Nie wyświetla dialogów Gothic 2 Noc Kruka 3937 4

O temacie

Autor Kefor97

Zaczęty 11.02.2019 roku

Wyświetleń 3937

Odpowiedzi 4

Kefor97

Kefor97

Użytkownicy
posty38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cześć, mam problem nie mogę pogadać z NPC mając ubraną skórzaną zbroję, jak podejdę do niego bez zbroi ten mnie zagaduje jednak nie pojawia się żaden dialog, potem otwiera się okno do wyboru dialogu, po wybraniu nic się nie wyświetla. O co chodzi? Tutaj pełen skrypt dialogu:
Cytuj
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Milan_EXIT(C_INFO)
{
   npc             = NONE_999_Milan;
   nr              = 999;
   condition   = DIA_Milan_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Milan_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Milan_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Milan_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Milan_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_999_Milan;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Milan_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Milan_HELLO1_Info;
   permanent   = FALSE;
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Milan_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Milan_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO1_03_01"); //Kim jesteś? Co tutaj robisz?!
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO1_15_02"); //Nazywam się Robin, jestem poszukiwaczem przygód.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO1_03_03"); //Poszukiwaczem przygód powiadasz? No dobra.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO1_15_04"); //A ty? Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO1_03_05"); //Nazywam się Milan jesteśmy piratami razem z moim przyjacielem Albertem.
    AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Milan_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_999_Milan;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Milan_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Milan_HELLO2_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Co tutaj robicie?";
};

FUNC INT DIA_Milan_HELLO2_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Milan_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO2_15_01"); //Co tutaj robicie?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO2_03_02"); //Nie mogę ci tego powiedzieć, równie dobrze mógłbym teraz skoczyć z wyspy na pożarcie rekinów.
    AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Milan_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_999_Milan;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Milan_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Milan_HELLO3_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Mogę ci w czymś pomóc?";
};

FUNC INT DIA_Milan_HELLO3_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Milan_HELLO2))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Milan_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO3_15_01"); //Mogę ci w czymś pomóc?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO3_03_02"); //Mógłbyś się przejść do górnej części wyspy i zakupić od Corala Alchemika 5 Szynek, ponieważ nas zapas się już kończy.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO3_15_03"); //Jasne, już się robi.
    MIS_FoodMilan = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_FoodMilan, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_FoodMilan, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_FoodMilan,"Pirat Milan poprosił mnie abym przyniósł mu 5 szynek, kupie je u alchemika Corala.");
    AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO4
//========================================

INSTANCE DIA_Milan_HELLO4 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_999_Milan;
   nr           = 4;
   condition    = DIA_Milan_HELLO4_Condition;
   information  = DIA_Milan_HELLO4_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Gdzie ja wogóle jestem?";
};

FUNC INT DIA_Milan_HELLO4_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Milan_HELLO4_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO4_15_01"); //Gdzie ja wogóle jestem?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO4_03_02"); //Jesteśmy na wyspie Veragon.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO4_15_03"); //Dzięki.
    AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO5
//========================================

INSTANCE DIA_Milan_HELLO5 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_999_Milan;
   nr           = 5;
   condition    = DIA_Milan_HELLO5_Condition;
   information  = DIA_Milan_HELLO5_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "(Opowiedz kawał)";
};

FUNC INT DIA_Milan_HELLO5_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Milan_HELLO5_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO5_15_01"); //Wiesz jak nazywa się Mag Wody bez przyrodzenia?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO5_03_02"); //Jak?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO5_15_03"); //Niebieski bez
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO5_03_04"); //Hahahaha, dobre. Trzymaj za to kilka złotych monet.
    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 15);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 15);
    AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO6
//========================================

INSTANCE DIA_Milan_HELLO6 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_999_Milan;
   nr           = 6;
   condition    = DIA_Milan_HELLO6_Condition;
   information  = DIA_Milan_HELLO6_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Możesz mi coś sprzedać?";
};

FUNC INT DIA_Milan_HELLO6_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Milan_HELLO5))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Milan_HELLO6_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Milan_HELLO6_15_01"); //Możesz mi coś sprzedać?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Milan_HELLO6_03_02"); //Ja nie ale u Alberta znajdziesz małe co nie co.
    AI_StopProcessInfos   (self);
};


Post połączony: 2019-02-11, 18:32
Skrypt tworzony w EASY DIALOG MAKER, polecacie używanie tego programu czy może ręcznie pisać skrypt czy coś innego?
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty668
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Kefor97

Kefor97

Użytkownicy
posty38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki działa, a w związku z tym że nie moge do niego zagadać gdy jestem w zbroi skórzanej?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Co to znaczy, że nie możesz zagadać? Opisz co się dzieje, bo tak nikt nie jest w stanie nic wyjaśniać. Jeśli chodzi o to, że po zagadaniu mówi coś że ubierz się porządnie, to jest problem gildii twojej postaci, wystarczy dać mu jakąkolwiek byle nie GIL_NONE, ew. dodać aivar, który sprawia, że NPC ignoruje zbroję bohatera, tyle że skoro nawet masz problem z niewyświetlającymi się dialogami, to na razie polecam zostać przy 1 sposobie.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Kefor97

Kefor97

Użytkownicy
posty38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ok dzięki wielkie, poradziłem sobie :)
ZAMYKAM
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry