Możesz po prostu każdego gościa nazwać "wojownik", ale chyba lepiej byłoby utworzyć nową linijkę w pliku text, masz tam takie coś:
CONST STRING NAME_Buddler = "Kopacz";
CONST STRING NAME_Schatten = "Cień";
CONST STRING NAME_ConvoiTraeger = "Tragarz";
CONST STRING NAME_ConvoiWache = "Strażnik";
CONST STRING NAME_Torwache = "Strażnik bramy";
CONST STRING NAME_Brueckenwache = "Strażnik mostu";
CONST STRING NAME_Gardist = "Strażnik";
CONST STRING NAME_Bauer = "Zbieracz";
CONST STRING NAME_Schlaeger = "Bandzior";
CONST STRING NAME_Schuerfer = "Kret";
CONST STRING NAME_Organisator = "Szkodnik";
CONST STRING NAME_Soeldner = "Najemnik";
CONST STRING NAME_Novize = "Nowicjusz";
CONST STRING NAME_Templer = "Strażnik Świątynny";
CONST STRING NAME_Raeuber = "Bandzior";
CONST STRING NAME_Tuersteher = "Wykidajło";
const string NAME_MadNovice = "Opętany Nowicjusz";
const string NAME_MadTemplar = "Fanatyczny Strażnik";
const string NAME_MadTemplar2 = "Apokaliptyczny Strażnik";
Jest to lista takich właśnie "imion" uniwersalnych, pojedziesz niżej zobaczysz że w ten sam sposób są określane KONIEC i WSTECZ w dialogach

.
Nie sprawdzałem, ale chyba wystarczy że dodasz tam linijkę:
CONST STRING NAME_Warrior = "Wojownik";
A u każdego wojaka w imieniu wpiszesz NAME_warrior.
EDIT: Ten namewarrior bez cudzysłowa oczywiście

, tak jak u innych ambientów...
Sprawdziłem to, przerobiłem 3 NPC jeden był zwykły i miał NAME_Warrior, dwóch było ambient, jeden miał NAME_warrior, a ostatni "Name_warrior". No i...: Ten normal nazywał się "Wojownik" ambient1 "wojownik" a ambient drugi "Name_warrior" xD.