Problemy z orkami 2427 7

O temacie

Autor muttley

Zaczęty 20.06.2009 roku

Wyświetleń 2427

Odpowiedzi 7

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy

muttley

Problemy z orkami
2009-06-20, 21:49(Ostatnia zmiana: 2009-06-20, 21:53)
Witam

robię moda do Gothica I, nie ujawniając zbyt dużo władze w nim sprawują orki.

Dla przykładu zlałem jednego a ten zamiast paść stoi i nic :D

Nic w nim nie zmieniałem poza gildią (none).

Co mam w nich poprawić, chciałbym, żeby ork po oberwaniu "do 0 hp" padał.

Mogę im dać gildie odpowiedzialne za Stary Obóz :>

Czy to wina tego, ze nie dałem mu id ?

Pozdrawiam
Muttley

Kod mojego orka

instance OrkowyCiec(C_NPC)
{
//-------- general --------
name = "Ork-strażnik";
level = 40;
npctype = NPCTYPE_GUARD;
guild = GIL_NONE;

//-------- visual --------
Set_OrcWarrior_Visuals();

//-------- attributes --------
attribute [ATR_STRENGTH] = 75;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 300;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 300;

//-------- protection --------
protection [PROT_BLUNT] = 100;
protection [PROT_EDGE] = 100;
protection [PROT_POINT] = 45;
protection [PROT_FIRE] = 45;

//-------- inventory --------
EquipItem (self, ItMw2hOrcaxe04);


//-------- ai --------
// start_aistate = ZS_Orc_Stomper;//SN: wegen Überarbeitung Ork-AI entfernt
fight_tactic = FAI_ORC;
senses_range = 2000;


//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_4501;

};

func void Rtn_start_4501()
{
TA_Guard ( 23,00, 12,00, "ORKOWYCIEC" );
TA_Guard ( 12,00, 23,00, "ORKOWYCIEC" );
};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A dałeś temu orkowi id? A najlepiej skopiować skrypt Ur-Shaka...

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Pozmieniałem troszkę i działa po części - orkowie padają normalnie, jak leją, to nie dobijają - do czasu wojny tak ma być :D
Są 2 problemy - możesz biegać obok nich z broniami a ci nic nie mrukną (gdy byli zbudowani jak typowy ork wtedy mruczeli "NERROK KA VARROK" (coś w tym stylu) i wyjmowali broń, ale za to potem jej nie chowali.
Z kolei kiedy zrobiłem coś a'la Ur-Shak to nie zauważają.
W dodatku możesz ich lać, okładany ork będzie stał bez ruchu, a zaatakują orkowie w okolicy, np. Leję Morfa, zareaguje Torf itd.
Dałem im gildię strażników

Ich kody

instance GRD_9500_Morf (Mst_Default_OrcWarrior)
{
//-------- primary data --------
name = "Morf";
Npctype = NPCTYPE_FRIEND;
guild = GIL_GRD;
level = 25;

voice = 17;
id = 9500;

//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 75;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 75;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 100;
attribute[ATR_MANA] = 100;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 300;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 300;

//----------------------------------------------------------
protection [PROT_BLUNT] = 100;
protection [PROT_EDGE] = 100;
protection [PROT_POINT] = 40;
protection [PROT_FIRE] = 45;
protection [PROT_FLY] = 0;
protection [PROT_MAGIC] = 0;

Mdl_SetVisual (self, "Orc.mds");
Mdl_SetVisualBody (self, "Orc_BodyWarrior",DEFAULT, DEFAULT, "Orc_HeadWarrior", DEFAULT,  DEFAULT, -1);

B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;

//-------- inventory --------
EquipItem (self, ItMw2hOrcaxe04);

//------------- ai -------------
daily_routine = Rtn_start_9500;
senses = SENSE_SEE|SENSE_HEAR|SENSE_SMELL;
};

func void Rtn_start_9500()
{
TA_Guard ( 23,00, 12,00, "OCR_MAINGATE_LEFT_GUARD" );
TA_Guard ( 12,00, 23,00, "OCR_MAINGATE_LEFT_GUARD" );
};

instance GRD_9501_Torf (Mst_Default_OrcWarrior)
{
//-------- primary data --------
name = "Torf";
Npctype = NPCTYPE_FRIEND;
guild = GIL_GRD;
level = 25;

voice = 17;
id = 9500;

//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 75;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 75;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 100;
attribute[ATR_MANA] = 100;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 300;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 300;

//----------------------------------------------------------
protection [PROT_BLUNT] = 100;
protection [PROT_EDGE] = 100;
protection [PROT_POINT] = 40;
protection [PROT_FIRE] = 45;
protection [PROT_FLY] = 0;
protection [PROT_MAGIC] = 0;

Mdl_SetVisual (self, "Orc.mds");
Mdl_SetVisualBody (self, "Orc_BodyWarrior",DEFAULT, DEFAULT, "Orc_HeadWarrior", DEFAULT,  DEFAULT, -1);

B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;

//-------- inventory --------
EquipItem (self, ItMw2hOrcaxe04);

//------------- ai -------------
daily_routine = Rtn_start_9501;
senses = SENSE_SEE|SENSE_HEAR|SENSE_SMELL;
};

func void Rtn_start_9501()
{
TA_Guard ( 23,00, 12,00, "OCR_MAINGATE_RIGHT_GUARD" );
TA_Guard ( 12,00, 23,00, "OCR_MAINGATE_RIGHT_GUARD" );
};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zmień to:
Npctype = NPCTYPE_FRIEND;na
Npctype = NPCTYPE_MAIN;albo po prostu usuń tą linijkę.

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy

muttley

Problemy z orkami
#4 2009-06-23, 16:29(Ostatnia zmiana: 2009-06-29, 12:23)
Ok, dzięki za pomoc.
Temat do zamknięcia.

Jak sobie życzysz,
Adanos
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Na prośbę muttleya otwieram temat.

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy

muttley

Problemy z orkami
#6 2009-06-29, 21:19(Ostatnia zmiana: 2009-07-10, 10:02)
Ok, dzięki Adanosie :>

@Topic
Mam problem z tymi orkami - dałem im gildię strażnika Starego Obozu - gdy zabiję jednego za pomocą komendy kill wtedy ork padnie - jednak gdy pokonam go w walce na miecze ork nie umiera, tylko stoi, a potem się "budzi", nie mogę go dobić.
Jak zrobić, aby ork po przegranej umierał?
W wszelkich "zależnościach" ustawiłem, ATT_ANGRY w stosunku do gildii bohatera.

Odświeżam
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Odświeżam
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry