Problem z modelem przerobionej zbroji 1699 3

O temacie

Autor PatrykPodolsky

Zaczęty 12.07.2009 roku

Wyświetleń 1699

Odpowiedzi 3

PatrykPodolsky

PatrykPodolsky

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
Witam, mam zbroje Angara przerobiona ze dodatkowo ma rece zbroji paladyna, wiec napisalem skrypt i plik 3ds dalem do mesh, ale jak chcem przywolac pancerz kodem to wyskakuje blad
Error-Message
d:zFile3d()
[codebox]:Mesh has polys without material![/codebox]
co oznacza ten blad? moze cos zle zrobilem?
 

zkajo

zkajo

Użytkownicy
posty102
Propsy28
  • Użytkownicy
Musisz nadać modelowi materiał w 3ds maxie. Wciśnij "M" i przeciągnij kulkę na model.

Może to też być wybrana przez ciebie tekstura...
 
Moje gg: 8169289

PatrykPodolsky

PatrykPodolsky

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
Musisz nadać modelowi materiał w 3ds maxie. Wciśnij "M" i przeciągnij kulkę na model.

Może to też być wybrana przez ciebie tekstura...
a moglbym mapowac zbroje i zrobic osobno teksture?
 

zkajo

zkajo

Użytkownicy
posty102
Propsy28
  • Użytkownicy
Tak, to też by podziałało. Oby tylko obiekt miał przydzieloną jakąś tam teksturę w maksie.
 
Moje gg: 8169289


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry