
BunshinTaiatari twój sposób nie zadziałał, a o co ci chodzi Althar? Mam cały świat oteksturować tylko jedną teksturą? Na przykład trawą?
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
No, na przykład. Albo oteksturować jak chcesz byle teksturą np. z Gothica.
 

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Nie wiem dokładnie, ja nakładałem 1, a potem w Spacerze poprawiałem.
 

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
Heh, tylko, że ja nie umiem teksturować w żadnym programie. Próbowałem setki razy i nic. W Gmax też mi nie wychodzi. Jeśli byłby ktoś tak dobry to niech otexturuje go byle jaką teksturą i da tu link.

A tu link:

http://www.speedyshare.com/379603934.html
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ja mam identyczny problem. Z modelem który jest czymś oteksturowany to działa, a z modelem bez tekstur zmienia mi się tylko kolor modelu....
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
Althar pomógł mi w rozwiązaniu problemu. Jurigag musisz oteksturować najpierw w jakimś programie do 3d, a dopiero potem w Spacerze.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry