Wpis w dzienniku z lewej strony ekranu [PYTANIE] 1947 3

O temacie

Autor TheReed

Zaczęty 4.01.2020 roku

Wyświetleń 1947

Odpowiedzi 3

TheReed

TheReed

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Piszę ten post, bo nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie:

Jak zrobić by teksty: "Nowy zapis w dzienniku", "Doświadczenie +xx", "Otrzymany przedmiot: xx", etc. były na lewej stronie ekranu jak w najnowszych modyfikacjach.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Post połączony: 2020-01-04, 20:50
Dodatkowo dopytam się, jest jakaś funkcja, która uśmierca NPC od początku gry?
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty133
Propsy65
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Za wpis w dzienniku: plik B_LogEntry
   PrintScreen      (PRINT_NewLogEntry, 2, 55, FONT_ScreenSmall, 4);
W tym przypadku liczby odpowiadają jeśli się nie mylę za: 2 - odległość od lewej strony, 55 - wysokość, - 4 czas trwania.

Za wyświetlanie XP: plik B_GivePlayerXP
   PrintScreen   (concatText, 2, 60, FONT_ScreenSmall, 3);
oraz napis Kolejny poziom:
      PrintScreen (PRINT_LevelUp, 2, 50, FONT_Screen, 5);            
      Snd_Play ("LevelUp");

Twoje wartosci mogą sie różnić niż te co dałem, gdyż sam już modyfikowałem je. Niemniej lokalizacje są te same.

Odnoście lokalizacji pliku otrzymanego/ danego przedmiotu to chętnie sam się dowiem.

EDIT
Poszperałem na szybko. Za przedmioty najprawdopodobniej odpowiada plik B_GiveInvItems. Ale pewności nie mam, bo nie testowałem. Niemniej wygląda, że działa na podobnej zasadzie niż te wyżej.

____ ____
Przy okazji, wie ktoś jak zrobić przesuwające się zdobyte doświadczenie np. w górę? Tak jak miało to miejsce w Gothic 3?
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: lucki666
Przy okazji, wie ktoś jak zrobić przesuwające się zdobyte doświadczenie np. w górę? Tak jak miało to miejsce w Gothic 3?

Interpolacja, ale tego nie zrobisz w native daedalusie.
Potrzebna by była funkcja, która by się odpalała co X czasu, albo hook na funkcje odpowiadającą za rysowanie.
Wtedy można łatwo okodzić taką animacje, ale bez RE raczej tego nie zrobisz (chyba żeby wykorzystać do tego tick tocki, ale to słaby pomysł).

@edit:

Do osiągnięcia czegoś takiego, można wykorzystać Ikarusa i LeGo (albo innych alternatyw).
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty144
Propsy61
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: lucki666
Przy okazji, wie ktoś jak zrobić przesuwające się zdobyte doświadczenie np. w górę? Tak jak miało to miejsce w Gothic 3?

Interpolacja, ale tego nie zrobisz w native daedalusie.
Potrzebna by była funkcja, która by się odpalała co X czasu, albo hook na funkcje odpowiadającą za rysowanie.
Wtedy można łatwo okodzić taką animacje, ale bez RE raczej tego nie zrobisz (chyba żeby wykorzystać do tego tick tocki, ale to słaby pomysł).

@edit:

Do osiągnięcia czegoś takiego, można wykorzystać Ikarusa i LeGo (albo innych alternatyw).

A nie można zamiast komendy PrintScreen użyć komendy Print czy AI_Print (ta chyba tylko do dialogów?) w podanym powyżej przykładzie, żeby to samo przesuwało się do góry aż zniknie?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry