Wstawianie vobów 4511 3

O temacie

Autor kazzam

Zaczęty 9.06.2009 roku

Wyświetleń 4511

Odpowiedzi 3

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW

kazzam

Wstawianie vobów
2009-06-09, 21:49(Ostatnia zmiana: 2009-06-22, 22:56)
od 2 tygodni kombinuje jak wstawić w gIInk jakiś vob np. lawke przed wieże xardasa.

prosze by ktoś krok po kroku(jeśli moze ,jeśli nie to chciaż z grubsza) opisał co musze zrobić bo nigdy mi nie wychodzi.


dla tych którzy potrafia to robić to jest jakieś 10 min pisania a  dla mnie nadrobienie kolejnych 2 tyg prób. prosze o pisanie  plikow z rozszerzeniami np NewWordl.zen czy NewWorld.#ds(przykłady) bo ciągle to myle
 

Ksondar

Ksondar

Użytkownicy
posty19
  • Użytkownicy

Ksondar

Wstawianie vobów
#1 2009-06-09, 22:06(Ostatnia zmiana: 2009-06-09, 22:17)
Jest tutek do GI, ale obsługa jest prawie identyczna. Zaraz Ci to napiszę.

EDIT: Otwierasz zen. W oknie "Objects" ustawiasz zCvob. W głównym oknie klikasz gdzieś PPM i wybierasz opcję {zCVob}. W oknie Objects  klikasz na visual, później file, szukasz plik i dajesz apply. Opisałem w skrócie i niedokładnie, jak czegoś nie rozumiesz pytaj.  :P

A, zapomniałem. Pliki z zakończeniem .zen to światy, a .3ds to meshe.  :D
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW

kazzam

Wstawianie vobów
#2 2009-06-09, 22:28(Ostatnia zmiana: 2009-06-09, 23:31)
Jest tutek do GI, ale obsługa jest prawie identyczna. Zaraz Ci to napiszę.

EDIT: Otwierasz zen. W oknie "Objects" ustawiasz zCvob. W głównym oknie klikasz gdzieś PPM i wybierasz opcję {zCVob}. W oknie Objects  klikasz na visual, później file, szukasz plik i dajesz apply. Opisałem w skrócie i niedokładnie, jak czegoś nie rozumiesz pytaj.  :P

A, zapomniałem. Pliki z zakończeniem .zen to światy, a .3ds to meshe.  :D


no właśnie.chce dodać koło wieży xardasa ławke(chce zacząć od najprostrzych spraw)

który zen mam więc edytować  NewWorld.zen czy  fragment z wieżą czyli NEWWORLD_PART_XARDAS_01.zen

i jak dodałem tą ławke robie zapisz zen i zastępuje stary tylko że jak wejde do gry to zadnego voba który dodałem nie ma ;/ czemu?


Efit:zrobiłem tak jak mowisz  z NEWWORLD_PART_XARDAS_01.zen dodałem mesha.3ds  i zapisałem zena na miejscu starego.w spacerze jest opcja uruchom gre,uruchomilem gre wiec tak i widzalem to co dodalem.potem uruchomilem gre normalnie i niebylo juz zmian.sprawdzilem znowu w spacerze trego zena i tam ciagle ta moja zmiane widze.co trzeba jeszcze zrobic by świat sie zmienil w grze ;/?

Edit2:zedytowałem newworld.zen i niby działa ale "przenikam przez swoje obiekty" ktore opcje musze zaznaczyc? niewiem jak to wstawiłem ale działa i to sie liczy xD
 

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
Musisz zaznaczyć opcję cDyn, w okienku objects na True, a jak masz na TrUE to na False nie pamiętam juz, bo dawno nie robiłem w spacerze.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry