Problemy ze spacerem i ze skryptami 1061 0

O temacie

Autor Casillas

Zaczęty 1.07.2009 roku

Wyświetleń 1061

Odpowiedzi 0

Casillas

Casillas

Użytkownicy
posty48
Propsy3
  • Użytkownicy
Mam taki problem w spacku że jak chcę zapisać jakiś świat poza folderem worlds to wyskakuje mi błąd No such file or directory(ENOENT) in Create nazwa folderu gdzie chcę zapisać, ale nawet jeśli już zapiszę dany świat w folderze Worlds to ten zen jest widoczny tylko przez spacera kiedy przez niego go otwieram natomiast nie jest wykrywalny przez system :lol2:  . Następnym problemem jest niemożność zamiany zena (np chcę podmienić world.zen na world.zen ale ze wstawionymi waypointami) podmieniam niby wszystko wporządku ale gdy za chwilę otwieram świat po wstawionych wayach nie ma już śladu. Nie wiem może to vista wszystko psuje ale czekam na wasze opinie w tej sprawie.

Kolejną sprawą jest nie możność wstawienia npc do mojego moda choć zrobiłem wszystko zgodnie z tutorialem podaje kod npca


instance GUR_2500_BaalZebuth (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "BaalZebuth";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_GUR;
level = 25;
voice = 15;
id = 2500;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 70;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 70;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 100;
attribute[ATR_MANA] = 100;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 200;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 200;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Mage.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",1, 0,"Hum_Head_Psionic",20, 1,GUR_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE,6);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem      (self, ItMw_1H_Mace_04);
CreateInvItems  (self,ItArRuneStormFist,1);
CreateInvItems  (self,ItFo_Potion_Health_01,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic   =   FAI_HUMAN_Mage;
daily_routine = Rtn_start_2500;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID RTN_START_2500 ()
{
TA_Smoke (08,00,11,00,"BAALZEBUTH_WAY");
TA_PracticeMagic (11,00,08,00,"BAALZEBUTH_WAYPOINT");
};


i jego wpis do startup'a


func VOID STARTUP_SUB_PSICAMP ()
{
   //-----------OLD MINE-----------------------------------------
   Wld_InsertNpc            (Tpl_1400_GorNaBar,"PSI_START");   
   Wld_InsertNpc            (Tpl_1401_GorNaKosh,"PSI_START");   
   
   //----------------GURUS---------------------------------------------------
        Wld_InsertNpc                           (GUR_2500_BaalZebuth,"BAALZEBUTH_WAY");
   Wld_InsertNpc            (Gur_1200_YBerion,"PSI_START");         
   Wld_InsertNpc            (Gur_1201_CorKalom,"PSI_START");      //Drogenlabor
   Wld_InsertNpc            (Gur_1202_CorAngar,"PSI_START");      //Hut 17, Trainingsplatz
   Wld_InsertNpc            (Gur_1203_BaalTondral,"PSI_START");      //Hut 28, Teacher 3
   Wld_InsertNpc            (Gur_1204_BaalNamib,"PSI_START");      //Hauptorplatz, Smalltalk mit Lester
   Wld_InsertNpc            (Gur_1205_Chani,"PSI_START");         
   Wld_InsertNpc            (Gur_1207_Natalia,"PSI_START");         
   Wld_InsertNpc            (Gur_1208_BaalCadar,"PSI_START");   //Lehrer 2, Hut 23
   Wld_InsertNpc            (Gur_1209_BaalOrun,"PSI_START");   //Kraut-Supervisor, Hut PSI_TREE_IN
   Wld_InsertNpc            (Gur_1210_BaalTyon,"PSI_START");   


może coś tu jest nie tak dodaje również że oczywiście zbudowałem z tego moda aby sprawdzić
czy npc istnieje jak widać nie :lol2:  
I jeszcze jedna ostatnia sprawa jak przypisać do świata użytego w modzie npc'ków zadania i potwory z orginalnego gothica  tak jak było to w Mrocznych tajemnicach, podejrzewam że gdzieś w skryptach trzeba zmienić nazwę zena na użytego w modzie ale gdzie :lol2:   Bardzo proszę o odpowiedzi i nie drwienie z autora posta ponieważ dopiero przed 3 dnami zacząłem moderke i jestem noobem :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry