Problem z dodawaniem miecza do g2nk 2620 6

O temacie

Autor PatrykPodolsky

Zaczęty 2.07.2009 roku

Wyświetleń 2620

Odpowiedzi 6

PatrykPodolsky

PatrykPodolsky

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
oto skrypt mojego miecza, chyba wszystko mam dobrze? a jednak jest jakis blad przywlaczeniu gothic pojawia sie blad "error-message U:Par:unexpected End of File. (line 2481)" oco chodzi? najsmieszniejsze jest to ze to tylko tak z mieczami bo zbroje normalnie wchodza i powiedzcie mi panowie co tu robic??

INSTANCE Alydenschwert (C_Item)
{   
   name             =   "Goldenes Alydenschwert";  

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_SWD;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   10000;

   damageTotal        =    210;
   damagetype          =   DAM_EDGE;
   range             =     160;      

   cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =   150;
   visual             =   "Goldenes Alydenschwert.3ds";

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_OneHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};

Niemam polskich liter xD
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
visual = "Goldenes Alydenschwert.3ds";
Może nazwa pliku 3ds jest bez spacji, skrypt moim zdaniem poprawny, ale posprawdzaj nazwy itd.
 

PatrykPodolsky

PatrykPodolsky

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
mój skrypt to  
INSTANCE ItMw_1h_Miecz (C_Item)
{
name = "Miecz";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Miecz;

damageTotal = Damage_Miecz;
damagetype = DAM_EDGE;
range = Range_Miecz;

cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = Condition_Miecz;
visual = "ItMw_038_1h_miecz.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
 
a i jeszcze w tunning melle patrz ten pierwszy
//Dolch - ItMw_1h_Miecz
const int Damage_Miecz   = 100;
const int Condition_Miecz = 40;
const int Range_Miecz = 50;
const int Value_Miecz = 500;
//Dolch - ItMw_1h_Vlk_Dagger
const int Damage_VLKDolch = 5;
const int Condition_VLKDolch = 5;
const int Range_VLKDolch = 50;
const int Value_VLKDolch = 5;  
//Schürhaken - ItMw_1H_Mace_L_01
const int Damage_Schuerhaken = 5;
const int Condition_Schuerhaken = 5;
const int Range_Schuerhaken = 50;
const int Value_Schuerhaken = 5;
//Sichel - ItMw_1h_Bau_Axe
const int Damage_BauAxe = 7;
const int Condition_BauAxe = 5;
const int Range_BauAxe = 50;
const int Value_BauAxe = 10;
i za każdym razem wyskakuje ten sam błąd? to nazwa mojego pliku 3ds który jest w meshes/items/it_weapons; ItMw_038_1h_miecz.3DS

Pamiętaj o tagach code!!!,
Adanos
 

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy
//del
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

PatrykPodolsky

PatrykPodolsky

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
dobra powiem Ci co jest... w pliku It_melee_weapons.d jest takie coś "/*" no i poprostu wklejasz swój skrypt przed to, gdyż ten znaczek oznacza koniec skryptu, a te niżej od tego znaczka usuń, bo to niemiecka wersja tych normalnych... ten sam error miałem xD

Dzięki tylko teraz mam inny problem bo jak wpisuje insert itmw_1h_miecz to pisze not found xD
 

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy
//del
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

PatrykPodolsky

PatrykPodolsky

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
xDDD...  a napewno wkleiłeś skrypt i zreprasowałeś skrypty?
Skrypt wklejilem i model 3ds tez, dalem na gothic starter script parsen, to tylko
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry