Zmiana początkowych umiejętności bohatera 3267 4

O temacie

Autor panek

Zaczęty 4.01.2009 roku

Wyświetleń 3267

Odpowiedzi 4

panek

panek

Użytkownicy
posty53
  • Użytkownicy
Jak zmienić początkovve umiejętności głóvvnego bohatera?
np. zamiast siła 10 mieć na początku 15 zaczynać z 10lv itp.
 

FireBoll
  • Gość
Aby zmienić siły bądź zręczność bohatera w skrypcie NPC po id itp. dopisujesz coś takiego :

//--------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    =   120;
   attribute[ATR_DEXTERITY]    =   100;
   attribute[ATR_MANA_MAX]    =   100;
   attribute[ATR_MANA]       =   100;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]   =   220;
   attribute[ATR_HITPOINTS]    =   220;

STRENGTH- to siła
DEXTERITY]- zręczność
itd.
a jeśli chcesz dać NPC określony lvl to piszesz lvl  = 15. I masz :|  
Na wypadek jak bys nei wiedział gdzie umieścić ów atrybuty podaje skrypta i na tym się wzoruj ;]  

[codebox]

INSTANCE FireBoll (NPC_DEFAULT)
{
   //-------- primary data --------
   name         = "FireBoll";
   Npctype         = NPCTYPE_FRIEND;
   guild         = GIL_BDT;
   level         = 999;
   voice         = 5;
   id            = 0077;
   flags         = 0;

   //--------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    =   120;
   attribute[ATR_DEXTERITY]    =   100;
   attribute[ATR_MANA_MAX]    =   100;
   attribute[ATR_MANA]       =   100;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]   =   220;
   attribute[ATR_HITPOINTS]    =   220;
   
   //-------- visuals --------
   //                   animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   //                     Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS         Head-Tex   Teeth-Tex
   Mdl_SetVisualBody (self,            "hum_body_Naked0",       1,      0,      "Hum_Head_Bald",       67,       0,         ITAR_SLD_L);

    fight_tactic   =   FAI_HUMAN_STRONG;
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
   EquipItem         (self, ItMw_BeliarWeapon_Fire );   
   
        //-------- inventory --------
   
        // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 80);

   //-------- ai --------
   daily_routine   =   Rtn_start_0077;
};

FUNC VOID Rtn_start_0077 ()
{   
   TA_Follow_Player(08,00,   23,00,"XXX");    
   TA_Follow_Player(23,00,   08,00,"XXX");
};

[/codebox]
 

panek

panek

Użytkownicy
posty53
  • Użytkownicy
ok czje ale gdzie jest skrypt bohatera??
Bo chodzi mi oto żeby zaczynać z siłom 1000 na początku gry
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W _Work/Data/Scripts/Content/Story/NPC/PCHero.d
 

panek

panek

Użytkownicy
posty53
  • Użytkownicy
OK vvielkie dzięki! :|
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry