Napisałem sobie dialog (nie ważne o czym) ale jak wybiore np. jest "kim jesteś?" i "pokaż mi co masz n sprzedaż" to jak wybiore "kim jesteś?" to nie widać żeby oni rozmawiali o tym tylko od razu pojawia się reszta opcji dialogowych do wyboru czyli "pokaż mi co masz na sprzedaż.
Oto skrypt z dialogiem.
INSTANCE DIA_WALDI_EXIT(C_INFO)
{
npc = NON_111_Waldi;
nr = 999;
condition = DIA_WALDI_EXIT_Condition;
information = DIA_WALDI_EXIT_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_WALDI_EXIT_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_WALDI_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// ************************************************************
// Hallo
// ************************************************************
INSTANCE DIA_WALDI_Hello (C_INFO)
{
npc = NON_111_Waldi;
nr = 1;
condition = DIA_WALDI_Hello_Condition;
information = DIA_WALDI_Hello_Info;
permanent = 0;
description = "Kim jesteś?";
};
FUNC INT DIA_WALDI_Hello_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_WALDI_Hello_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_WALDI_Hello_13_00"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other,"DIA_WALDI_Hello_13_01"); //Mam na imię Waldi. Jestem myśliwym, poluję w pobliskich terenach.
AI_Output (self, other,"DIA_WALDI_Hello_13_02"); //Czasami nawet handluje różnym towarem.
};
// ************************************************************
// Trade
// ************************************************************
INSTANCE NON_111_WALDI_Trade (C_INFO)
{
npc = NON_111_Waldi;
nr = 1;
condition = NON_111_WALDI_Trade_Condition;
information = NON_111_WALDI_Trade_Info;
permanent = 1;
trade = true;
description = "Pokaż mi co masz do sprzedania.";
};
func int NON_111_WALDI_Trade_Condition ()
{
return TRUE;
};
func void NON_111_WALDI_Trade_Info ()
{
AI_Output (other, self, "NON_111_WALDI_Trade_13_03"); //Pokaż mi co masz do sprzedania.
};
czego nie dopisałem? (pisałem wg. poradnika).