Normalne animacje 1404 2

O temacie

Autor oreca

Zaczęty 15.01.2009 roku

Wyświetleń 1404

Odpowiedzi 2

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam mam pytanko, jaka animacja odpowiada za normalny chód człowieka (taki jak u Beziego)?
Mdl_ApplyOverlayMds (self,CO TU WPISAĆ xD);A może jest jakaś specjalna funkcja do tego?
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
AI_SetWalkmode (self,NPC_WALK);
 

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy

oreca

Normalne animacje
#2 2009-01-15, 16:07(Ostatnia zmiana: 2009-01-20, 20:23)
Bóg zapłać. A da się za pomocą tej funkcji zmienić na inny chód na przykład maga?

#Edit

Jak by ktoś szukał
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_Mage.mds");
Mdl_RemoveOverlayMds(self,"Humans_Mage.mds");

Dodam tylko, że Apply to "zakładanie" danego typu, a Remove zdejmowanie <tak, są ludzie, którzy i tego się nie domyślą :D >
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry