Wielu NPC o jednej nazwie 2725 2

O temacie

Autor sopran

Zaczęty 3.02.2009 roku

Wyświetleń 2725

Odpowiedzi 2

sopran

sopran

Użytkownicy
posty10
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Witam, nie znalazłem tekiego tematu na TheModders, jeśli taki temat istnieje to przepraszam.
Przejdę do rzeczy, chciałbym zrobić w moim obozie około 20 nowych NPC i chciałbym żeby każdy nazywał się Wojownik, mam na myśli coś takiego jak strażnicy w starym obozie, najemnicy itd.  :D  

W skrypcie strażnika widziałem taką linię:

instance GRD_204_Gardist (Npc_Default)
{
   //-------- primary data --------
   
   name       =   NAME_Gardist;
   npctype      =   NPCTYPE_GUARD;
   guild       =   GIL_GRD;
   level       =   10;
   voice       =   7;
   id          =   204;

Czy w miejscu linii
name      =    NAME_Gardist;

powinienem wpisać:

name      =    NAME_Wojownik;


Niby to prosta rzecz, ale nie wiem czy nie powinienem zrobić wcześniej nowej gildii, mam nadzieję że mi pomożecie, z góry dziękuje za pomoc :D
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Powinieneś wpisać:

name = "Wojownik";
ew. w pliku texts pogrzebać, aby ustawić to.
 

Artex

Artex

Użytkownicy
posty99
  • Użytkownicy

Artex

Wielu NPC o jednej nazwie
#2 2009-02-03, 10:56(Ostatnia zmiana: 2009-02-03, 11:01)
Możesz po prostu każdego gościa nazwać "wojownik", ale chyba lepiej byłoby utworzyć nową linijkę w pliku text, masz tam takie coś:

CONST STRING NAME_Buddler = "Kopacz";
CONST STRING NAME_Schatten = "Cień";
CONST STRING NAME_ConvoiTraeger = "Tragarz";
CONST STRING NAME_ConvoiWache = "Strażnik";
CONST STRING NAME_Torwache = "Strażnik bramy";
CONST STRING NAME_Brueckenwache = "Strażnik mostu";
CONST STRING NAME_Gardist = "Strażnik";
CONST STRING NAME_Bauer = "Zbieracz";
CONST STRING NAME_Schlaeger = "Bandzior";
CONST STRING NAME_Schuerfer = "Kret";
CONST STRING NAME_Organisator = "Szkodnik";
CONST STRING NAME_Soeldner = "Najemnik";
CONST STRING NAME_Novize = "Nowicjusz";
CONST STRING NAME_Templer = "Strażnik Świątynny";
CONST STRING NAME_Raeuber = "Bandzior";
CONST STRING NAME_Tuersteher = "Wykidajło";

const string NAME_MadNovice = "Opętany Nowicjusz";
const string NAME_MadTemplar = "Fanatyczny Strażnik";
const string NAME_MadTemplar2 = "Apokaliptyczny Strażnik";

Jest to lista takich właśnie "imion" uniwersalnych, pojedziesz niżej zobaczysz że w ten sam sposób są określane KONIEC i WSTECZ w dialogach  :D  .

Nie sprawdzałem, ale chyba wystarczy że dodasz tam linijkę:

CONST STRING NAME_Warrior = "Wojownik";
A u każdego wojaka w imieniu wpiszesz NAME_warrior.

EDIT: Ten namewarrior bez cudzysłowa oczywiście :D , tak jak u innych ambientów...

Sprawdziłem to, przerobiłem 3 NPC jeden był zwykły i miał NAME_Warrior, dwóch było ambient, jeden miał NAME_warrior, a ostatni "Name_warrior". No i...: Ten normal nazywał się "Wojownik" ambient1 "wojownik" a ambient drugi "Name_warrior" xD.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry