Właśnie na początek nie chciałem go dawać w spacerze to chciałem zrobić w następnej kolejności a oto skrypt
instance torto_999999 (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------
name = "Torto";
npctype = NPCTYPE_GUARD;
guild = GIL_BAU;
level = 10;
voice = 12;
id = 999999;
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 50;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 170;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 170;
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Arrogance.mds");
// body mesh ,bdytex,skin,head mesh ,headtex,teethtex,ruestung
Mdl_SetVisualBody (self,"Hum_Body_CookSmith",1,1,"Hum_Head_FatBald",91 , 0,-1);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,2);
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
//-------- Talente --------
Npc_SetTalentSkill (self,NPC_TALENT_1H,1);
//-------- inventory --------
CreateInvItems (self, ItFoRice,10);
CreateInvItem (self, ItFoWine);
CreateInvItems(self, ItMiNugget,40);
EquipItem (self, Heerscherstab);
CreateInvItem (self, ItMi_Alchemy_Moleratlubric_01);
//CreateInvItem (self,ItKey_RB_01);
EquipItem (self, Ring_des_Lebens);
//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_900;
};
FUNC VOID Rtn_start_900 ()
{
TA_Boss (07,00,20,00,"NC_RICELORD");
TA_SitAround (20,00,24,00,"NC_RICELORD_SIT");
TA_Sleep (24,00,07,00,"NC_RICEBUNKER_10");
};
I chyba masz racje nie zapisałem w odpowiednim formacie...Trzeba na końca wstawić .d czy jakoś tak?
Na podstawie Ryżowego Księcia