Lodowy miecz 3313 1

O temacie

Autor

Zaczęty 21.08.2008 roku

Wyświetleń 3313

Odpowiedzi 1

Xawier
  • Gość
Witam wszysktich mam pytanie jak zrobić by po trafieniu przeciwnika on zamarzał :D  lub zasypiał
Zrobiłem coś takiego,Chodzi mi o to ze jak wpisze Sleep lub freeze to wyskakuje bład ;[

INSTANCE MagicSword (C_Item)
{
   name             =   "Miecz testowy";

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_2HD_SWD;
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   11800;

   damageTotal         =    120;
   damagetype         =   DAM_MAGIC|DAM_FLY|DAM_FIRE;
   range             =     150;

   cond_atr[2]         =    ATR_DEXTERITY;
   cond_value[2]        =    60;

   visual          = "schuetterschwert.3ds";

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_TwoHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Lodowy miecz
#1 2008-08-21, 16:38(Ostatnia zmiana: 2008-08-21, 16:46)
Musisz zrobić skrypt w startup.d, i w... zresztą, na forum jest tutorial "magiczne bronie", poszukaj.
Ale uważaj, to już wyższa szkoła jazdy :D

Co do zasypiania, ustawiasz dam_magic na jakieś 100000 i zaśnie. Tyle tylko, że już się nie obudzi :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry