Zmienne..... 2862 4

O temacie

Autor Jurigag

Zaczęty 18.05.2009 roku

Wyświetleń 2862

Odpowiedzi 4

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jak dodać dobrze te zmienne ? Mam tak zrobione w story globals:

[codebox]var int SLF_FIRE;

var int zmienna1;
var int zmienna2;

var int Kapitel;[/codebox]

Oraz mój skrypt:

[codebox]//Wydobywanie Rudy by Juri

zmienna1 = 2;
zmienna2 = 1;

func void ore()
{
   self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE;
   PrintScreen("Udało ci się wydobyć rudę!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
};

func void no_ore()
{
   self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE;
   PrintScreen("Nie udało ci się nic wydobyć!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
};

func void ore_1()
{
   var C_Npc him;
   var C_Npc rocker;
   him = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
   rocker = Hlp_GetNpc(PC_Rockefeller);
   if((Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(him)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(rocker)))
   {
      self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = TRUE;
      AI_ProcessInfos(him);
   };
};

instance NOORE1(C_Info)
{   
   npc = PC_Hero;
   nr = 999;
   condition = noore1_condition;
   information = noore1_info;
   important = 0;
   permanent = 1;
   description = "Nie potrafisz wydobywać rudy!.";
};

func int noore1_condition()
{
   if (ORE_LERNED == FALSE)
   {
      return 1;
   };
};

func void noore1_info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
   self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE;
};

instance noORE(C_Info)
{
   npc = PC_Hero;
   nr = 999;
   condition = noore_condition;
   information = noore_info;
   important = 0;
   permanent = 1;
   description = "Nie kop.";
};

func int noore_condition()
{
   if (ORE_LERNED == TRUE)
   {
      return 1;
   };
};

func void noore_info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
   self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE;
};

instance ore1(C_Info)
{
   npc = PC_Hero;
   condition = ore1_condition;
   information = ore1_info;
   important = 0;
   permanent = 1;
   description = "Wydobywaj rudę";
};

func int ore1_condition()
{
   if (ORE_LERNED == TRUE)
   {
      return 1;
   };
};

func int ore1_info()
{
   var int ORE_SUC = Hlp_Random(zmienna1);
   if (ORE_SUC=1)
   {
      CreateInvItems(hero,ItMiNugget,zmienna2);
      ore();
   }
   else
   {
      AI_StopProcessInfos (self);
      no_ore();
   };
};[/codebox]

A Zspy wywala błąd Syntax Error: Zmienna1 oraz Syntax Error: Zmienna 2 w Kopanie.d

Prosiłbym o pomoc jak co bo nie wiem.....
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Przestawiłeś kolejność - najpierw niech ci kompiluje plik ze zmiennymi, później monolog.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Kolejność właśnie jest dobra bo przed chwilą zobaczyłem w Zspy, że najpierw kompiluje Storyglobals.d a potem monolog.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Up, prosze o pomoc bo narazie stoje w miejscu ;)
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Poradziłem sobie z tym w lamerski sposób. Dodałem te zmienne jako oddzielną fukncję i wywołałem ją w inny skrypcie i nie ma błędu już ;)
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry