Dodawanie doświadczenia 3182 5

O temacie

Autor Sergio

Zaczęty 31.08.2009 roku

Wyświetleń 3182

Odpowiedzi 5

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Jak zrobić by postać po wykonaniu pewnego questa (ukończeniu właściwego dialogu) otrzymała np. 500 XP?
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

liseczek

liseczek

Użytkownicy
posty42
Propsy1
  • Użytkownicy
http://themodders.org/index.php?showtopic=2209

Jeśli uważnie poczytasz do końca to będziesz miał odpowiedź z tego tutka  :]

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
hero.exp = hero.exp + 500;
 
GG:10938162

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu

Sergio

Dodawanie doświadczenia
#3 2009-09-01, 07:29(Ostatnia zmiana: 2009-09-02, 07:49)
Dzięki za odpowiedzi

Skorzystam z tematu by zadać jeszcze jedno pytanie. Co trzeba napisać na końcu dialogu by po jego zakończeniu bohater zginął?
I przy okazji napiszcie też jak zrobić by po dialogu pokazał się jakiś filmik a po jego zakończeniu gra przeszła do menu.

Jeżeli bylibyście tak uprzejmi to podrzućcie mi jeszcze linki do programu zmieniającego format filmików na ten gothicowy i tutoriala jak z niego korzystać. Poszukałbym ale zaczęła się szkoła, mam mało wolnego czasu a właśnie kończę moda.
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Co trzeba napisać na końcu dialogu by po jego zakończeniu bohater zginął?
Jeśli dobrze pamiętam:
  AI_StopProcessInfos(self);
   other.attribute[ATR_HITPOINTS]=0;
Cytuj
I przy okazji napiszcie też jak zrobić by po dialogu pokazał się jakiś filmik a po jego zakończeniu gra przeszła do menu.
http://themodders.org/index.php?showtopic=7118&st=0

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
dzięki
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry