Jest tutek do GI, ale obsługa jest prawie identyczna. Zaraz Ci to napiszę.
EDIT: Otwierasz zen. W oknie "Objects" ustawiasz zCvob. W głównym oknie klikasz gdzieś PPM i wybierasz opcję {zCVob}. W oknie Objects klikasz na visual, później file, szukasz plik i dajesz apply. Opisałem w skrócie i niedokładnie, jak czegoś nie rozumiesz pytaj.
A, zapomniałem. Pliki z zakończeniem .zen to światy, a .3ds to meshe.
no właśnie.chce dodać koło wieży xardasa ławke(chce zacząć od najprostrzych spraw)
który zen mam więc edytować NewWorld.zen czy fragment z wieżą czyli NEWWORLD_PART_XARDAS_01.zen
i jak dodałem tą ławke robie zapisz zen i zastępuje stary tylko że jak wejde do gry to zadnego voba który dodałem nie ma ;/ czemu?
Efit:zrobiłem tak jak mowisz z NEWWORLD_PART_XARDAS_01.zen dodałem mesha.3ds i zapisałem zena na miejscu starego.w spacerze jest opcja uruchom gre,uruchomilem gre wiec tak i widzalem to co dodalem.potem uruchomilem gre normalnie i niebylo juz zmian.sprawdzilem znowu w spacerze trego zena i tam ciagle ta moja zmiane widze.co trzeba jeszcze zrobic by świat sie zmienil w grze ;/?
Edit2:zedytowałem newworld.zen i niby działa ale "przenikam przez swoje obiekty" ktore opcje musze zaznaczyc? niewiem jak to wstawiłem ale działa i to sie liczy xD