Pozmieniałem troszkę i działa po części - orkowie padają normalnie, jak leją, to nie dobijają - do czasu wojny tak ma być
Są 2 problemy - możesz biegać obok nich z broniami a ci nic nie mrukną (gdy byli zbudowani jak typowy ork wtedy mruczeli "NERROK KA VARROK" (coś w tym stylu) i wyjmowali broń, ale za to potem jej nie chowali.
Z kolei kiedy zrobiłem coś a'la Ur-Shak to nie zauważają.
W dodatku możesz ich lać, okładany ork będzie stał bez ruchu, a zaatakują orkowie w okolicy, np. Leję Morfa, zareaguje Torf itd.
Dałem im gildię strażników
Ich kody
instance GRD_9500_Morf (Mst_Default_OrcWarrior)
{
//-------- primary data --------
name = "Morf";
Npctype = NPCTYPE_FRIEND;
guild = GIL_GRD;
level = 25;
voice = 17;
id = 9500;
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 75;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 75;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 100;
attribute[ATR_MANA] = 100;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 300;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 300;
//----------------------------------------------------------
protection [PROT_BLUNT] = 100;
protection [PROT_EDGE] = 100;
protection [PROT_POINT] = 40;
protection [PROT_FIRE] = 45;
protection [PROT_FLY] = 0;
protection [PROT_MAGIC] = 0;
Mdl_SetVisual (self, "Orc.mds");
Mdl_SetVisualBody (self, "Orc_BodyWarrior",DEFAULT, DEFAULT, "Orc_HeadWarrior", DEFAULT, DEFAULT, -1);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
//-------- inventory --------
EquipItem (self, ItMw2hOrcaxe04);
//------------- ai -------------
daily_routine = Rtn_start_9500;
senses = SENSE_SEE|SENSE_HEAR|SENSE_SMELL;
};
func void Rtn_start_9500()
{
TA_Guard ( 23,00, 12,00, "OCR_MAINGATE_LEFT_GUARD" );
TA_Guard ( 12,00, 23,00, "OCR_MAINGATE_LEFT_GUARD" );
};
instance GRD_9501_Torf (Mst_Default_OrcWarrior)
{
//-------- primary data --------
name = "Torf";
Npctype = NPCTYPE_FRIEND;
guild = GIL_GRD;
level = 25;
voice = 17;
id = 9500;
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 75;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 75;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 100;
attribute[ATR_MANA] = 100;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 300;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 300;
//----------------------------------------------------------
protection [PROT_BLUNT] = 100;
protection [PROT_EDGE] = 100;
protection [PROT_POINT] = 40;
protection [PROT_FIRE] = 45;
protection [PROT_FLY] = 0;
protection [PROT_MAGIC] = 0;
Mdl_SetVisual (self, "Orc.mds");
Mdl_SetVisualBody (self, "Orc_BodyWarrior",DEFAULT, DEFAULT, "Orc_HeadWarrior", DEFAULT, DEFAULT, -1);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
//-------- inventory --------
EquipItem (self, ItMw2hOrcaxe04);
//------------- ai -------------
daily_routine = Rtn_start_9501;
senses = SENSE_SEE|SENSE_HEAR|SENSE_SMELL;
};
func void Rtn_start_9501()
{
TA_Guard ( 23,00, 12,00, "OCR_MAINGATE_RIGHT_GUARD" );
TA_Guard ( 12,00, 23,00, "OCR_MAINGATE_RIGHT_GUARD" );
};