Problem z tekstem w sklejonym returningu 2608 5

O temacie

Autor lord cebuli

Zaczęty 8.06.2020 roku

Wyświetleń 2608

Odpowiedzi 5

lord cebuli

lord cebuli

Użytkownicy
posty23
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam
Otóż po dekompilacji, modyfikacji i kompilacji starego Returninga (+ patch i spolszczenie), w menu głównym, oknie statystyk i dzienniku litery zmieniły się w dziwne symbole (możecie mi napisać jak umieszczać obrazy)
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć dlaczego tak jest i jak można to naprawić?
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
A w starym returningu nie było Ikarusa?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Nie, przecież to mod z 2007 chyba.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty144
Propsy61
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam
Otóż po dekompilacji, modyfikacji i kompilacji starego Returninga (+ patch i spolszczenie), w menu głównym, oknie statystyk i dzienniku litery zmieniły się w dziwne symbole (możecie mi napisać jak umieszczać obrazy)
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć dlaczego tak jest i jak można to naprawić?

Najpewniej błędy wynikające z rozbieżności EoL CR/LF/CR LF i/lub formatowania na płaszczyźnie ANSI/UTF/UCS; to, albo niespójność kodowania plików (to samo co uprzednio plus wewnętrzne instrukcje narzędzia) pomiędzy wersjami GothicSourcera, w którym skrypty zostały napisane, a w którym ty je (zde)(s)kompilowałeś (np. oryginalnie użyto GS 3.09, a ty używasz 3.15).

Najlepszym wyjściem byłoby znalezienie oryginalnych, zdekompilowanych skryptów wprost od autora (autorów), bo pewnie wszystkie byłyby w tych samych wersjach kodowania, i przerobienie ich wszystkich na jeden format EoL i ANSI/UTF/UCS. Chociaż ostatecznie może i zrobienie tego na tych twoich zmodyfikowanych też by pomogło.
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Problem z źle wyświetlanymi znakami, to problem złego kodowania użytego w skrypcie.
Gra wykorzystuje zestaw kodowań ANSI (polskie kodowanie to windows-1250).

Poza tym, co do EoL, to raczej mało prawdopodobne jest by złe znaki się pokazywały (więc to na pewno nie to).
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty144
Propsy61
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Problem z źle wyświetlanymi znakami, to problem złego kodowania użytego w skrypcie.
Gra wykorzystuje zestaw kodowań ANSI (polskie kodowanie to windows-1250).

Poza tym, co do EoL, to raczej mało prawdopodobne jest by złe znaki się pokazywały (więc to na pewno nie to).

Tak więc odpowiedź już masz, Lordzie Cebul; bierz i wszystkie zmodyfikowane skrypty przejedź jakimś "codepage converterem" do ANSI.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry